Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Welke winterrijlaars hebben jullie? Show hier je foto

 
Profiel   

Aangezien het steeds kouder begint te worden, zijn mijn gewone rijlaarzen niet heel prettig meer :brr:

Mijn voeten/tenen worden echt koud. Helaas past een dikkere/2e paar sok niet.

Nu begon de zoektocht naar een geschikte winter!rij!laars. Met zoveel merken en modellen weet ik nu niet welke dat fijn zijn.

Dus mijn vraag is:
Welke winterrijlaars hebben jullie en zijn ook warm? Show hem hier *-:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:22 



 
Profiel   

ik heb inlegzooltjes met wol of rij met de ariat laarzen Whytburn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 12:08 



 
Profiel   

Ik heb deze:
https://www.countrylifestyle.nl/laarzen ... JSEALw_wcB

Goed tevreden over, als je echt lang stil staat in de vrieskou krijg je nog steeds koude voeten natuurlijk maar het scheelt wel een heel stuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 12:12 



 
Profiel   

VWestra schreef
ik heb inlegzooltjes met wol of rij met de ariat laarzen Whytburn.



Daar had ik ook al aan gedacht, maar helaas passen mijn laarzen dan niet meer :)


Azmay schreef
Ik heb deze:
https://www.countrylifestyle.nl/laarzen ... JSEALw_wcB

Goed tevreden over, als je echt lang stil staat in de vrieskou krijg je nog steeds koude voeten natuurlijk maar het scheelt wel een heel stuk.


Maar deze lijken mij niet voor het rijden of wel? Ik zoek namelijk echt winter-RIJ-laarzen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 11:14 



 
Profiel   

Ik volg! Had de Mondoni Iceland, eers in het bruin, daarna zwart. Was daar heel blij mee,lekker warm, fijn om mee te rijden, maar kon er ook een hele dag op lopen. Helaas past het nieuwe model van Mondoni me helemaal niet qua pasvorm. Dus nu op zoek naar iets anders...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 11:37 



 
Profiel   

Ik rij met de ariat telkuride rij/stal schoen in combinatie met een jophur broek..
heerlijk warme voeten.
En bij regen weer draag ik ariat laarzen. Een versie die ze helaas uit het assortiment hebben gehaald.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 12:09 



 
Profiel   

Ik heb jodhpurs met bont voering. Als ik ga rijden trek ik mijn normale rijlaarzen aan (door het rijden blijf ik wel warm) en daarna meteen weer de jodhpurs aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 12:11 



 
Profiel   

Hier de Mondoni Iceland, in het bruin. Heerlijke laarzen, maar helaas nu bijna aan vervanging toe en niet meer te krijgen. Het nieuwe model is veel wijder.
[ img ]

Daarnaast heb ik ook de Ariat Grasmere. Meer een outdoorlaars maar kun je mee rijden. Zijn eigenlijk wat te wijd, maar wel echt comfortabel!

En ik wilde graag winterlaarzen die er meer uitzien als normale leren laarzen, dus had de Ariat Bromont Pro H2O gevonden. Ze zitten me bij de enkel eigenlijk te wijd, maar verder wel heel comfortabel en absoluut geen koude voeten:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 14:33 



 
Profiel   

Ikzelf heb al een paar jaar de Epplejeck Janouk, want de Iceland van Mondoni waren te smal voor mijn kuiten.


https://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoen ... orId=10041

Kennis heeft deze (zijn voor mij te hoog)
https://www.dedunsborg.nl/a-50881868/wi ... escription

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 23:18 



 
Profiel   

Ik heb net deze gekregen van mijn partner voor mijn verjaardag! Super blij mee.

Van Mountain Horse. [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:59 



 
Profiel   

Ik heb ariat grasmere voor de winter. Fijne warme laarzen maar ik vind het aantrekken met die veters een beetje gedoe. Volgende keer neem ik iets met een rits of zo, in ieder geval makkelijker aan en uit trekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:09 



 
Profiel   

Ik heb de Mondoni Aspen. En dan draag ik er normale sokken en warme huissokken in. Dan hou ik best oké warme voeten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen