Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 45 van de 99 [ 2457 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 99  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kramer Paardensport Fans

 
Profiel   

Lauriannnn schreef
mariettek schreef
Heeft iemand hier ervaring met het halster Meghan? Ik vind hem erg mooi, maar de enige review zegt dat het erg groot valt.
Ik zoek maat Arabier en twijfel tussen cob en pony.

[ [url=m/r8R0hO.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb hem in maat full voor mijn paard en zoals je ziet valt die idd redelijk groot. Paard heeft best wel groot hoofd verder ook.

[ [url=m/A31WPM.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ah, thanks! Zou je hem liever een maatje kleiner hebben gehad?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 19:26 



 
Profiel   

mariettek schreef
Heeft iemand hier ervaring met het halster Meghan? Ik vind hem erg mooi, maar de enige review zegt dat het erg groot valt.
Ik zoek maat Arabier en twijfel tussen cob en pony.

[ [url=m/r8R0hO.jpg]Afbeelding[/url] ]


Valt groot. Eindelijk een mooi halster wat mijn paard gewoon past. Vaak is full voor hem net te strak.

Moet nog een nieuwe bestellen. Man en Paard kregen het samen stuk. Man weet niet hoe en geeft Paard de schuld, terwijl Paard zegt dat Man het sloopte. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 19:28 



 
Profiel   

Ik heb hem in cob.

Heel fijn halster


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 19:34 



 
Profiel   

Mando, die kleur had ik ook!
Heb ook nog steeds geen ander halster wat me net zo goed bevalt, dus moet hem echt even bestellen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 19:58 



 
Profiel   

mariettek schreef
Ah, thanks! Zou je hem liever een maatje kleiner hebben gehad?


Nee dat niet persee maar als je twijfelt tussen 2 maten zou ik de kleine kiezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 11:59 



 
Profiel   

Weet iemand hoe het zit met retourneren?
https://www.kramer.nl/Service/Herroeping-Teruggave Ik kan hier een retouretiket downloaden van DHL (maar het moet dan naar een post-NL punt?), maar ik kan niet Duitsland aangeven als bestemming :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 19:00 



 
Profiel   

Myka schreef
Weet iemand hoe het zit met retourneren?
https://www.kramer.nl/Service/Herroeping-Teruggave Ik kan hier een retouretiket downloaden van DHL (maar het moet dan naar een post-NL punt?), maar ik kan niet Duitsland aangeven als bestemming :=


Inderdaad zoals er staat, uitprinten, opplakken en naar de PostNL. Daar scannen ze het pakket en gaat alles verder automatisch. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 19:09 



 
Profiel   

Myka schreef
Weet iemand hoe het zit met retourneren?
https://www.kramer.nl/Service/Herroeping-Teruggave Ik kan hier een retouretiket downloaden van DHL (maar het moet dan naar een post-NL punt?), maar ik kan niet Duitsland aangeven als bestemming :=


Bestemming staat als het goed is al standaard ingevuld. Je hoeft alleen je eigen gegevens in te voeren en te printen. Eigenlijk appeltje eitje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 19:57 



 
Profiel   

Oh..je moet je eigen adres invoeren… bedankt meiden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 08:59 



 
Profiel   

Iemand al ervaring met de balance kussens van kramer?
En zijn deze per stuk of per 2v :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 10:39 



 
Profiel   

Ik neem aan dat de prijs per stuk is. Geen ervaring met die van Kramer, wel met balanskussens algemeen. Ik heb ze van Amazon, daar vind je de ze goedkoper. Ik had er twee voor €25, wel ovale trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 11:01 



 
Profiel   

Ze komen dacht in per 2. Stalgenoot heeft ze.
Maar ze zijn erg zacht, dus wel instabiel.
Je moet wel een paard hebben wat dat prettig vindt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:59 



 
Profiel   

Dat is precies waar balanskussens voor bedoeld zijn. Ze zijn zacht en door erop te staan, creëren je meer bewustwording van het lichaam. Ik heb ook - per ongeluk - harde besteld en die hebben daardoor veel minder nut.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 15:34 



 
Profiel   

Je begint, als je paard het niet kent, altijd met harde en daarna ga je naar zachte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 15:50 



 
Profiel   

Interessant, zo heb ik het nog niet gehoord. Goed om te weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 15:52 



 
Profiel   

AnnickT schreef
Dat is precies waar balanskussens voor bedoeld zijn. Ze zijn zacht en door erop te staan, creëren je meer bewustwording van het lichaam. Ik heb ook - per ongeluk - harde besteld en die hebben daardoor veel minder nut.


Ze hebben nooit minder nut. Want het paard word ten allertijden getriggerd door een afwijkende ondergrond.

Mijn stalgenoot heeft de gehele collectie van surefoot. Dat is een hele investering. Maar ze doet wel eens sessies.
De ene keer kiest mijn pony een zachte pad. Maar de meeste keren kiest ze liever een half harde. Dat zegt niet dat het minder werkt. Maar het paard kiest zelf waar die op dat moment per voet behoefte aan heeft.

Soms wil ze wel eens de ene hoef zacht en de andere hoef een schuine.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 16:39 



 
Profiel   

Interessant, bedankt voor je uitleg! Ik dacht al dat ik ze voor niks had, maar dan ga ik die harde ook gebruiken. Bij de info-avond die ik heb gevolgd ging het alleen over de zachte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:20 



 
Profiel   

MissYvette4u schreef
Ik ben inmiddels aan mn 2e Kramer winterjas :D de eerste een winterseizoen gedragen en helaas is de rits gesneuveld. Ligt sinds een jaar bij mn moeder om gemaakt te worden :P hele fijne warme jas, ik geloof type charlotte. Hebben ze helaas niet meer.

Paar maanden geleden deze gekocht:
https://www.kramer.nl/NIEUW/Themas/West ... rjas-Leila
Binnenkant lekker zacht, en jas is heerlijk warm en waterdicht. Ben er heel blij mee!


Nou leuk, ben ik blij met mijn stevige warme jas: krijgt de rits ineens kuren!! -:(-
Zit er een gebruikersperiode in geprogrammeerd?? Het is wel erg opvallend dat de rits van mijn vorige Kramerjas vorig jaar na eenzelfde periode sneuvelde >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 05:35 



 
Profiel   

Geen idee maar zou zeker even contact met ze opnemen. Hier nog steeds zeer tevreden met mijn Kramer Parka die ik alweer 3 jaar heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 08:03 



 
Profiel   

MissYvette4u schreef
MissYvette4u schreef
Ik ben inmiddels aan mn 2e Kramer winterjas :D de eerste een winterseizoen gedragen en helaas is de rits gesneuveld. Ligt sinds een jaar bij mn moeder om gemaakt te worden :P hele fijne warme jas, ik geloof type charlotte. Hebben ze helaas niet meer.

Paar maanden geleden deze gekocht:
https://www.kramer.nl/NIEUW/Themas/West ... rjas-Leila
Binnenkant lekker zacht, en jas is heerlijk warm en waterdicht. Ben er heel blij mee!


Nou leuk, ben ik blij met mijn stevige warme jas: krijgt de rits ineens kuren!! -:(-
Zit er een gebruikersperiode in geprogrammeerd?? Het is wel erg opvallend dat de rits van mijn vorige Kramerjas vorig jaar na eenzelfde periode sneuvelde >;)


De ritsen zijn inderdaad het zwakke punt bij de jas en vesten die ik recent heb besteld, ik hoop dat ze het houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 19:50 



 
Profiel   

Ik heb mijn jas nu de 2de winter aan en rits is nog goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 20:45 



 
Profiel   

MissYvette4u schreef
Nou leuk, ben ik blij met mijn stevige warme jas: krijgt de rits ineens kuren!! -:(-
Zit er een gebruikersperiode in geprogrammeerd?? Het is wel erg opvallend dat de rits van mijn vorige Kramerjas vorig jaar na eenzelfde periode sneuvelde >;)


Wat balen. Toch even contact opnemen. Ik heb mijn winterjas toen in de sale gekocht. Dat is nu 3 of 4 jaar geleden. Jas is nog helemaal in orde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 23:57 



 
Profiel   

Ik zou ook even contact opnemen, ze hebben meestal een goede klantenservice.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 00:39 



 
Profiel   

Ik heb inmiddels een mail gestuurd, zit zo vreselijk te balen de jas is zo fijn & warm ;( als ik jullie berichten lees, denk ik dat ik echt net een verkeerde kwaliteit trof of zo. Geeft me wel weer wat hoop :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 05:38 



 
Profiel   

MISTRAL94 schreef
MissYvette4u schreef
Nou leuk, ben ik blij met mijn stevige warme jas: krijgt de rits ineens kuren!! -:(-
Zit er een gebruikersperiode in geprogrammeerd?? Het is wel erg opvallend dat de rits van mijn vorige Kramerjas vorig jaar na eenzelfde periode sneuvelde >;)


Wat balen. Toch even contact opnemen. Ik heb mijn winterjas toen in de sale gekocht. Dat is nu 3 of 4 jaar geleden. Jas is nog helemaal in orde.


Maar is de rits kapot of het sleetje ( ding wat je omhoog en naar beneden doet..
Die kan je zo aten vervangen op de markt of naai winkel kost je vaak 2 euro ofzo
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 07:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 45 van de 99 [ 2457 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 99  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen