Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 5 [ 112 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welke rijbroek zit jullie het fijnst?

 
Profiel   

Montar en heb laatst bij de epplejeck twee rijbroeken van quur gekocht, weet even niet welke naam die heeft maar hij kost 120 euro en zit nog lekkerder dan mijn Montar broeken <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 11:32 



 
Profiel   

safina schreef
SusanH schreef
Ik heb ook een rijbroek bij decathlon gekocht, de kipwarm. En die zit lekker :j is nu mijn favoriete rijbroek. Al is het uiterlijk wat discutabel :=


Uiterlijk discutabel? Die broek is gewoon multifunctioneel. De zwarte versie kan je ook dragen op latex fetisj parties. ~~}> :')

Zonder gekheid: ook dat is een fijne broek. Vooral op dagen als vandaag.


<<) ~~}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 11:34 



 
Profiel   

De kipwarm plakt mij teveel :') ik wil los op het zadel zitten. Warm en waterdicht is ie wel!

Heb nu eigenlijk alleen maar decathlon broeken en ze zitten heerlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 12:14 



 
Profiel   

De zomerrijbroek van decathlon. Van alle dure merken, goedkope merken, leggings, fleecestof blabla is die echt mijn alltime favorite.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 12:31 



 
Profiel   

Pikeur candela en samshield. Die laatste zit het allerfijnst. Niet teveel plak en fijne stretch over de gehele broek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 12:49 



 
Profiel   

Absolem schreef
Ik heb een montar legging gekocht maar die rekt vreselijk uit . Ik heb een maat 40 gekocht maar werkelijk iemand met maat 44/46 zou m nog aan kunnen trekken . verdraait ook steeds om Mn benen . Was echt zonde van de 87 euro die ik er aan gespendeerd heb .. ik heb nu twee andere besteld die ga ik even uitproberen .


Goh.. Dit had ik kunnen schrijven. Wat een flut broek. Ik heb normaal een maat 38,en van de legging heb ik nu een XS en het ding zakt af niet normaal >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 13:22 



 
Profiel   

Pikeur Mondega! Geen enkele broek zit zo fijn. Maar Pikeur is ook bijna de enige die wat serieuzere lengtematen heeft. De meeste rijbroeken die ik heb gepast zijn veselijk kort, en wijd bij de taille. Ik rij al 14 jaar in de Mondega's (heb er 2,) en nu pas begint mijn eerste stuk te gaan (bobbeltjes op de broek waar het elastiek weggaat).

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 13:37 



 
Profiel   

prugelpiet schreef
Absolem schreef
Ik heb een montar legging gekocht maar die rekt vreselijk uit . Ik heb een maat 40 gekocht maar werkelijk iemand met maat 44/46 zou m nog aan kunnen trekken . verdraait ook steeds om Mn benen . Was echt zonde van de 87 euro die ik er aan gespendeerd heb .. ik heb nu twee andere besteld die ga ik even uitproberen .


Goh.. Dit had ik kunnen schrijven. Wat een flut broek. Ik heb normaal een maat 38,en van de legging heb ik nu een XS en het ding zakt af niet normaal >;)


Ik heb m maar omgedoopt tot Netflix broek haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 16:09 



 
Profiel   

Alle fijne rijbroeken die ik heb gehad waren van Pikeur. Voor mij ee
g oede pasvorm en fijne kwaliteit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 16:38 



 
Profiel   

Ik vind de rijbroeken van Quur heel erg fijn! Geen extreme siliconen maar wel wat. Zijn van een fijne stof met grote zakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 20:25 



 
Profiel   

Ik heb de Alaska Softshell van Epplejeck! Heel blij mee en lekker warm

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 20:28 



 
Profiel   

Hier een groot Montar fan, de high Waits broeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 20:34 



 
Profiel   

Ik draag altijd Pikeur, al járen. Vorig seizoen voor het eerst “vreemd gegaan” en een Montar gekocht en ik moet zeggen dat die ook wel erg fijn zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 21:01 



 
Profiel   

ik vind de broeken van de decatlon altijd lekker zitten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 12:16 



 
Profiel   

Ik heb een rijbroek van Pikeur, lekker hoge taille en in lengte maten! Ik krijg alleen wel wat uitslag van de stof, maar op dat puntje na is hij echt super fijn! Je zit ook niet helemaal vast geplakt in het zadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 12:35 



 
Profiel   

Ik heb nu de Mondoni Mirre, en is één van de weinige broeken die inijn rug goed aansluit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 12:40 



 
Profiel   

De rijlegging covalliero sporty full grip! Is high waisted, heeft een rits zakje en een telefoonzakje en zit als gegoten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 14:23 



 
Profiel   

Montar zit wel lekker maar niet voor mijn kuiten. Daar knelt het enorm.

Echt een hele fijne weet ik zo niet. Nog aan het zoeken die ook fijn is voor mijn kuiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 08:13 



 
Profiel   

Ik ben helemaal weg van de Maya Delorez broeken <3 De eenvoudigste (zonder riemlussen) gebruik ik ook voor fitness en is fijner dan mijn andere sportleggings.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 08:23 



 
Profiel   

Lemieux legging high waisted, zit heerlijk en is ook wat dikkere stof.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 09:01 



 
Profiel   

Misschien mag ik de vraag hier ook wel stellen.

Ik heb een probleem.
Met veel rijbroeken is de rits te veel aanwezig en schuurt mij.

Ik heb ook een broek, als legging, zonder rits, waar ik mij gigantisch comfortabel in voel.

Echter zit daar veel Siliconen op. Op een leren zadel vind ik dat niet erg. Maar op mijn thorowgood vind ik het niet fijn.

Ik heb overal een dun huidje en zelfs op mijn knieën heb ik littekens van de blaren die ik heb gehad!

Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 09:51 



 
Profiel   

Ik ben fan van jeans rijbroeken met lederen zit.
Deze heb ik van Horka en Pfiff en bevallen super,
Met warmere dagen heb ik broek van Mountain Horse en die zit ook echt super. Alleen heeft deze siliconen grip

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 09:56 



 
Profiel   

maralyn schreef
Misschien mag ik de vraag hier ook wel stellen.

Ik heb een probleem.
Met veel rijbroeken is de rits te veel aanwezig en schuurt mij.

Ik heb ook een broek, als legging, zonder rits, waar ik mij gigantisch comfortabel in voel.

Echter zit daar veel Siliconen op. Op een leren zadel vind ik dat niet erg. Maar op mijn thorowgood vind ik het niet fijn.

Ik heb overal een dun huidje en zelfs op mijn knieën heb ik littekens van de blaren die ik heb gehad!

Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt.


Flexars een optie?
Vrij stevige legging zonder plak

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 15:15 



 
Profiel   

De fijnste rijbroeken vind ik zelf de ouderwetse zonder siliconen of kunstleer. Dus die heb ik voornamelijk in mijn kast :j.

Gelukkig zijn ze met goed speurwerk nog te vinden :Y)

Met dit koude weer is dit mijn favo:
https://www.padd-horsetack.com/riding-p ... adies.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 15:38 



 
Profiel   

Nouvel schreef
maralyn schreef
Misschien mag ik de vraag hier ook wel stellen.

Ik heb een probleem.
Met veel rijbroeken is de rits te veel aanwezig en schuurt mij.

Ik heb ook een broek, als legging, zonder rits, waar ik mij gigantisch comfortabel in voel.

Echter zit daar veel Siliconen op. Op een leren zadel vind ik dat niet erg. Maar op mijn thorowgood vind ik het niet fijn.

Ik heb overal een dun huidje en zelfs op mijn knieën heb ik littekens van de blaren die ik heb gehad!

Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt.


Flexars een optie?
Vrij stevige legging zonder plak



Zeker optie!!!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 15:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 5 [ 112 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen