rambo protector?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
baudyh

Berichten: 4292
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

rambo protector?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 01:40

Heeft iemand de rambo protector? Een vliegen deken van rambo.Een beige deken met bruine rand.En een hals die je er af kan halen.
Wie weet of deze deken net zo zacht is als de bucas?Hoe de hals bevestigd wordt?En hoe die bevald natuurlijk?
Ik heb hem nog nergens in het echt gezien,maar ben erg nieuwsgierig.

Afbeelding

Urielle

Berichten: 50074
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: rambo protector?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 10:34

Ik heb een Rambo, alleen in reflecterend wit met groen met hals (heb hem gisteren uit de chloor gehaald vanwege alle str*ntvlekken...) dus ik weet niet of je hetzelfde model bedoeld in een andere kleur?
Fijn materiaal, alleen rottig kleurtje.
Materiaal voelt vrij stug aan in vergelijking met staldeken, maar dat vind ik van de Bucas ook Knipoog , en de deken is te licht en te soepel om schuurproblemen te geven. Dekt de buik goed af, hals ook. Hals zit vast met klittebandjes (mijn paard vindt die klittebandjes erg eng met af doen) en gaatjes voor de oren door te doen. Bevalt verder prima, stevig materiaal, goede pasvorm, paard blijft er fijn koel onder en de vliegen komen er niet onder als je hem goed sluit. Alleen de kleur is een crime, wil ik hem netjes houden dan zou hij eigenlijk elke dag mee naar huis moeten om te wassen en in de was kreeg ik de plekken er dus niet af, vandaar dat ik nu dus met chloor aan het spelen ben geweest.

baudyh

Berichten: 4292
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: rambo protector?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 23:54

nou ik heb hem gekocht.Vanavond gepast en hij past echt super goed.Vindt het fijn spul.hals kan makkelijk op en af .Moet nog wel testen hoe hij in het gebruik is.Maar de pasvorm is in elk geval al super.
Kon hem met 20% korting kopen.Dus dan is het wel leuk.

kathleen
Berichten: 10
Geregistreerd: 03-07-06

Re: rambo protector?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 14:19

Ik heb 2 vliegendekens van Rambo. De Protector heb ik net gekocht. Hij ligt al op mijn jaarling. Ik heb hem iets groter gekocht (omdat ze nog hard moet groeien). Nochtans blijft hij zeer goed liggen, als is hij dan nog te groot. De stof is stugger dan die van Bucas. Hierdoor blijft de nek wel goed staan. Een vriendin van mij heeft de Bucas. Een ander paard hapte naar de pony en het deken had onmiddellijk een groot gat. Stuk. Het voordeel van deze deken is wel dat het paard een rek om de oren heeft en zo de hals niet kan zakken.
Voor mijn ruin heb ik de Rambo Fly Buster Supreme. Ik denk dat hij zo noemt. Het is de beste uit de reeks. Zilverkleurig. Deze is wel heel stug. Het voordeel is dat hij goed opblijft. Mijn paarden genieten echt van de weide met deze dekens op. Normaal gaan zij steeds schuilen voor de beestjes, nu staan ze te grazen.