anky en service is helemaal top ...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 07:24

Nu heb ik onlangs in een topic "Ankypad lemon net karton" verkondigd dat wij dat probleem niet hadden, kwam de onze afgelopen maandag als karton uit kast..
Ik dacht eerst dat mijn dochter een geintje uithaalde maar nee, hij knetterde als een papierenzak.

Nu had ik nog 2 andere ankypads, de lilac en de oudere jeans, waarvan de stiksels loslieten.

Alle 3 naar de ruitersportzaak gebracht en gisteren kregen we een telefoontje dat ze alle 3 vergoed werden.
"normaalste zaak van de wereld" zul je denken, echter de jeans het vierkante model en al wat jaartjes oud, en die wordt ook volledig vergoed Ja

Ik vind het helemaal OK dan! van de Ankyfabriek Haha! Nadeel is alleen dat de lemon, lilac en jeans niet meer te leveren zijn en we 3 andere kleuren mogen uitzoeken. Cool

Nog meer mensen met ervaringen qua service

jestop
Berichten: 699
Geregistreerd: 19-02-05

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 07:55

ik heb laatst een truitje in de opruiming gekocht en die zit na 2 keer wassen onder de pluisjes. ben er eigenlijk niet mee teruggegaann om dat ik er niks van verwachtte....maar nu ik dit hoor...

MonAmieC

Berichten: 1059
Geregistreerd: 02-08-06
Woonplaats: Wageningen

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 09:58

Mijn zwarte Anky pad schoof op mijn paard en mijn jeansblauwe niet. Toen heb ik voor die zwarte een nieuwe gekregen.
En van 2 Anky winterjassen waren de rits kapot. 1 was al 2 jaar oud en daar hadden ze er toevallig nog 1 van liggen dus daar kreeg ik een nieuwe voor. De andere jas kreeg ik helemaal vergoed (had hem gekocht met 50% korting, maar kreeg de volledige nieuwwaarde vergoed!).
Dus ik ben ook zeer te spreken over de service.

_Nicky

Berichten: 5132
Geregistreerd: 21-02-06

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 11:27

Wat een super service zeg! OK dan!

Maar dat mag je ook wel verwachten. Knipoog

Spijkerbroek
Berichten: 665
Geregistreerd: 23-04-06

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 11:53

Ik had een rijbroek van Anky gekocht,
en na 2x gebruikt te hebben gingen de stiksels los.
Ze hebben deze broek terug opgestuurd naar het fabriek,
ze hebben hem netjes gemaakt en nog een paar anky kousen erbij gekregen voor het ongemak !

Phrono

Berichten: 8940
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 12:03

Zo, goede service zo te horen. Top! OK dan!
Vind het nog steeds raar, een kartonnen anky pad.. Nagelbijten / Gniffelen

Perla

Berichten: 3694
Geregistreerd: 07-09-05
Woonplaats: friesland

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 12:29

super van die goede service Haha!
wat bedoelen jullie met een kartonnen pad?

Barco

Berichten: 2609
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Harmelen

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 15:13

dan voelt je pad heel stuk en hard aan. Het knispert heel erg in je handen.

Perla

Berichten: 3694
Geregistreerd: 07-09-05
Woonplaats: friesland

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 15:30

en als je m in de wasmachine stopt gaat t dan niet weg?

milou123

Berichten: 7674
Geregistreerd: 16-05-06

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 15:39

ja..het halster van mijn zus was kapot..het sluitinkje maar dat konde ze niet maken en was ook niet meer leverbaar..ook zij mocht een nieuwe uitzoeken OK dan! en ik heb dat shirtje met die paars-witte en het shirtje met die rood-witte strepen..die rode had ik gewassen en de kleuren waren overgelopen..kreeg ook een nieuwe Haha! ik vind anky echt helemaal top OK dan! Go jij! Go jij!

milou123

Berichten: 7674
Geregistreerd: 16-05-06

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 15:40

welke kleur is lemon eigenlijk? Verward

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 15:43

wat een goede service..
maar ben ik nu de enige die het opvalt dat jullie wel heel veel sores hebben met jullie spullen????
iedereen heft wat íets terug gestuurd.. voor de prijs die je ervoor betaald vind ik dat eigenlijk niet kunnen.
Alles kan dan wel netjes vergoed worden, maar als met vrijwel alle spullen iets mis is.....

Charaz

Berichten: 24321
Geregistreerd: 12-04-02

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 15:44

Fel geel is lemon.

milou123

Berichten: 7674
Geregistreerd: 16-05-06

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 15:44

ik heb heel veel anky spullen en alleen dit dus dat valt alles mee hoor!!!!

OemmiejO
Berichten: 14218
Geregistreerd: 29-07-05

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 15:45

dat is idd wel top zeg. Lachen OK dan!
Hoort eigenlijk ook wel vind ik, maar helaas doet niet elk bedrijf dat.. Scheve mond Lachen

milou123

Berichten: 7674
Geregistreerd: 16-05-06

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 15:45

dankje..weet ik het nu ook..wij hebben die ook lemon dan maar er is niks mis mee Haha!

Anoniem

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:57

Liezel1 schreef:
wat een goede service..
maar ben ik nu de enige die het opvalt dat jullie wel heel veel sores hebben met jullie spullen????
iedereen heft wat íets terug gestuurd.. voor de prijs die je ervoor betaald vind ik dat eigenlijk niet kunnen.
Alles kan dan wel netjes vergoed worden, maar als met vrijwel alle spullen iets mis is.....


Hoeveel denk je dat Anky verkoopt?
En zoiezo. Ze zijn nog vrij nieuw op de markt, dus hebben ze minder kans gehad om de spullen kwalitatief te verbeteren.
Ik denk dat de kwaliteit met de jaren beter zal worden, als hun ervaring beter is.

Had trouwens niet verwacht dat hun service zo goed zou zijn, maar wat ik hier lees is echt top OK dan!

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 18:08

Liezel1 schreef:
wat een goede service..
maar ben ik nu de enige die het opvalt dat jullie wel heel veel sores hebben met jullie spullen????
iedereen heft wat íets terug gestuurd.. voor de prijs die je ervoor betaald vind ik dat eigenlijk niet kunnen.
Alles kan dan wel netjes vergoed worden, maar als met vrijwel alle spullen iets mis is.....


Zoek eens een fabrikant die na 2 jaar gebruik een zadeldekje voor 100 % vergoed en ook nog zonder gezeur Haha!

Ik heb eigenlijk helemaal geen problemen met hun spullen, als ik de andere merken die we hebben bekijk heb ik eigenlijk meer 'gedoe' (= niet goed schoon kunnen krijgen, verbleken etc) met andere merken.


vwb de lemon... de onze was eerst ook niets mis mee, en zo in 1 keer was het net een papierenzak als je hem aanraakte. Ik durfde hem niet te gebruiken uit angst dat ie zou scheuren, en dus ook niet te wassen.

dierfysio

Berichten: 5288
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Leusden

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:22

heb ook veel anky-spul, en gelukkig nog nooit wat mee gehad. maar als ik ooit wat iets krijg ermee, weet ik nu dat je het gewoon op kunt sturen! super-service! Lachen

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 01:04

Hmm dat kartonachtige heb ik dus bij mn mystic green en bij mn sand, maar is dat erg dan of ben ik nu heel blond? Haha!

Ik heb ze daarna gewoon gebruikt en toen werden ze gewoon weer soepel?

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 10:25

Ik heb er ook wel eens eentje die wat stug aan voelt als ie een poos heeft gelegen, maar de lemon was echt net een papierenzak en maakte ook zo'n geluid.

germie

Berichten: 25997
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 10:51

OemmiejO schreef:
dat is idd wel top zeg. Lachen OK dan!
Hoort eigenlijk ook wel vind ik, maar helaas doet niet elk bedrijf dat.. Scheve mond Lachen

Het eerste aanspreekpunt is niet Anky, maar de winkel waar je je spullen gekocht hebt. En die doen soms onterecht moeilijk. Elk artikel heeft een verwachte levensduur, en voldoet het artikel daaraan niet, dan ga je terug naar waar je het gekocht hebt. De fabrikant heeft hier niets mee te maken. Dus een winkelier die zegt dat je naar de fabrikant moet is fout.
Naar een bepaalde winkel ga ik niet meer omdat ze moeilijk deden over een rijbroek die ging pluizen en toen werd mij verteld dat het kwam door het stro tillen (ja, ik til de pakken stro tussen m'n benen en onder m'n kont). NA heel veel gezeur werd er iets aan gedaan, maar ik ben maanden m'n broek kwijtgeweeest en na een week waren de pluizen terug. Ik kom daar dus niet weer. Ik heb toen heel duidelijk gemaakt dat zij er wat aan moesten doen. En toen ik zo luid ging praten dat alle klanten in de winkel mee konden genieten wilden ze uberhaupt pas iets er aan doen. Dat is dus geen service.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 11:01

nou ik weet dat Cavallo zeer moeilijk doet als het op service aankomt.
Zeker weten begint de service bij de ruitersportwinkel en heb je als klant eigenlijk niets te maken met de fabrikant/groothandel van die ruitersportzaak, maar het ook wel te maken hoe je als klant omgaat met je spullen (als ik soms zie dat iemand een hoofdstel in 2 weken tijd eruit kan laten zien als vooroorlogs museumstuk Clown )
Het ging mij ook vooral om het oudere dekje, die werd zelf voor 100 % vergoed, zonder gezeur. Ik heb woensdag de dekjes naar de ruitersportzaak gebracht en vrijdag al bericht terug over de vergoeding...

Dus bij deze:
Walter ruitersport in Enschede is ook helemaal top vwb service Haha!

dollie83
Berichten: 187
Geregistreerd: 05-06-06

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 12:28

dan mag de service beterft anky artikelen wel zo super goed zijn als ik dit over het algemeen zo hoor, maar de producten niet bepaald. dat verbaasd me dan weer......
wou zelf ook heel graag het kanarie gele shabrak van anky maar door alle ervaring van andere heb ik het maar niet gedaan.

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Re: anky en service is helemaal top ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 16:03

Geen ervaring qua service, heb met mijn pads nog nooit problemen gehad. Maar ik hou dit wel in gedachten mocht het ooit gebeuren.