Kunnen jullie ook niks weggooien?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Kunnen jullie ook niks weggooien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 18:35

Ik heb vandaag mijn spullen opgehaald bij mijn oude stal. Wat heb ik veel zooi verzameld! Ik heb nog dekens en bandages van wel tien jaar terug, en oude hoofdstellen enzo. Maar het is niet echt kapot dus ik heb het nooit weg kunnen gooien. Echt verkoopbaar is het ook niet, daar zit niemand op te wachten! En terwijl ik wel weet dat ik het waarschijnlijk nooit meer gebruik. Of ik koop wel nieuw als ik het nodig heb Bloos !

Maar hebben jullie dat ook? Dat je alles maar bewaart?
Ik ga morgen maar eens alles uitzoeken. En weggooien. Of toch maar bewaren. Want je weet nooit... Clown

Marijkjuh

Berichten: 8300
Geregistreerd: 24-09-04

Re: Kunnen jullie ook niks weggooien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:38

Ik heb daar ook wel is last van, vond laatst een frontriem waar ik maar 5 keer mee gereden heb. Weggooien doe ik niet, je weet maar nooit Tong uitsteken

roxiie

Berichten: 7829
Geregistreerd: 22-09-05

Re: Kunnen jullie ook niks weggooien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:39

Mensen willen vaak mer zooi hebben dan je denkt, dus je kan het altijd proberen te verkopen..
Ik heb het niet echt met mn paardenspullen, maar bijv wel op mn kamer.. ik had heeel veeeel moeite met spullen weg gooien,, ik heb op een gegeven moment gewoon een vuilnis zak gepakt en alle zooi weggegooid,, met als resultaat; een veel nettere kamer en ik heb die zooi nooit meer gemist..

8nnemiek

Berichten: 43419
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Kunnen jullie ook niks weggooien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:08

Ik heb dat ook inderdaad Tong uitsteken
Ik zet het ook allemaal te koop op internet.
Sommige mensen zijn echt hartstikke blij met dingen die je zelf nooit gebruikt Ja

felicity

Berichten: 11280
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: Kunnen jullie ook niks weggooien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:40

Misschien een idee om die spullen te schenken aan een stichting. Voor gehandicapten ofzo. Ik kan me voorstellen dat die er heel blij mee zijn.

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Re: Kunnen jullie ook niks weggooien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:53

vreselijk.. ik heb het heel erg Clown
van de week ging mijn halster kapot, maar weggooien kon ik hem niet, "want" met een touwtje kon hij nog best in geval van nood.
echt belachelijk idee eigenlijk,dingen kun je voor een paar euro kopen, en toch heb ik hem opgeborgen voor ooit een noodgeval.

Jessix

Berichten: 16452
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Kunnen jullie ook niks weggooien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:46

Geeft het aan Brook's Hospital. Die kunnen altijd wel spullen gebruiken voor de paarden en ezeltjes in oa. Pakistan.

Goed doel!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Re: Kunnen jullie ook niks weggooien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:01

Heb eigenlijk bijna geen oude dingen, maar bewaar inderdaad wel veel. Bloos Heb een halster dat toch wel erg oud is geworden, ziet er ook niet meer uit, vies en rafelig, maar hij gaat niet weg hoor, voor 'je weet maar nooit'. Clown

_Nicky

Berichten: 5132
Geregistreerd: 21-02-06

Re: Kunnen jullie ook niks weggooien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:04

Ik heb heel veel zooi, ik heb pas met pijn in mijn hart oude peesbeschermers weggegooid aangezien ze aan 1 kant kapot waren.

Nee, ik kan ook bijna niets weggooien!

WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Re: Kunnen jullie ook niks weggooien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 21:33

Hej wat een goed idee om het aan een goed doel te geven! Heb ik er een beter gevoel bij dan als ik het zomaar weggooi!

OemmiejO
Berichten: 14218
Geregistreerd: 29-07-05

Re: Kunnen jullie ook niks weggooien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:47

Ik bewaar ook alles hoor. Ja
Oude hoofdstellen enz. enz. Stel je voor dat je hoofdstel een keer kapot gaat en je kan het die dag niet laten maken.
You never know.. Lachen

Daisies
Berichten: 11613
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Kunnen jullie ook niks weggooien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 22:49

Alles wat ik nog zou kunnen gebruiken voor mijn paard gooi ik never nooit weg. Als ik kijk bij te koop verbaas ik me altijd over dat mensen hun nieuwste, ongebruikte spullen zo verkopen terwijl het toche en smak geld heeft gekost Haha! en volgens mij is het echt niet omdat hun paard het niet meer past. Gewoon omdat het setje bijvoorbeeld uit de collectie is of iets dergelijk

mariska1989
Berichten: 3522
Geregistreerd: 26-02-05

Re: Kunnen jullie ook niks weggooien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 17:42

Ik ben er eerlijk gezegd heel makkelijk in.
Er zit bij mij niet echt een bepaalde gevoelswaarde bij.
Maar als het van je oude overleden paard is, oké dan zou ik het ook hebben (nog niet in de situatie gezeten)

Anoniem

Re: Kunnen jullie ook niks weggooien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 18:01

ja klinkt herkent, heb er ook vaak last van, meestal gooit een stel genoot of mijn moeder of vriend het maar van ellende weg. Meestal verschimmelt en al Haha!

Taron
Berichten: 9592
Geregistreerd: 06-11-04

Re: Kunnen jullie ook niks weggooien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 18:49

ik heb het ook heel erg, 2 jaar geleden is mn haflinger ruin doodgegaan. toen had ik heel veel spullen die eigenlijk oud waren, maar echt een aandenken (dekens, dekjes, halsters, hoofdstel enzzz) alleen nu heb ik dus simds 2 jaar een haflingermerrie en daar heb ik alles nieuw voor gekocht! dus nu ligt de hele schuur bij mn oma (waar de paarden staan) vol! en mn oma is er inmiddels een beetje gek van geworden... Nagelbijten / Gniffelen dus heb ik maar een heleboel weggegooid Haha!