Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 8 [ 199 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Uhipwear ervaringen?

 
Profiel   

salamaleque schreef
Akshay schreef
Na gisteren en het simpele feit dat ik überhaupt geen waterdichte jas heb, maar wel paarden aan huis weet ik het zeker. Ik wil ook een uhip :+

Nu heb ik een maattabel gevonden. En vroeg ik me af of er ervaringen zijn dat die maattabel ook wel een beetje klopt? Of toch beter een maatje groter?

Ik zit te kijken voor alleen de buiten jas van de 3-in-1 jas. Wel een lang model dus


Ja ik vind dat de maten goed kloppen althans van de jassen, met broeken heb ik geen ervaring. Ik heb de vragen beantwoord op de Uhip site ‘find out your size” je kunt daar aangeven of je zelf bijvoorbeeld wat breder bent van boven of wil dat eea wat ruimer zit zodat je een dikke trui eronder kunt dragen.

De size guide is stuk denk ik.. als ik invul dat ik een ruime maat 44 heb zegt hij "goedzo, koop maat 34"

Ik ga denk ik inderdaad maar voor 44 en 46 bestellen.. hoop geld, maar ik heb nu 6 vesten te drogen hangen door een weekendje regen :') en nog kou gehad
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 20:00 



 
Profiel   

Niqui schreef
Ik zit te kijken naar de jas Ice. Is die echt goed waterdicht? En zo niet, welk model is dat wel?


Trench is waterdicht. Ice is vooral heerlijk warm en prima voor een lichte regen. Trench is eigenlijk een voorjaars najaars jas maar met een midlayer kun je er prima een winterjas van maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 20:16 



 
Profiel   

Ik heb de Urban Stretch Coat en die is goed waterdicht! Ze hebben die ook in model Jacket als je een kortere jas wil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 08:57 



 
Profiel   

@akshay

Je zou evt Uhip zelf kunnen mailen voor advies. Over het algemeen antwoorden ze snel. Je kunt tenslotte wel gratis terugsturen maar je moet het wel eerst betalen (dacht ik). Is toch een smak geld dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 09:01 



 
Profiel   

Ik woon op dit moment in m’n broek,wil eigenlijk wel een tweede. := Vrees alleen dat de BF korting niet zo hoog gaat zijn. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 15:04 



 
Profiel   

Rinkex schreef
Ik woon op dit moment in m’n broek,wil eigenlijk wel een tweede. := Vrees alleen dat de BF korting niet zo hoog gaat zijn. :')

Die bovenste zin heb ik met mijn Ice jas :D
2e winter nu en was vorige winter al zooo blij met hem :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 17:29 



 
Profiel   

Ik heb samen met een vriendin de wool blend broeken besteld. Zij een maat 38 en 40, ik 40 en 42. Zij kreeg maat 42 nog niet eens dicht, dus voor mij was het helemaal kansloos :") Ik pas bij de EJ vaak 38 en 40, maar het advies was een maat groter te nemen alleen dat werd hem dus echt niet. Wel jammer, want leek me erg fijn voor de winter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 17:31 



 
Profiel   

De broeken zijn er tm maat 46, misschien toch nog een maatje groter proberen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 06:30 



 
Profiel   

Bij Atorka 15% korting, ook op Uhip

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 20:44 



 
Profiel   

Bij Uhip 15 tot 30% korting dit weekend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 10:35 



 
Profiel   

Ik heb net de broek voor eroverheen gekocht, toch blij met 15%!

En nu moet ik ophouden haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 21:12 



 
Profiel   

Hebben jullie een code gehad voor de korting? Ik lees op insta dat het hele weekend korting zou zijn voor members dus de korting die ik gister zag is nu weg op de site..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 23:08 



 
Profiel   

ze werken niet met codes, zodra je inlogt zijn de producten met korting weer te zien.:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 23:11 



 
Profiel   

Zijn er hier mensen die bij Uhip zelf besteld hebben in de week voor black friday en al wel producten hebben ontvangen? Of eventueel al black friday aankopen zelfs?

Ik krijg maar geen verwachte leverdatum door, hoewel ze heel vriendelijk direct reageren is de enige boodschap eigenlijk "druk" maar dan weet ik natuurlijk nog weinig :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 08:15 



 
Profiel   

Ik deel hier mijn ervaring na twee jaar uhip jasjes te gebruiken.
Ik heb ze allemaal in maat 38 gekocht en ze verschillen enorm van een naar de andere in pasvorm.
Mijn eerste koop was in 2019 (black friday koopje 2019) met de Nordic jas en rok set. De rok is vanaf dag een goed, aanpasbaar en heel erg lekker warm. En ook nog zo handig, je kan het op stal afhalen als het net te warm is. Met het nordic jas ben ik minder tevreden. De mouwen zijn belagelijk te lang, en nog erger na een jaar
zijn er overal naden los aan het komen.
Verder heb ik een wool hybrid liner gekocht voor het tussenseizoen weer, maar helaas was een maat 38 veel te groot, dus die heb ik heel snel doorgekocht omdat het niet meer terug gestuurd kon worden.
Als derde heb ik een 365 lange jas. Qua maat is het wel het beste. Goed pasvorm, niet te lange mouwen en ook
lekker warm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:52 



 
Profiel   

Ja ik heb de broek ook opnieuw besteld tijdens black friday, maar ook nog geen idee wanneer hij binnen komt. Ik had een mailtje gestuurd of ze de verzendkosten eraf wilden halen omdat zij zelf aangaven dat de maten tabel nog niet klopte en dat hebben ze netjes gedaan, nu dus de broek met korting kunnen bestellen, hopelijk past deze dan wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 16:00 



 
Profiel   

Zucht.. ik ben er klaar mee. De maat die ik nu besteld heb is weer te groot ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 22:42 



 
Profiel   

Jets schreef
Zucht.. ik ben er klaar mee. De maat die ik nu besteld heb is weer te groot ;(

Maar had je van te voren dan aan hen je wensen (taille en binnenbeenmaten) niet doorgegeven of gevraagd bij welke maat die maten zijn? Dat doe ik nl altijd bij broeken en zit eigenlijk 10 vd 10 x goed dan :o
Wel vervelend voor je iig -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 19:41 



 
Profiel   

Deze week weer lekker mijn Ice Jacket aan. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 19:47 



 
Profiel   

Bagheera_206 schreef
Deze week weer lekker mijn Ice Jacket aan. :D

Nu pas??
Woon er al weer paar mnden in :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 19:58 



 
Profiel   

Ja pas sinds afgelopen weekend ofzo. := Voor als het dan echt winter wordt heb ik nog mijn rijoverall. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 20:14 



 
Profiel   

Evelienepien schreef
Jets schreef
Zucht.. ik ben er klaar mee. De maat die ik nu besteld heb is weer te groot ;(

Maar had je van te voren dan aan hen je wensen (taille en binnenbeenmaten) niet doorgegeven of gevraagd bij welke maat die maten zijn? Dat doe ik nl altijd bij broeken en zit eigenlijk 10 vd 10 x goed dan :o
Wel vervelend voor je iig -O-


Ze weten zelf ook niet hoe de maatvoering nou precies zit, daarom klopt de website dus niet en had ik een te kleine broek ondanks 1 en 2 maten groter besteld. Die had ik aan de hand van de maat tabel opgemeten. Aangezien die al niet dicht kon heb ik nog 2 maten groter besteld, maar dat was dus blijkbaar weer te enthousiast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 20:17 



 
Profiel   

Jets schreef
Ze weten zelf ook niet hoe de maatvoering nou precies zit, daarom klopt de website dus niet en had ik een te kleine broek ondanks 1 en 2 maten groter besteld. Die had ik aan de hand van de maat tabel opgemeten. Aangezien die al niet dicht kon heb ik nog 2 maten groter besteld, maar dat was dus blijkbaar weer te enthousiast.


Oh, das idd balen …
Daarom geef ik altijd mijn eigen maten dus door; dan kunnen zij daar zoeken naar de juiste maat.
(Dit is overigens niet uhip gerelateerd hoor! Zo doe ik dat overal :o ). Wellicht tip voor je …

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 21:00 



 
Profiel   

Evelienepien schreef
Jets schreef
Ze weten zelf ook niet hoe de maatvoering nou precies zit, daarom klopt de website dus niet en had ik een te kleine broek ondanks 1 en 2 maten groter besteld. Die had ik aan de hand van de maat tabel opgemeten. Aangezien die al niet dicht kon heb ik nog 2 maten groter besteld, maar dat was dus blijkbaar weer te enthousiast.


Oh, das idd balen …
Daarom geef ik altijd mijn eigen maten dus door; dan kunnen zij daar zoeken naar de juiste maat.
(Dit is overigens niet uhip gerelateerd hoor! Zo doe ik dat overal :o ). Wellicht tip voor je …


Goeie tip! Welke maten geef je door? Binnenbeen, heup en taille?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:47 



 
Profiel   

salamaleque schreef
Goeie tip! Welke maten geef je door? Binnenbeen, heup en taille?


Ik geef ze niet altijd door hoor maar vaak kun je (als je je eigen maten hebt) al best een eind komen met bijv omrekenen van inch naar cm (gezien lengte). Breedte (taille) maten zijn meestal ook wel ergens te vinden op inet. Zo niet, vraag ik voor bestellen aan bedrijf:
Taille plat (dus enkel) gemeten
Binnenbeen vanaf kruis gemeten
Buitenbeen vanaf tailleband gemeten
En zelf hou ik tailleband naar kruis altijd goed in de gaten want wil geen heupbroek bijv.
Dan kan het ooit wel wat afwijken maar dat zijn geen hele maten :o
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 14:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 8 [ 199 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen