Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 63 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Rijlaarzen gezocht voor brede kuit

 
Profiel   

Ik ben opzoek naar leren rijlaarzen. Alleen is dit nog best wel moeilijk, omdat ik een iet wat brede kuit heb.

Mijn schoenmaat is 42/43 ligt een beetje aan de vorm van de schoen.
Mijn kuit is 44 cm.
De lengte van mijn onderbeen is 47/48.

Weet er iemand mooie paardrijlaarzen onder de 200 euro?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 14:42 



 
Profiel   

HKM heeft de latinium in verschillende breedte-maten. Die is iets duurder dan 200 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 15:01 



 
Profiel   

Als het nepleer mag zijn, dan zijn de EJ Lou wel fijn, ook geschikt voor dikkere kuiten vanwege het elastiek aan de achterkant, en de veters aan de voorkant die een heel stuk losser te maken zijn....

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 15:02 



 
Profiel   

ik heb voor het buitenrijden laarzen van mountain horse.
Maar die zijn wel wat grover dan een nette rijlaars zeg maar. Moet je van houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 15:35 



 
Profiel   

Sky_As schreef
Als het nepleer mag zijn, dan zijn de EJ Lou wel fijn, ook geschikt voor dikkere kuiten vanwege het elastiek aan de achterkant, en de veters aan de voorkant die een heel stuk losser te maken zijn....


Ik ben al bij de EJ geweest en helaas past die laars mij niet. Vond het een hele mooie laars.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 15:43 



 
Profiel   

in welk opzicht paste deze niet ? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 15:47 



 
Profiel   

De rits gaat niet dicht bij de kuit.

Het kan ook zijn dat ik twee laarzen door elkaar haal, maar volgensmij heb ik die ook aangehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 15:50 



 
Profiel   

Ik kan het me bijna niet voorstellen....Ik had dit in het begin ook (inmiddels veel afgevallen, ik heb toen een maatje groter gekocht met een zooltje er in), maar heb er toen gewoon langere veters in gedaan aan de voorkant, en dan heb je zo 2-3 cm extra ruimte.
En op een gegeven moment als ze ingelopen zijn kun je langzaam de veters weer wat strakker doen.

Ik denk dat als de Lou niet gaat passen, dat je echt alleen met maatwerk weg gaat komen, want de Lou kun je zo ruim verstellen als je er langere veters in doet.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 15:55 



 
Profiel   

Sky_As schreef
Ik kan het me bijna niet voorstellen....Ik had dit in het begin ook (inmiddels veel afgevallen, ik heb toen een maatje groter gekocht met een zooltje er in), maar heb er toen gewoon langere veters in gedaan aan de voorkant, en dan heb je zo 2-3 cm extra ruimte.
En op een gegeven moment als ze ingelopen zijn kun je langzaam de veters weer wat strakker doen.

Ik denk dat als de Lou niet gaat passen, dat je echt alleen met maatwerk weg gaat komen, want de Lou kun je zo ruim verstellen als je er langere veters in doet.....


Oke ik denk dat ik met ruimere veters er wel in pas heel erg bedankt voor de tip.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 16:00 



 
Profiel   

Moet het per se leer zijn? Als je nepleer wilt, de Arlene Adult van Horka. Heb ze zelf ook want heb nagenoeg dezelfde maten als jij. En voor leren varianten even kijken op amazonexl

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 16:07 



 
Profiel   

fjordjes schreef
Moet het per se leer zijn? Als je nepleer wilt, de Arlene Adult van Horka. Heb ze zelf ook want heb nagenoeg dezelfde maten als jij. En voor leren varianten even kijken op amazonexl


Het hoeft niet perse echt leer te zijn nep leer is ook goed als het maar een soort van leren look heeft. Ik heb de laarzen van horka besteld alleen hoop ik dat ik de goede grote gepakt heb, maar dat zal ik vanzelf zien als ze binnen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 16:10 



 
Profiel   

Sabbientje schreef
ik heb voor het buitenrijden laarzen van mountain horse.
Maar die zijn wel wat grover dan een nette rijlaars zeg maar. Moet je van houden.


Mountain horse heeft ook wel wat elegantere modellen. En verschillende breedte en hoogtematen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 16:19 



 
Profiel   

Qimm schreef
Sabbientje schreef
ik heb voor het buitenrijden laarzen van mountain horse.
Maar die zijn wel wat grover dan een nette rijlaars zeg maar. Moet je van houden.


Mountain horse heeft ook wel wat elegantere modellen. En verschillende breedte en hoogtematen.

[ [url=m/rjPybx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik had effe gezocht, maar de prijs ligt helaas een beetje hoog voor mij. Toch heel erg bedankt voir de suggestie

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 17:20 



 
Profiel   

Ik heb een brede voet en dikke enkels en kan normaal nergens inkomen. Ik heb petries gescoord voor 210,- stapte er zo in en ze zitten heerlijk! En ik had al wel 100 laarzen aangehad waar ik hooguit met mijn tenen in kan komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 17:55 



 
Profiel   

Ik weet niet als je tweedehands zoekt
Maar ik heb mondonis te koop in precies die maat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 18:08 



 
Profiel   

Bij de divoza mondoni kendal

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 18:27 



 
Profiel   

Busse Laval is ook door de veters heel ruim te verstellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 18:30 



 
Profiel   

Alja schreef
Ik weet niet als je tweedehands zoekt
Maar ik heb mondonis te koop in precies die maat.


Tweedehans is ook goed. Heb je misschien een foto?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 18:56 



 
Profiel   

Kortingen in de gaten houden. Mijn zusje had laatst door verjaardagskorting van EJ (25%) de Petrie Riva voor 220 euro zoiets. Petrie is duur maar heeft wel veel meer maten. De Petrie Melbourne zit nu op 167 euro zie ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 18:58 



 
Profiel   

plantje01 schreef
Kortingen in de gaten houden. Mijn zusje had laatst door verjaardagskorting van EJ (25%) de Petrie Riva voor 220 euro zoiets. Petrie is duur maar heeft wel veel meer maten. De Petrie Melbourne zit nu op 167 euro zie ik.


De Petrie Melbourne pas ik helaas ook niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 19:07 



 
Profiel   

Ik ben net even naar de EJ geweest om laarzen te passen, maar ook daar slaag ik niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 15:52 



 
Profiel   

Weet er iemand of er ook petries te koop zijn voor kuitmaat 44?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 20:59 



 
Profiel   

Ik ben bang dat je toch op maatwerk uitkomt. Het is mij met kuitmaat 40/41 en hoogte 49 nog niet gelukt om standaard laarzen te vinden. Je komt dan helaas wel in een heel andere prijsklasse uit.. Ik heb voorheen Lipica gehad en nu net nieuw Derby's.

Petrie valt ook niet in de standaard maten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 08:56 



 
Profiel   

Ik pas de Horka anna als enige van de goedkope laarzen. Op dit moment heb ik de cavallo super jump ook hele mooie laarzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 09:00 



 
Profiel   

Hier maatwerk petri, lange benen met stevige kuit. Al was voor mij de hoogte de reden om voor maatwerk te gaan. Ik wil niet anders meer! Was €500 kwijt geloof ik.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 09:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 63 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen