Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MissYvette4u

Berichten: 2984
Geregistreerd: 15-11-03

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 07:02

Nee hoor niet allemaal, ons teefje heeft al 10 jr dezelfde leren halsband met een kleurtje en die heeft nog nooit afgegeven. Nou is die handgemaakt en van betere kwaliteit. Zal daar het verschil wel in zitten denk ik....?

darkadia

Berichten: 5245
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 07:41

Geverfd leer kan inderdaad soms afgeven. Wat vaak wel helpt is het even behandelen met zo’n speciale spray die ook voor leren schoenen wordt gebruikt.

Hier weleens gehad ook met leren schoenen, had ineens gekleurde sokken haha.(overigens kwamen die niet van kramer)

MissYvette4u

Berichten: 2984
Geregistreerd: 15-11-03

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 09:28

Aha goeie tip, dank je!

blackstar

Berichten: 3189
Geregistreerd: 03-10-04

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 14:27

Heeft er iemand ervaring met de western sporen van kramer??

different1
Berichten: 3630
Geregistreerd: 12-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 21:16

Jullie kunnen me vast helpen :D
Wij hebben een vos met veel wit, en normaal ben ik vrij rustig qua kleuren op haar (zwart en wit)
Maar nu heb ik dit shirt
Afbeelding

En deze peesbeschermers+strijklappen
Afbeelding

Ik twijfel of ik dit dekje erbij wil, of dat het teveel kleur wordt op Tani
Afbeelding

Hoeveel wit ze heeft :+
Afbeelding

De kleuren van shirt en dekje zijn ocean green, peesbeschermers zijn de kleur Jade (komen mooi overeen, vond de ocean green beenbescherming te licht)

Texas02

Berichten: 4573
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 21:46

Ik vind zoiets juist heel mooi bij elkaar :j

different1
Berichten: 3630
Geregistreerd: 12-10-10

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 22:03

Ik twijfelde dus of het niet teveel kleur zou worden, omdat ze al zo bont is :')
Maar vind het zo'n lekker fris kleurtje voor de zomer <3

MyWishMax

Berichten: 25262
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 22:18

Nee, juist omdat het een hele subtiele kleur is past het wel juist. Bij de jouwe zou ik geen hele felle kleuren of drukke dekjes met verschillende kleuren doen, maar juist met de wat rustigere kleuren kan je heel veel nog. Ik vind groen heel mooi op vos, net als bruin, geel en blauw bijvoorbeeld. En dat geel een zacht kleurtje tot crème achtig. En dat kan ook allemaal met zoveel wit, juist als je de rest ook hetzelfde houdt.

Maddy_Paola

Berichten: 1329
Geregistreerd: 19-04-17

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 22:48

Pastel kleuren zijn juist mooi op bontes, net wat anders dan het wit wat ze hebben waardoor ze zelf niet ineens geel lijken maar toch rustig met hun 'drukke' vachtpatroon, en dan is zo'n set met een zwarte, grijze of jeans rijbroek juist heel netjes, omdat het allemaal niet te druk wordt maar wel net wat anders dan zwart of wit

Muze
Berichten: 5262
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 22:57

Heeft kramer soms periodes met gratis verzenden?
Deken gekregen voor mijn verjaardag, vriend hoefde geen verzendkosten te betalen.
Maar als ik nu iets in m’n mandje doe rekent kramer wel verzendkosten. ( beiden 40 euro)

En mag het dat je twee keer de verzendkosten in rekening krijgt als je iets terugstuurt?
Je betaalt al om het naar je adres te krijgen maar ook als je retour zendt?

darkadia

Berichten: 5245
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 23:24

Ja, kramer had recent een actie met gratis verzenden. En retour zenden is bij veel webshops voor eigen rekening. Sterker nog: ik trof laatst een webshop die ook nog administratiekosten berekende voor het verwerken van een retour!

Maddy_Paola

Berichten: 1329
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 23:47

Muze schreef:
Heeft kramer soms periodes met gratis verzenden?
Deken gekregen voor mijn verjaardag, vriend hoefde geen verzendkosten te betalen.
Maar als ik nu iets in m’n mandje doe rekent kramer wel verzendkosten. ( beiden 40 euro)

En mag het dat je twee keer de verzendkosten in rekening krijgt als je iets terugstuurt?
Je betaalt al om het naar je adres te krijgen maar ook als je retour zendt?


Laatst inderdaad weekend vanaf €30 gratis, normaal vanaf €150. Als je account hebt en bestelling is daarop besteld kan je wel binnen 2 weken van vorige bestelling nog dingen 'nabestellen' en dat t dan gratis verzonden wordt. (Tenminste ik dacht 2 weken maar dat staat wel ergens op de site)

Muze
Berichten: 5262
Geregistreerd: 24-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 07:04

darkadia schreef:
Ja, kramer had recent een actie met gratis verzenden. En retour zenden is bij veel webshops voor eigen rekening. Sterker nog: ik trof laatst een webshop die ook nog administratiekosten berekende voor het verwerken van een retour!

Juist niet, want het mag niet. Twee maal betalen voor een zending. Ergens moet je dan een van beiden wel terug krijgen bij je geld.

Kidde
Berichten: 3445
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 08:26

Muze schreef:
darkadia schreef:
Ja, kramer had recent een actie met gratis verzenden. En retour zenden is bij veel webshops voor eigen rekening. Sterker nog: ik trof laatst een webshop die ook nog administratiekosten berekende voor het verwerken van een retour!

Juist niet, want het mag niet. Twee maal betalen voor een zending. Ergens moet je dan een van beiden wel terug krijgen bij je geld.

Tenzij je maar een deel van je bestelling terugstuurt natuurlijk

darkadia

Berichten: 5245
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 08:36

Muze schreef:
darkadia schreef:
Ja, kramer had recent een actie met gratis verzenden. En retour zenden is bij veel webshops voor eigen rekening. Sterker nog: ik trof laatst een webshop die ook nog administratiekosten berekende voor het verwerken van een retour!

Juist niet, want het mag niet. Twee maal betalen voor een zending. Ergens moet je dan een van beiden wel terug krijgen bij je geld.


Ja de bezorgkosten (dus het versturen van de winkel naar jou) van de bestelling krijg je terug indien je alles retourneert. Het terugsturen zelf is meestal voor rekening van de koper en dat mag gewoon.
Administratiekosten in rekening brengen mag inderdaad niet, ben nog in discussie met de betreffende webshop daarover.

En Kramer heeft idd als je nog een nabestelling doet binnen zoveel tijd ook geen verzendkosten.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 11:06

Afgelopen weekend hadden ze 10% korting. Ik wilde alvast nieuwe schoenen bestellen omdat de huidige echt slecht aan het worden zijn. maar het gratis verzenden werkte toch niet.
Ben dus toch maar even er naartoe gereden, en toen ook nog andere schoenen en sokken meegenomen :D

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 11:09

Wordt tijd dat ze iets aan die verzendkosten/gratis retourneren gaan doen :D

Heeft iemand western zadelhoezen van Kramer/Stonedeek? Zou deze ook om de fenders/stijgbeugels passen en zit het dan niet zo strak dat het de fenders omhoog trekt zeg maar of hoe werkt het?

https://www.kramer.nl/Merken/STONEDEEK/ ... -zadelhoes
Afbeelding

Nynkex01
Berichten: 1118
Geregistreerd: 05-07-21

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 11:44

Als iemand nog een zip shirt lange mouwen in de kleur ocean Green will maat S, ik heb er nog een liggen. Terugsturen kan niet uit vanwege de verzendkosten vind ik

blackstar

Berichten: 3189
Geregistreerd: 03-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 11:46

Ik heb ze.
Had ze eerst voor de Barefoot en voor de barebackpad. De fenders met beugels van de Barefoot Cheyenne kon ik er wel inleggen mat dan zit het altijd gevouwen zeg maar. Nu bij mijn westernzadel heb ik het niet eens geprobeerd. En om de barebackpad (BK) zit ie ruim.

mariettek

Berichten: 1685
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: Ermelo

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 15:54

Kramer is naar Nederland (zonder actie) standaard 4,99 euro verzendkosten. Niet gratis boven een bepaald bedrag.
Kan zijn dat je vriend een korting kreeg omdat het de eerste bestelling was.

Afgelopen weekend inderdaad 10 procent korting. Meteen gebruik van gemaakt voor een shirtje, 2 halsters en een pakrol voor aan het zadel (om hoefschoenen in mee te nemen). :D

Shenavallie
Berichten: 11555
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 16:11

Ik vind 10% korting niet echt de moeite waard. Sowieso vind ik de acties (zoals nu de 55 jaar actie) niet echt bijzonder. Je moet voor minimaal 70 Euro besteden voor korting (of nu met het 55 jarig bestaan om kans te maken op een prijs - welke ook alleen maar in de vestiging van Osnabrück kan en niet in bijvoorbeeld Oldenburg - of 10 Euro korting. Of 30 Euro voor een zakje gratis paardensnoepjes). Als je dan de benzinekosten meetelt, valt dat tientje helemaal weg.

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 22:03

Shenavallie; Helemaal mee eens!

blackstar schreef:
Ik heb ze.
Had ze eerst voor de Barefoot en voor de barebackpad. De fenders met beugels van de Barefoot Cheyenne kon ik er wel inleggen mat dan zit het altijd gevouwen zeg maar. Nu bij mijn westernzadel heb ik het niet eens geprobeerd. En om de barebackpad (BK) zit ie ruim.

Hè wat toevallig, super thnx Annet. Dus je gebruikt hem nu gewoon alleen over de bovenkant van het westernzadel. Ik zoek ook eigenlijk iets om de fenders ook te beschermen ( < €20), maar als het zo lelijk gevouwen zit wordt het er niet beter van. Heb ooit een canvas westernzadelhoes van Kramer geprobeerd maar dat was eerder een stug zeiltje dan iets wat het geheel beschermd en er echt omheen zit.

Maddy_Paola

Berichten: 1329
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 22:17

mariettek schreef:
Kramer is naar Nederland (zonder actie) standaard 4,99 euro verzendkosten. Niet gratis boven een bepaald bedrag.
Kan zijn dat je vriend een korting kreeg omdat het de eerste bestelling was.

Afgelopen weekend inderdaad 10 procent korting. Meteen gebruik van gemaakt voor een shirtje, 2 halsters en een pakrol voor aan het zadel (om hoefschoenen in mee te nemen). :D


Boven €150 is t zeker wel gratis naar Nederland hoor. Je hebt ook de vip abonnementen, €14,99 per jaar en dan heb je altijd gratis verzenden en geen minimaal bestelbedrag, maar ik spaarde ook vaak dingen op om te bestellen en dan dus in 1x zonder verzendkosten bestellen, werkt ook prima

Cemlys

Berichten: 14953
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 22:25

Coentjuh schreef:
Wordt tijd dat ze iets aan die verzendkosten/gratis retourneren gaan doen :D

Heeft iemand western zadelhoezen van Kramer/Stonedeek? Zou deze ook om de fenders/stijgbeugels passen en zit het dan niet zo strak dat het de fenders omhoog trekt zeg maar of hoe werkt het?

https://www.kramer.nl/Merken/STONEDEEK/ ... -zadelhoes
[ Afbeelding ]

Die heb ik om mn freemax, past er omheen en mn fenders lijden er niet onder.

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 22:31

Dank voor je ervaring! Heb je / hebben jullie een foto toevallig, die van de site zijn zo onduidelijk..