Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 70 van de 83 [ 2060 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 83  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Show je rijlaarzen!

 
Profiel   

Ik denk/vrees dat je zelf al deels het antwoord geeft...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 07:39 



 
Profiel   

Dat is niet grappig....tuurlijk zijn het geen laarzen van 5-600 €, maar mn chaps van 150€ zie je na 2 jaar nog niets aan. Verwacht toch van laarzen van meer dan 200€ dat ze n beetje mee gaan. Of er in ieder geval niet zo uit zien na 2x rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 08:44 



 
Profiel   

Eens hoor! Maar ik vrees dat er goedkoper leer met goedkopere verf enz gebruikt is, wat de prijs drukt :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 09:52 



 
Profiel   

Farjen schreef
Mijn cognac Deniro's zien er na 2 jaar nog steeds als nieuw uit, daar zitten niet zulke zwarte vlekken op zoals bij de Busse.
Dat is natuurlijk alweer een ander prijskaartje, maar zoals ik al zei, zat er ook echt materiaal van de laars op mijn beugelriemen.
Ik twijfel of ik ze omruil voor andere cognac kleurige of de blauwe..


Ik heb bij mijn cognac Deniro’s juist na 4 weken ook al vergelijkbare vlekken als bij de Busse. Helaas, ben niet perse te spreken over de kwaliteit van de laarzen. Eveneens als dat ze raar inzakken onder de knie. Wel een laars van dik €500 euro. Rij wel meerdere paarden per dag met zowel bruine als zwarte zadels, misschien maakt dat uit qua verkleuring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 11:02 



 
Profiel   

Vandaag mijn op maat gemaakte DeNiro's opgehaald <3 meteen een bijpassende cap+tas erbij :D

[ img ]

De details:

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 12:02 



 
Profiel   

Ik denk dat het verkleuren ook per zadel verschilt, ene zadel geeft meer af dan de andere, ook net hoevaak en waarmee ze gepoetst worden.

Heel chique Nientsje!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 14:35 



 
Profiel   

Dankje Maessie!

Ik wilde iets unieks, maar toch subtiel en chique. Ben er aardig in geslaagd denk ik <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 08:08 



 
Profiel   

Nientsje schreef
Ik wilde iets unieks, maar toch subtiel en chique. Ben er aardig in geslaagd denk ik <3

Absoluut, prachtige laarzen en mooie combinatie zo met die cap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 09:30 



 
Profiel   

Nientsje, die van jou zijn mooi zeg! <3 Helemaal met die details.

Farjen schreef
Mijn cognac Deniro's zien er na 2 jaar nog steeds als nieuw uit, daar zitten niet zulke zwarte vlekken op zoals bij de Busse.
Dat is natuurlijk alweer een ander prijskaartje, maar zoals ik al zei, zat er ook echt materiaal van de laars op mijn beugelriemen.
Ik twijfel of ik ze omruil voor andere cognac kleurige of de blauwe..


Ik heb de blauwe net binnengekregen nadat ik de cognackleurige had teruggestuurd.

Het leer is echt een stuk steviger. Het voelt nu niet alsof ze bij alles zullen beschadigen. Helemaal blij mee nu!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 18:59 



 
Profiel   

Heel mooi (chique!) Lijken als gegoten te zitten! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 19:10 



 
Profiel   

Bedankt allemaal, ben ook erg blij met mijn laarzen :D

@San_ner, die zijn ook heel mooi zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 19:28 



 
Profiel   

Blauwe zijn mooi , zeg ! Twijfelde tussen blauw en bruin, nu maar bruin gekozen

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 19:53 



 
Profiel   

oehh super mooi die blauwe.. ik twijfel enorm om mijn nog nieuwe bordeauxrode derbys te verkopen, prachtigee dressuurlaars maar ik kan ze niet aan door blessure aan mijn knie, die veel langer en erger is dan ik had gehoopt. ik kan beter soepele laarzen aanschaffen..

mocht iemand nog zwarte cavallo laarzen willen, ik heb nieuwe hier liggen maat 39, 48 hoog 38 kuit mij helaas te groot...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 21:06 



 
Profiel   

Pff mijn bestelde/omgeruilde busse worden eind juli pas verwacht, das balen zeg! Zijn echt populair geloof ik :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 21:11 



 
Profiel   

San_ner schreef
Nientsje, die van jou zijn mooi zeg! <3 Helemaal met die details.

Farjen schreef
Mijn cognac Deniro's zien er na 2 jaar nog steeds als nieuw uit, daar zitten niet zulke zwarte vlekken op zoals bij de Busse.
Dat is natuurlijk alweer een ander prijskaartje, maar zoals ik al zei, zat er ook echt materiaal van de laars op mijn beugelriemen.
Ik twijfel of ik ze omruil voor andere cognac kleurige of de blauwe..


Ik heb de blauwe net binnengekregen nadat ik de cognackleurige had teruggestuurd.

Het leer is echt een stuk steviger. Het voelt nu niet alsof ze bij alles zullen beschadigen. Helemaal blij mee nu!

[ [url=m/G9evQs.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/SYKDib.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooi!! <3
Ik heb ze ook omgeruild voor de blauwe. Ik ben benieuwd wanneer ze binnenkomen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 22:07 



 
Profiel   

Wat een prachtige laarzen komen er voorbij!

Gisteren zijn mijn nieuwe rijlaarzen binnen gekomen! Super mooie DeNiro rijlaarzen <3
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-21 17:36 



 
Profiel   

Fiet fieuw <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-21 18:11 



 
Profiel   

Holy moly...wooooow!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-21 18:49 



 
Profiel   

Die zijn mooi! Maar zitten er nou rimpels rond de enkel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 09:05 



 
Profiel   

Oh ben ook zo verliefd op die Busse Laval laarzen.. helaas vrees ik dat ik er er niet in geraak met mij korte dikke kuitjes.. 44 hoogte en 45 omtrek.. Wat denken jullie.. toch even proberen?? of iemand een tip voor een betaalbare ready to go laars? Geen maatwerk waar ik maanden op moet wachten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 13:50 



 
Profiel   

Is ook afhankelijk van je voetmaat. Als je een kleine voet hebt zul je lastiger aan een standaard laars kunnen komen welke kort en wijd Is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 17:03 



 
Profiel   

lauraneyens schreef
Oh ben ook zo verliefd op die Busse Laval laarzen.. helaas vrees ik dat ik er er niet in geraak met mij korte dikke kuitjes.. 44 hoogte en 45 omtrek.. Wat denken jullie.. toch even proberen?? of iemand een tip voor een betaalbare ready to go laars? Geen maatwerk waar ik maanden op moet wachten..


Nee die ga je niet passen... ik heb 44 omtrek en pas er niet in.
Ik heb al van alles geprobeerd, en ga nieuwe Lipica’s laten aanmeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 07:43 



 
Profiel   

Hoii! Ik denk dat jullie hier mij wel kunnen helpen. Ik wil graag laarzen laten aanmeten (standaard maten passen niet) en ik zit enorm te twijfelen waar. Ik heb een flink budget(denk aan de 800) en wil mijn geld dus goed besteden, dat ik een aantal jaar vooruit kan. Van de niro heb ik verschillende ervaringen gehoord(zelf ook een tijdje mee gereden), Lipica hoor ik meer slechts dan goed over. Over celeris zou ik graag nog wat meningen en ervaring horen. Het aanmeten moet wel een beetje in de buurt kunnen, noordlimburg, oostbrabant of aan de grens belgie. Ik voor andere merken sta ik open!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 11:02 



 
Profiel   

Celeris lees ik op bokt wel enorm veel slechte verhalen over.. Zelf heel tevreden met Deniro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 11:10 



 
Profiel   

MimixDaina schreef
Hoii! Ik denk dat jullie hier mij wel kunnen helpen. Ik wil graag laarzen laten aanmeten (standaard maten passen niet) en ik zit enorm te twijfelen waar. Ik heb een flink budget(denk aan de 800) en wil mijn geld dus goed besteden, dat ik een aantal jaar vooruit kan. Van de niro heb ik verschillende ervaringen gehoord(zelf ook een tijdje mee gereden), Lipica hoor ik meer slechts dan goed over. Over celeris zou ik graag nog wat meningen en ervaring horen. Het aanmeten moet wel een beetje in de buurt kunnen, noordlimburg, oostbrabant of aan de grens belgie. Ik voor andere merken sta ik open!


Ik volg even mee. Ben ook op zoek naar ervaringen van verschilldende merken. Ik zou graag voor brushed of lak gaan voor op wedstrijd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 11:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 70 van de 83 [ 2060 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 83  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen