stuitend. Divoza pessoateugel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Billy

Berichten: 20711
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:52

Och, als je er vanuit gaat dat het begonnen is met een klein pandje in Leek, ze nu 3 winkels hebben en wereldwijd verzenden, kan ik me niet voorstellen dat ze het zo slecht doen
Als ze dit bereiken zonder studie, doen ze het niet slecht

HippoLogicJarig

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 22:26

oosterhoff schreef:
Billy schreef:
Stuitend, mensen die niet nadenken en zomaar uit het niets een bedrijf negatief in het nieuws brengen op een forum zonder na te denken



Hehe doe niet zo naar. }>
Ik begrijp echt wel dat het aan het merkje ligt maar je mag toch zeker wel verwachten dat je krijgt wat er op het plaatje staat. Of ben ik nou zo gek. Ik snap best wel dat je mag betalen voor kwaliteit of voor een merk. Net wat je wil. maar verstandig zou dan zijn dat ze wel laten zien wat ze aanbieden.

Maarre.... wat zei Divoza toen je ze hierop attent maakte?
Of heb je dat niet gedaan?

oosterhoff

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 22:27

Ik heb ze wel een mail gestuurd maar heb er nog neits van weer gehoord

Iranda

Berichten: 580
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: Midden NL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 09:34

Tsja stuitend zou ik het niet echt noemen... Ik moest er wel een beetje om lachen toen ik het zag. Ik ben net gister naar de Divoza site geweest en heb er 1 (de goedkope) besteld. Komt vandaag. Ze zetten in de tekst wel duidelijk meer bij de duurdere (dat t kwaliteit is enzo). Alleen had dat wel met iets meer nadruk gemogen. Eigenlijk staat er "dezelfde teugel, maar dan degelijk, en ruim twee keer zo duur"

Heb je al een reactie van Divoza..?

Anoniem

Re: stuitend. Divoza pessoateugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 09:54

Misschien een ongelukkige woordkeus, maar ik kan je standpunt wel begrijpen. Als je postorder bent dan mag je je klanten idd wel de juiste plaatjes voorschotelen.
What you see is what you get.

Die winkels zijn mijlen ver vanwaar ik woon, dus als ik een plaatje moet gaan checken omdat ze die niet juist op de foto zetten, heb ik geen postorder nodig. De imitaties liggen ook bij de ruitershop. Maar vanaf de luie stoel eentje bestellen is altijd makkelijk, maar dan wel uitvergoot op mijn schermpje turend bestuderen of ik zoveel geld uit wil geven aan dat produkt.

Ben wel blij te horen dat er idd kwaliteitverschil bestaat. Dacht dat het principe het was en dat de nep even zo goed is. Heb er nl 1 zelf gemaakt en vind het idd niet superding. De echte wellicht maar bij elkaar sparen.

Eilatan
Berichten: 7198
Geregistreerd: 22-05-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 09:59

Ik vind ook dat bij een postorder bedrijf ze wel de juiste plaatjes erbij moeten doen, het is immers een postorder bedrijf.
Maargoed, er zijn wel meerdere die dat niet doen

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 10:21

Alsof je van zo`n klein plaatje goed kunt zien hoe zoiets in elkaar zit en wat de kwaliteit is...maar goed dat is mijn mening. Veelal als je wat koopt weet je toch wat je wilt hebben? Daar verdiep je je eerst toch in?

oosterhoff

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: stuitend. Divoza pessoateugel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 18:01

Citaat:
Geachte mevrouw Oosterhoff,

Het voornaamste verschil tussen de BR en Pagony pessoa longeeerhulpteugel
is dat de Pagony in ons eigen beheer wordt gemaakt.
De prijs hiervan kan daarom goedkoper. Het is ook gedeeltelijk een prijs/
kwaliteit vergelijking.

De afbeelding kan afwijken van het artikelnummer.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

Met vriendelijke groet,


Nicole Seldenrijk
Divoza Horseworld



Jammer dat ze niet aangeven waar de kwaliteitsverschillen in zitten.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 18:38

Waar je al niet een probleem van kan maken . Het gaat er toch om dat je er een beetje een beeld van hebt van wat je koopt?! Uiteindelijk is de kwaliteit toch niet van het plaatje af te zien.

oosterhoff

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 12:34

Beste lezer.
Bij deze mijn excuses dat ik het woord Stuitend heb gebruikt. Jullie struikelen daar blijkbaar over.