Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 17 van de 17 [ 402 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Plaats een nieuw onderwerp

Muck boots? Bevallen ze?

 
Profiel   

Ah, het loslaten van de zool van muckboots is dus een bekend probleem. Bij mij laat ook bij een laars de zool los. Ik heb ze nu 1,5 jaar denk ik, dus wel een stuk langer dan 8 weken. En ik gebruik ze dagelijks, vrij intensief. Wat een slechte service ook zeg, Jessix.

Verder ben ik er wel erg tevreden over. Ze lopen erg fijn en ik heb warme voeten.

Voor mijn vriend waren we ook opzoek naar warme waterdichte laarzen, maar hij heeft lastige voeten. Uiteindelijk bij deze winkel uitgekomen: https://www.houseofoutdoor.com/. Ze hebben een hele uitgebreide selectie van waterdichte laarzen. En ideaal dat je dan verschillende kunt passen. Ook super goede service trouwens! Heel behulpzaam, nemen uitgebreid de tijd.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 22:30 



 
Profiel   

Ik heb grubs laarzen, komen uit dezelfde fabriek. Heb ze ruim 2 jaar en alleen swinters aan en ook hier een losse zool. Heb deze laten plakken bij de schoenmaker. Het rubber blijft wel erg mooi, ik spray ze regelmatig even in met de spray die erbij hoort. Ondanks de losse zool wel echt tevreden, gewoon lekker warme en droge voeten de hele winter door. Als ze versleten zijn koop ik weer een paar!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 23:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 17 van de 17 [ 402 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen