Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 288 van de 299 [ 7463 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 299  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

 
Profiel   

Heeft iemand een fijne tip voor een wedstrijd shirt. Eentje die niet te veel tekent. Ik heb er een van Harry’s Horse, maar voel me er niet prettig bij/in. Ik kan mijn vetjes helaas niet wegtoveren. Maar soms helpt een fijn shirt die wat afkleedt al wel.
Wat is jullie ervaring?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 15:59 



 
Profiel   

Ik heb er 2 vd Decathlon. Fijne stof, ook in donkerblauw. Niet te strak gesneden en vooral: niet duur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 17:55 



 
Profiel   

Danique_G schreef
Mijn schoonmoeder maakt en ontwerpt zelf trouwjurken en we willen samen mijn wedstrijd jasje ontwerpen. Probleem is alleen dat ze hem niet zelf in elkaar kan naaien gezien de stof van de jasjes te stretchy is waarvoor ze geen goede naaimachine heeft. Heeft iemand hier een jasje from scratch laten maken/naaien?


Mijn moeder heeft een aantal jaar terug zelf een wedstrijdjasje voor mij gemaakt. Ik heb foto’s gezocht van wat ik mooi vond en daar heeft zij zelf patronen voor getekend. Dit was het eind resultaat <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Het jasje bleef wel een stuk minder lang mooi dan ‘echte’ jasjes. Maar heb er zeker een jaar of 3 fanatiek mee gereden. Hij hangt nog in de kast, maar inmiddels past hij niet meer :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 20:31 



 
Profiel   

Hallo, ik start nu in het grijs maar ben bezig met een extra set groen. Helaas is de Pikeur Paulin overal uitverkocht dus als iemand hem in de kast heeft hangen maat 40.....hoor ik het graag. Wie heeft er nog tips voor andere accesoires, zoals handschoenen , haarbandje of knotband, of misschien andere dingen die het net even wat extra maken. Ik laat een dekje met een groen bies maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 14:24 



 
Profiel   

Hallo, ik start nu in het grijs maar ben bezig met een extra set groen. Helaas is de Pikeur Paulin overal uitverkocht dus als iemand hem in de kast heeft hangen maat 40.....hoor ik het graag. Wie heeft er nog tips voor andere accesoires, zoals handschoenen , haarbandje of knotband, of misschien andere dingen die het net even wat extra maken. Ik laat een dekje met een groen bies maken
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 14:25 



 
Profiel   

Lolala73 schreef
Hallo, ik start nu in het grijs maar ben bezig met een extra set groen. Helaas is de Pikeur Paulin overal uitverkocht dus als iemand hem in de kast heeft hangen maat 40.....hoor ik het graag. Wie heeft er nog tips voor andere accesoires, zoals handschoenen , haarbandje of knotband, of misschien andere dingen die het net even wat extra maken. Ik laat een dekje met een groen bies maken
[ [url=m/IYftLN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar laat je dat dekje maken? Ik zoek ook nog een dekje met groene bies. Ik heb zelf een Allessandro Albanese wedstrijdjasje in donkergroen, misschien ook een optie? Vind hem in ieder geval goed betaalbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 16:18 



 
Profiel   

Wat een mooi gecoördineerd grijs setje zo zeg <3 Ik wilde inderdaad ook de AA motion lite voorstellen als groen jasje! Ik heb de goedkopere versie van horseware, maar dat is wel andere kwaliteit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 16:36 



 
Profiel   

het dekje wordt gemaakt bij Equichique, daar kun je eingelijk alles wat je wil laten maken in elke kleurstelling, als hij af is laat ik een foto zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 18:15 



 
Profiel   

MerelV schreef
Lolala73 schreef
Hallo, ik start nu in het grijs maar ben bezig met een extra set groen. Helaas is de Pikeur Paulin overal uitverkocht dus als iemand hem in de kast heeft hangen maat 40.....hoor ik het graag. Wie heeft er nog tips voor andere accesoires, zoals handschoenen , haarbandje of knotband, of misschien andere dingen die het net even wat extra maken. Ik laat een dekje met een groen bies maken
[ [url=m/IYftLN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar laat je dat dekje maken? Ik zoek ook nog een dekje met groene bies. Ik heb zelf een Allessandro Albanese wedstrijdjasje in donkergroen, misschien ook een optie? Vind hem in ieder geval goed betaalbaar.



Dat is inderdaad een mooi jasje, heb je een foto van hoe deze zit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 18:17 



 
Profiel   

Mijn gewoon jasje is een donkergroen AA mesh, zit echt super en rekt ook fijn mee over de sprong.

[ img ]

Qua dressuur/hunter derby rijd ik met een donkerblauw jasje van Equetech waar ik of een lange of een korte slip aan kan ritsen.

[ img ]

[ img ]


Laatst bijgewerkt door _Snow_White op 25-05-22 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 18:20 



 
Profiel   

_Snow_White schreef
Mijn gewoon jasje is een donkergroen AA mesh, zit echt super en rekt ook fijn mee over de sprong.

[ [url=m/LopBOb.jpg]Afbeelding[/url] ]



echt mooi

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 18:21 



 
Profiel   

Ik zie dat er hier meerdere mensen die de AA in Hunter green hebben. Ik heb hem ook,maar ik heb geen bijpassende dekje gevonden nog. Ik rij op een schimmel dus ik vind wit niet heel mooi. Wetten jullie van een bijpassende dekje? Mag dressuur en/of spring dekje zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-22 11:23 



 
Profiel   

Je kunt dekjes in alle kleuren en met alle soorten biesjes ook van Mattes laten maken, ook zonder bont.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-22 14:53 



 
Profiel   

sott schreef
Ik zie dat er hier meerdere mensen die de AA in Hunter green hebben. Ik heb hem ook,maar ik heb geen bijpassende dekje gevonden nog. Ik rij op een schimmel dus ik vind wit niet heel mooi. Wetten jullie van een bijpassende dekje? Mag dressuur en/of spring dekje zijn


Ik heb vorig jaar bij Emmers een mooi HV polo dekje gevonden dat hier goed bij past :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-22 15:55 



 
Profiel   

Mijn dochter heeft sinds kort het nieuwste jasje van Samshield, tesamen met haar custom Samshield cap en de de Niro bruine laarzen de andere zijn van Celeris


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-22 02:59 



 
Profiel   

Heel mooi die kleur van dat jasje <3 en wat een leuke pony heeft ze zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-22 09:12 



 
Profiel   

Ik hoop dat ik het hier mag vragen. Ik ben opzoek naar een donkerbruin wedstrijdshirt met korte mouwen.
Ik rijd met bruine laarzen en cap. En crème rijbroek, handschoentjes

Nu zag ik deze
Maar ik weet niet hoe de kleur in het echt is en of deze op maat valt.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-22 08:36 



 
Profiel   

Wie kan mij helpen?
Ik zoek een cognac kleur (wedstrijd)shirt met korte mouw.
Ik heb ook cognac laarzen en cap, met crème broek en handschoentjes.
Het is voor zaterdag, en voor af en toe een wedstrijdje op de manege.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 13:10 



 
Profiel   

haffiefreak schreef
Wie kan mij helpen?
Ik zoek een cognac kleur (wedstrijd)shirt met korte mouw.
Ik heb ook cognac laarzen en cap, met crème broek en handschoentjes.
Het is voor zaterdag, en voor af en toe een wedstrijdje op de manege.


Welke kleur vest heb je hierbij? Egaal wit dekje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-22 10:49 



 
Profiel   

Lukasje schreef
haffiefreak schreef
Wie kan mij helpen?
Ik zoek een cognac kleur (wedstrijd)shirt met korte mouw.
Ik heb ook cognac laarzen en cap, met crème broek en handschoentjes.
Het is voor zaterdag, en voor af en toe een wedstrijdje op de manege.


Welke kleur vest heb je hierbij? Egaal wit dekje?



Crème dekje. En het is een onderlinge wedstrijd dus hoefde niet perse een jasje. Dus ik zoek gewoon een net shirtje

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-22 12:47 



 
Profiel   

haffiefreak schreef
Ik hoop dat ik het hier mag vragen. Ik ben opzoek naar een donkerbruin wedstrijdshirt met korte mouwen.
Ik rijd met bruine laarzen en cap. En crème rijbroek, handschoentjes

Nu zag ik deze
Maar ik weet niet hoe de kleur in het echt is en of deze op maat valt.
[ [url=m/M1nKTy.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mijn ervaring met Imperial Riding kleding is dat het klein valt, heb van hen een maatje groter dan normaal. Agradi heeft hele fijne service dus zou gewoon bestellen om te kijken of dit is wat je zoekt. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-22 14:25 



 
Profiel   

Maar zoals ik zelf ook mee maak, er bestaan geen bruine shirtjes met een een creme/champagnekleurig kraagje..Wit steekt echt vreselijk af bij creme/champagne

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-22 11:26 



 
Profiel   

Bij de gewone shirtjes zijn er ook wel die qua model door kunnen gaan voor wedstrijdshirt, ik zou naar zoiets kijken. Alle wedstrijd shirtjes hebben inderdaad een witte kraag en dat staat niet zo mooi bij champagne of beige. Ik heb om die reden een volledig donkerblauw shirt bij mijn champagne/donkerblauwe wedstrijd set, kraagje is wat slapper dan zo’n wit wedstrijdkraagje maar dat vind ik niet vervelend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-22 14:20 



 
Profiel   

Ik start sinds gisteren met een pastel groen jasje, ik moet zeggen ik kreeg een paar vage blikken. Maar ik sprong er wel tussen uit haha.
Rijlegging en jasje zijn van mrs ros

Zijn er hier nog meer die echt met een wat apartere kleur starten? Afgezien van donkergroen, (donker)rood etc?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-22 10:49 



 
Profiel   

Deempjexxx schreef
Ik start sinds gisteren met een pastel groen jasje, ik moet zeggen ik kreeg een paar vage blikken. Maar ik sprong er wel tussen uit haha.
Rijlegging en jasje zijn van mrs ros

Zijn er hier nog meer die echt met een wat apartere kleur starten? Afgezien van donkergroen, (donker)rood etc?

[ [url=m/G7MXv8.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heel mooi! Ik hou ervan!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-22 13:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 288 van de 299 [ 7463 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 299  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen