tuurlijk zit ook heel hulsebos hier niet op te wachten!
Ik blijf er ook bij dat de service van hulsebos altijd super is geweest! Absoluut geen kwaad woord over(anderen hier op bokt wel, maar daar kan ik weinig aandoen).
Maar ik heb toch recht op het feit om te weten wat andere hiervan vinden en wat zei zouden doen, dit topic is/was niet bedoeld om hulsebos af te kraken! (dit gebeurt helaas wel, niet door mij, ik vind dat ze het uiterst keurig oplossen) op het feit dat ik geen informatie krijg na..
Het klopt dat ik geen tot nauwelijks informatie krijg. Dit is ook het feit waarom ik zou twijfel of ik wel accoord moet gaan emt een gerepareerd zadel. Ik hoop hiermee wat uitgelegt te hebben!
Ik zou die informatie ook eisen, daar heb je alle recht toe gezien je afgenomen produkt. Het was ook geen aanval op jou met negatief zijn, maar op de medebokkers. Ik hoop voorje dat het snel in alle tevredenheid wordt opgelost. Sterkte