Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 112 van de 134 [ 3336 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 134  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met celerisrijlaarzen

 
Profiel   

spannend @lienguyon! stuur je wel een foto?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 06:24 



 
Profiel   

loismooij15 schreef
spannend @lienguyon! stuur je wel een foto?



Natuurlijk deel ik een foto! Ben echt benieuwd of ze zo mooi zijn geworden als dat ik ontworpen/in mijn hoofd heb :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 06:28 



 
Profiel   

Ik ben uiteindelijk toch voor Derby gegaan ipv Celeris. Hoor zoveel slechte dingen.. Had mijn Derby's binnen enkele weken al binnen en waren ook nog goedkoper dan Celeris laarzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 06:52 



 
Profiel   

LienGuyon schreef
loismooij15 schreef
spannend @lienguyon! stuur je wel een foto?



Natuurlijk deel ik een foto! Ben echt benieuwd of ze zo mooi zijn geworden als dat ik ontworpen/in mijn hoofd heb :o



waar heb je voor gekozen??

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 07:44 



 
Profiel   

loismooij15 schreef
LienGuyon schreef


Natuurlijk deel ik een foto! Ben echt benieuwd of ze zo mooi zijn geworden als dat ik ontworpen/in mijn hoofd heb :o



waar heb je voor gekozen??


Dit is mijn ontwerp. Brushed zwart leer met Croco zwart lakleren accenten met swarovski op de top. Heb het model Rita genomen omdat het mijn trainingslaarzen worden. [ img ]

Heb al zwart lakleren van DeNiro voor op wedstrijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 08:05 



 
Profiel   

oh toff! wist niet dat je ze zelf kon tekenen :O

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 08:18 



 
Profiel   

die van mij zijn weer retour... Hopelijk komt het nog goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 19:35 



 
Profiel   

Eindelijk komen mijn laarzen morgen! En als het goed is zitten mijn jodhpurs er ook bij. Door een interne miscommunicatie hielden ze mijn laarzen bij Celeris in Nederland vast tot mijn jodpurs er waren ;( dus heb gewoon nog 4 weken gewacht. Marije heeft wel haar excuses aangeboden en de fout toegegeven maar leuk is het niet. Dus ik hoop morgen eindelijk mijn laarzen te kunnen showen aan jullie *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 12:14 



 
Profiel   

Ah balen! wel fijn dat ze er zijn! stuur je een foto..... @lienguyon

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 13:14 



 
Profiel   

Het duurde toch nog iets langer maar gister waren ze daar eindelijk! 6 maanden gewacht maar ben wel heel blij met het resultaat [ img ]
[ img ] Ze zitten ook goed. Ben benieuwd met rijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 07:30 



 
Profiel   

Is ergens een recente prijslijst en wat zijn de wachttijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 10:02 



 
Profiel   

xx_Irisje schreef
Is ergens een recente prijslijst en wat zijn de wachttijden?



Op https://www.celeris-rijlaarzen.nl/rijlaarzen/ staan de modellen incl prijzen. Normale wachttijd is 8 tot 10 weken maar ik was uitzondering op de regel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 10:08 



 
Profiel   

volgens mij zijn er best veel uitzonderingen op de regel,wat ik zo hoor en lees.
Vind het wel mooie laarzen met heel veel mogelijkheden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 10:12 



 
Profiel   

En ze zitten ook wel heel fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 12:28 



 
Profiel   

Dat hoor ik inderdaad ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 12:58 



 
Profiel   

Mijne waren er wel binnen 10 weken, zelfs eerder volgens mij. Die zijn alleen wel 1x terug gemoeten.

Ik rij er nu al 1.5 jaar mee, ze zijn nog steeds even prachtig. En zitten heerlijk! Kan er gewoon op lopen en nooit blaren van gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 19:22 



 
Profiel   

Heb die van mij weer terug... maar de rits zit super raar... een soort bobbel.. nu is het bij de ene laars erger als bij de ander... ze zegt dat het na dragen wegtrekt.. maar dat lijkt me toch niet?? leer zakt juist toch in bij dragen?

Ik heb het model pablo, rits aan de binnenzijde... hoe zat dat bij jullie?

Nu met het terug sturen en nog steeds niet helemaal goed.. zijn we al 7 maanden verder.

Ik krijg trauma's met op maat gemaakte laarzen |o

Zijn mooi geworden Lienguyon!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-19 11:02 



 
Profiel   

Ik kan vanmiddag wel even een foto maken van de rits van mijn Bia's, maar weet niet of dat ongeveer vergelijkbaar is? Die zit schuinvoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-19 11:12 



 
Profiel   

Merrr schreef
Heb die van mij weer terug... maar de rits zit super raar... een soort bobbel.. nu is het bij de ene laars erger als bij de ander... ze zegt dat het na dragen wegtrekt.. maar dat lijkt me toch niet?? leer zakt juist toch in bij dragen?

Ik heb het model pablo, rits aan de binnenzijde... hoe zat dat bij jullie?

Nu met het terug sturen en nog steeds niet helemaal goed.. zijn we al 7 maanden verder.

Ik krijg trauma's met op maat gemaakte laarzen |o

Zijn mooi geworden Lienguyon!



Ahh nee super balen Merrr :( met rits aan de binnenzijde geen ervaring, maar dat is wel een reden waarom ik geen rits schuin voor wilde. Ik was ook bang dat het met inzakken niet goed zou gaan zitten. Hoop dat je snel van je laarzen kan genieten!

En bedankt ben er ook super blij mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-19 11:15 



 
Profiel   

Ik heb 4 paar laarzen (2 paar Celeris en 2 paar Lipica) met schuinvoor de rits en wil niet meer anders.
Zakt juist niet in daar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-19 11:47 



 
Profiel   

6 Maanden??????

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-19 12:02 



 
Profiel   

Ik heb petities of Cavallo's gehad, met rits schuinvoor. Die zakte ook'n in, maar geen problemen met de rits.

Mijn bia's ook niet, maar die zakken sowieso al minimaal in omdat ze mooi aansluitend zijn. Geen last van rare bobbels oid.. Maar daar zit ook een harde schacht op.

Ik ben ook nog altijd tevreden, mijne wel doorgereden aan de binnenkant vorig jaar ergens. Oké moet toegeven ook niet al te best onderhouden, dus deels eigen schuld. Is een nieuw stuk leer op gezet door celeris en sindsdien weer dikke prima.

Ik wil graag een nieuw paar erbij, maar twijfel nog een beetje welk model en kleuren... Bia's bevallen mij goed, maar misschien is een ander model ook leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-19 12:12 



 
Profiel   

Ik heb vroeger petries gehad met een zelfde rits en toen zaten ze niet zo...(waren geen op maat gemaakte)

Heb even foto's bijgevoegd...


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-19 12:33 



 
Profiel   

Oei dat is niet goed hoor!! Zo zitten de mijne totaal niet. Ben vergeten een foto te nemen maar kan ik morgen evt. Nog doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-19 15:26 



 
Profiel   

ZoeyDercks schreef
Oei dat is niet goed hoor!! Zo zitten de mijne totaal niet. Ben vergeten een foto te nemen maar kan ik morgen evt. Nog doen


Gelukkig deel je mijn mening.. soms denk ik, ben ik nou echt een zeur of klopt dit echt niet...
Het is gewoon best lelijk ☹️

Vindt het ook wel spijtig dat degene van celeris zegt dat dit normaal is bij dit type rits in het begin... Dat had jij dus niet?

Ik heb hun insta helemaal afgespeurd om te kijken of andere laarzen ook zo zitten...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-19 17:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 112 van de 134 [ 3336 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 134  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen