Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 46 van de 99 [ 2457 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 99  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kramer Paardensport Fans

 
Profiel   

Ik denk dat de tandjes versleten zijn, de rits 'springt' op die plek open (en nee, dat is niet vanwege mijn buik :D ) de rest vd rits blijft netjes zitten.

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 08:38 



 
Profiel   

Ik heb een heerlijke winterjas van Kramer! Wordt gekscherend wel mijn slaapzak genoemd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 14:28 



 
Profiel   

Ik heb 2 heerlijk warme broeken van krämer, en 2 truien. Het liefste woon ik er in :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 16:07 



 
Profiel   

MissYvette4u schreef
Ik denk dat de tandjes versleten zijn, de rits 'springt' op die plek open (en nee, dat is niet vanwege mijn buik :D ) de rest vd rits blijft netjes zitten.

[ [url=m/nL9y4s.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb het ook met een pas nieuwe jas van kramer %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 16:41 



 
Profiel   

Gaat de kwaliteit dan achteruit? Ik problemen met laarzen, jullie met jassen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 17:04 



 
Profiel   

Ik ben in september naar een winkel geweest en heb toen met verschillende leuke jassen in mijn handen gestaan maar heb ze laten hangen omdat ik de ritsen er niet heel solide uit vond zien en voelen....

Wel heb ik een aantal vesten/truien en daarvan blijven de ritsen tot nu wel in orde.
Zijn fijne dingen, die ik heel veel draag!
Van een softshell broek begaf in ritsje van een zak aan de voorkant het ook snel maar dat is niet zo'n groot probleem.
Hoort natuurlijk niet maar ja...

Verder erg fijne broeken, ik ben wel blij met Kramer over het algemeen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 17:59 



 
Profiel   

Ik heb behoorlijk wat kleding van kramer en het nog niet eerder meegemaakt gelukkig. Alleen dus bij deze jas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 18:14 



 
Profiel   

Vandaag een flyer in de bus, 20% korting op alle winter artikelen van 27 tm 31 januari

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 18:25 



 
Profiel   

Ook dat kunnen ze zo zien.. maar hoeft niet de rits te zijn nu zo sleetje kan ook nog als hij zo doet

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 18:49 



 
Profiel   

Een rits die open springt kun je meestal repareren door met een tangetje de linker en de rechter kant van het "schuifje" dat je naar boven en onder schuift, voorzichtig met een tangetje wat te kijpen.
Wanneer het niet genoeg is, steeds een beetje meer, niet te fors in een keer, dan zou je hem teveel kunnen klemmen. In dit filmpje zie je een beetje wat ik bedoel, er zijn vast nog betere filmpjes
https://www.youtube.com/watch?v=4yFm5lZcWxw

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 19:23 



 
Profiel   

Welk merk rits zit er in de jassen van Kramer? Want de beste ritsen zijn nog altijd van ykk/bdm. En die zijn toch wel wat duurder dan andere ritsen en je ziet dat veel fabrikanten merkloze ritsen of Chinese ritsen gebruiken.
Vaak zijn grovere tandjes ook sterker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 08:06 



 
Profiel   

vierspan schreef
Een rits die open springt kun je meestal repareren door met een tangetje de linker en de rechter kant van het "schuifje" dat je naar boven en onder schuift, voorzichtig met een tangetje wat te kijpen.
Wanneer het niet genoeg is, steeds een beetje meer, niet te fors in een keer, dan zou je hem teveel kunnen klemmen. In dit filmpje zie je een beetje wat ik bedoel, er zijn vast nog betere filmpjes
https://www.youtube.com/watch?v=4yFm5lZcWxw


Kan ook En als dat werkt is dus je sleetje versleten en rits verder goed
Mijn ervaring is dat het vaak zo weer terug buigt naar een aantal keer dus vandaar dat ik dat snel vervang.. ( maar doe ik vaak zelf als de jas een rits heeft van zelfde type bv jaszak of 2 weg rits..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 08:38 



 
Profiel   

Op de rits van het vest dat ik nu draag staat YCC. Ik heb trouwens al heel wat vesten gehad van Kramer en nog maar 1x een probleem gehad met een rits. Vest was wel 6 jaar oud en verder ook helemaal versleten. Dat soort trekkertje was afgebroken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 10:22 



 
Profiel   

germie schreef
Welk merk rits zit er in de jassen van Kramer? Want de beste ritsen zijn nog altijd van ykk/bdm. En die zijn toch wel wat duurder dan andere ritsen en je ziet dat veel fabrikanten merkloze ritsen of Chinese ritsen gebruiken.
Vaak zijn grovere tandjes ook sterker.


Mijn nieuwe Felix B jas heeft een YCC rits en ziet er echt flut uit, zou liever een stevige YKK erin zien en 5 € ofzo meer betalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 14:37 



 
Profiel   

Joepie 20% korting *\o/* *\o/*

Ik wil nog 2 rijleggings erbij voor de wat koudere dagen. Ik heb er nu een de Equilibre Valerie.
Ik woon er bijna in wat een super fijne broek. Vind de kwaliteit wat minder maar daar is de prijs ook naar.

Vallen de leggings van Felix Buhler ook zo mooi hoog in de taille en is daar de kwaliteit wat beter van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 14:55 



 
Profiel   

Wellicht is het nog een optie, mocht je rits overleden zijn maar je bent super tevreden over de jas om er een nieuwe rits in te laten zetten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 14:57 



 
Profiel   

Ik heb de Anneke van FB en die heeft een fijne hoge taille, Of de kwaliteit beter is dan van equilibre weet ik niet, ik heb hem nog niet zolang. Ik weet wel dat de Leggings van equilibre mij te kort waren en dat ik die sowieso erg klein vond vallen in vergelijking met de Leggings van FB. Iets om rekening mee te houden als je niet zo groot bent denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 18:13 



 
Profiel   

Heeft iemand ervaring met de zadels van kramer?
Ik zoek een pony zadeltje voor een a-pony, die nogal van gewicht wisselt per seizoen..
Ik hoor graag ervaringen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 19:22 



 
Profiel   

MissYvette4u schreef
Ik heb inmiddels een mail gestuurd, zit zo vreselijk te balen de jas is zo fijn & warm ;( als ik jullie berichten lees, denk ik dat ik echt net een verkeerde kwaliteit trof of zo. Geeft me wel weer wat hoop :')


Ik heb een reactie van Kramer ontvangen; ik mag de jas naar ze opsturen. Zodra ze de jas hebben ontvangen, beoordeelt hun reclamatieteam mijn klacht.

Even als reactie op de tip om zelf de rits te (laten) vervangen; dat doe ik pas als het een oudere jas betreft, niet bij eentje die amper 3 maanden oud is ;)
Mn moeder kan heeeeel goed ritsen vervangen :D het duurt alleen minstens een jaar eer ik de jas terug heb :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 17:21 



 
Profiel   

Ik geloof dat ik dan m'n moeder heel lief zou aankijken en vragen of ze het mij ook wil leren 8-)
Heb je sneller je jas terug, en bij een volgende keer kan je het zelf wel met haar naaimachine ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 18:47 



 
Profiel   

Ik zou hem ook terugsturen,dat mag natuurlijk niet na 3 maanden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 19:22 



 
Profiel   

Ja, ik zou hem ook terugsturen, binnen 3 maanden stuk is veel te snel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 02:18 



 
Profiel   

Hoihoi,
ik kan op de kramer site nergens de maten van de peesbeschermers vinden. Ik had de Felix buhler persbeschermers gezien. Deze zijn te koop in maat Full en cob, alleen twijfel ik welke ik voor mijn paard moet hebben en hoe deze vallen.
Weten jullie misschien wat de lengte/omvang van beide maten is? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 20:48 



 
Profiel   

Iemand toevallig ervaring met de bodywarmer Mira en enig idee hoe deze uitvalt qua maat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:23 



 
Profiel   

Ik vind peesbeschermers redelijk klein vallen, dus Mocht je twijfelen tussen 2 maten kun je beter de grootste maat kiezen.

Voor wie er belang bij zou hebben, heb een Felix Buhler vest Mia in de kleur Macadamia maat L in nieuwstaat ter overname. Had heb gekocht voor bij een dekje maar kleur komt niet overeen, dus gebruik hem niet en was te laat met retourneren.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 22:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 46 van de 99 [ 2457 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 99  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen