Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
Ophelia schreef:Tarah5 schreef:Ik heb momenteel weinig tijd om zelf alles te regelen met hulsebos. Maar ik denk dat ik er vanmiddag toch eens een telefoontje aan waag. Ik wilde eerst wachten tot de eigenaar van hulsebosch er weer is.
Dit stukje begrijp ik niet helemaal Je hele zadel is naar z'n grootje, dan maak je toch tijd om "harde afspraken" te maken met de leverancier??? Volgens mij is de leverancier bereid om dit tot een zo goed mogelijke oplossing te brengen, zorg dan dat je daarop inspringt. Persoonlijk zou ik voor een nieuw zadel gaan. Die 12 weekjes levertijd wegen volgens mij niet op tegen de problemen die je hoogstwaarsschijnlijk nog gaat krijgen met een gerepareerd zadel wat nu zo in puin ligt. Houd het gewoon netjes en gooi verder alles in de strijd om het voor elkaar te krijgen dat je een nieuw zadel krijgt mèt volledige garantie...Succes..
Tarah5 schreef:Hey hallo niet boos worden heh!!! Het is maar een zadel, en daar blijf ik bij.
Hetja schreef:viewtopic.php?t=156335
Nog meer hulsebos.
er moeten er nog meer zijn, maar de zoekfunctie werkt niet helemaal..
Hetja schreef:Maar een merceders verkloot niet de rug van mijn paard, mijn lieveling, mijn alles, ja toch.
Het valt mij op dat er veel klachten over de Hulsebos zadels zijn, en dat ze opvallend minder lang mee gaan dan zadels van gelijke prijs.
Ik vond en vind het nog steeds een super zadel om in te zitten alleen weegt dat op een gegeven moment niet meer op tegen de klachten.
Tarah5 schreef:Maar nu weet ik nog steeds neit wat jullie zouden doen,
Repareren of NIeuw