Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 58 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Wat voor jas past bij een lange rijrok?

Profiel   

Ik heb 'm tot nu toe alleen gedragen als ik ging rijden, maar als het echt koud is overweeg ik ook om hem gewoon zo aan te trekken. Enige nadeel is dat je dan iets minder snel kunt bewegen voor mijn gevoel (bij bijv. grondwerk of longeren).
Bij mij duurde het ook even tot ik er comfortabel mee was om er in te lopen, maar het ging mij vooral om de functie (dat ik het warm heb) en niet wat anderen er van vinden. Veel mensen hebben er ook nooit van gehoord en bij mij op stal vind iedereen hem mooi en twee mensen hebben er ook al een "besteld" (mijn moeder maakt ze), dus ze vallen wel in de smaak. Misschien breng je mensen wel op idee├źn :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 14:29 

Profiel   

Ik moet de rok nog bestellen. De vest voor erop heb ik al wel :D !

Ik denk dat je een trendsetter op stal gaat zijn! Ik zou le er niks van aantrekken hoor.

Zelf plan ik de rok ook te dragen bij wandelingen, samen dan met mijn wollen vest en wollen kousen. Lijkt me warm en chique.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 20:12 

Profiel   

Ik werd al gek aan gekeken met oorwarmers. :+ Maar ik ga het ook wel gewoon doen haha. Even er doorheen! Enige wat ik me afvraag is hoe handig (of liever gezegd onhandig) het gaat zijn als ik over het pad naar achteren ga lopen. Is vrij modderig en er liggen overdag vrij veel hopen mest. Ben bang dat die rok overal achter blijft hangen. :r Ben nogal klein dus dat ding hangt vrij laag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 21:33 

Profiel   

Celebi schreef
Ik werd al gek aan gekeken met oorwarmers. :+ Maar ik ga het ook wel gewoon doen haha. Even er doorheen! Enige wat ik me afvraag is hoe handig (of liever gezegd onhandig) het gaat zijn als ik over het pad naar achteren ga lopen. Is vrij modderig en er liggen overdag vrij veel hopen mest. Ben bang dat die rok overal achter blijft hangen. :r Ben nogal klein dus dat ding hangt vrij laag.

Haha , nou zie ik een beeld voor me dat je met die rok prima dienst kan doen als piste sleper _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 06:51 

Profiel   

Lukasje schreef
Celebi schreef

Haha , nou zie ik een beeld voor me dat je met die rok prima dienst kan doen als piste sleper _O-

Multi functioneel zo'n ding. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 08:39 

Profiel   

Kun je niet net zoals bij trouwjurken: een lusje aan de binnenkant eraan naaien, ietsje hoger een knoopje, en dan kun je het lusje in het knoopje hangen tijdens het lopen en hangt de rok wat hoger boven de grond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 08:59 

Profiel   

8nnemiek schreef
Kun je niet net zoals bij trouwjurken: een lusje aan de binnenkant eraan naaien, ietsje hoger een knoopje, en dan kun je het lusje in het knoopje hangen tijdens het lopen en hangt de rok wat hoger boven de grond.

Ga ik eens naar kijken! Geen idee of dat er een beetje fatsoenlijk uitziet met deze dikke geplooide stof, maar zeker een goed idee. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 11:15 

Profiel   

Je zou denken, dat zijn trouwjurken toch ook vaak?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 12:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 58 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen