Ervaringen tom vd Brink

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jodievanmij
Berichten: 1814
Geregistreerd: 17-06-04

Ervaringen tom vd Brink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 18:38

hai

Ik had een tijdje terug een topic geopend over Tom vd Brink.
Vandaag was het dan zover hij kwam langs met een passier gg.

Hij wist alleen zelf niet of het de basic of de exra was. Ik kreeg het zadel nummer een tijdje geleden al door en had bij passier geinformeerd. Hier zeiden ze dat het om de basic ging dus ik helemaal blij want die zocht ik. Tom haald het zadel uit de auto en jammer ik zag meteen dat het de extra was.
Zo ontzettend teleurgesteld want het zadel zag er manifiek uit en hij vroeg er echt weinig voor. Het zadel lag perfecct op het paard alleen zoals ik al had verwacht was het door mijn lange bovenbenen te krap voor mij. Helaas helaas.

Tom heeft ons andere zadel ook bekeken die lag ook goed op ons paard die heeft hij meegenomen want die wouden we graag opnieuw gevuld hebben. We kunnen hem vrijdag al weer ophalen.

Kortom super aardige vent, super goede info en supergoed in zn vak.. Ook is hij inderdaad normaal met zijn prijzen.

Ps. die passier is echt een aanrader Knipoog

Zo dit hoort volgens mij meer bij verslag van de dag maar toch ik denk dat het hier sneller vindbaar is want ik zou een aantal van jullie nog informeren over hoe het gegaan was..

dollie83
Berichten: 187
Geregistreerd: 05-06-06

Re: Ervaringen tom vd Brink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:00

helemaal mee eens, ik vind tom ook een top kerel!! hij heeft vorige week mijn zadel gedaan en me paardje loopt er weer super onder.
ik heb jpuw passier gg wel gezien. vond het inderdaad een mopoi zadeltje. Maar ook ik dacht dat het gewoon de basic was.

Jodievanmij
Berichten: 1814
Geregistreerd: 17-06-04

Re: Ervaringen tom vd Brink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 21:19

kees1983 schreef:
helemaal mee eens, ik vind tom ook een top kerel!! hij heeft vorige week mijn zadel gedaan en me paardje loopt er weer super onder.
ik heb jpuw passier gg wel gezien. vond het inderdaad een mopoi zadeltje. Maar ook ik dacht dat het gewoon de basic was.


haha hij is niet van mij.. maar indd mooi zadel .. Nee was echt de extra want ik vond hem te diep... wil geen stoeltje wil een zadel haha.. Maarja ik vind een zadel snel te diep hoor.. Eerder vond ik dat heerlijk maarja kreeg mn pony toen niet meer lekker aan het lopen kwam omdat ik niet genoeg mee kon gaan met haar beweging..Toen ik over ging op de paarden heb ik nooit meer een diepe zit gehad.. naja wel diep maar wel normaal..Vind de euroriding diamant al te diep... Geef mij maar de basic van passier heerlijk zadel.. Mn paardje loopt er super onder en ik zit netjes en kan goed mn hulpen geven..Ook de stubben scandica/tristan mag er zijn!!

Anoniem

Re: Ervaringen tom vd Brink

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 09:14

Ik ben echt superblij met mijn passier, heb alleen geen idee wat voor een het is, weet wel dat ie uit 1988 ofzow komt, maar hij ziet er nog super uit! Mijne is wel heel glad, maar ik vind dat wel fijn, hou niet van dat stroeve, dan heb ik het idee dat ik zo vast zit... En tom is echt een goeie, ben blij dat ik naar hem ben gegaan en niet bij van Triest ben gebleven! Ja