Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 60 van de 99 [ 2456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 99  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kramer Paardensport Fans

 
Profiel   

Mijn dekje is er! *\o/* Morgen maar even mee rijden! <3


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-22 17:02 



 
Profiel   

Hij is echt prachtig <3

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-22 21:38 



 
Profiel   

Heeft iemand deze jas? Bevalt ie? Zoek een nieuwe tussenjas :)

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... ..XS..S%3e

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-22 12:35 



 
Profiel   

Die heb ik.
Vind het een beetje raar vallen. Vrij breed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-22 15:39 



 
Profiel   

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... t-capuchon

Heeft iemand deze jas? Hoe valt hij? En is ie goed warm? Zijn de mouwen een beetje op lengte?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-22 21:23 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Hij is echt prachtig <3

[ [url=m/m5pern.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/U8qj1Q.jpg]Afbeelding[/url] ]



Staat prachtig!



Ik hoop straks weer wat fijne winterkleding in te slaan.
Vesten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-22 21:32 



 
Profiel   

Ik heb inmiddels weer een winkelmandje vol.. :o

Weet iemand of de Rosewood/Plum enigszins matchen met de nieuwe Lemieux Fig? En de nieuwe gele collectie bij de Dijon?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-22 13:08 



 
Profiel   

Wij zijn deze week naar de Megastore in Schermbeck geweest. Daar kun je echt hebberig van worden. Moet eerlijk zijn dat het even overweldigend was om de hoeveelheid kleding te zien en zo dicht op elkaar. Maar echt wel veel leuke dingen gezien. Met 2 tassen vol terug gekomen. Zou het echt iedereen aanraden om fysiek langs te gaan. Want de ene rijbroek viel toch wel breder uit in eigen maat dan de ander.
Erg fijn en vriendelijk personeel trouwens ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-22 14:31 



 
Profiel   

Oeh ik vind dit dus echt zo'n mooie kleur. Mijn lievelingskleur geel. Maar ik heb een fjord (ook soort geel) en ben bang dat het daar niet mooi op staat. Heeft iemand heel toevallig zo'n kleur dekje en een fjord/wildkleur paard dat ik een foto kan zien hoe het staat?

[ img ]

Mijn fjord:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 10:00 



 
Profiel   

Geen foto, maar ik heb een dekje in deze kleur voor mn haf, en vind m juist erg gaaf!! (Nu heb ik dan de Equito Amarelo, dat is met een donkere rand.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 12:41 



 
Profiel   

oeh die is mooi inderdaad! al zou ik die kleur niet zo snel voor een fjord kopen denk ik.
ze hebben hem ook in het groen, iemand hem al in het echt? als er korting komt met black friday dan koop ik die denk ik :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 19:01 



 
Profiel   

Ik zou het gele dekje wel durven op een fjord. Tis dat ik boomloos rijd, maar anders zou hij hier ook komen! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 20:08 



 
Profiel   

Heeft iemand deze teugels? Is dat wel stevig met zo'n clipje? Als hij wel een keer sterk wordt of iets uitspookt moet ik geen clipjes die stuk gaan hebben.. Al weet ik sowieso nog niet of ik ze wel handig ga vinden omdat het gladde teugels zijn..

https://www.kramer.nl/Paard/Hoofdstelle ... els-Blossi

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 20:48 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Heeft iemand deze teugels? Is dat wel stevig met zo'n clipje? Als hij wel een keer sterk wordt of iets uitspookt moet ik geen clipjes die stuk gaan hebben.. Al weet ik sowieso nog niet of ik ze wel handig ga vinden omdat het gladde teugels zijn..

https://www.kramer.nl/Paard/Hoofdstelle ... els-Blossi



https://www.kramer.nl/Merken/SHOWMASTER ... ip-teugels

Ik heb deze, die zijn prima!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 21:09 



 
Profiel   

Ik rijd al jaren met teugels met clipjes, en ik vind het echt ideaal. Ik wissel namelijk regelmatig van bit (hoofdstel), en kan dan wel lekker mijn eigen fijne teugels makkelijk mee wisselen.

En ik ben er ook al wel eens blij mee geweest met een momentje van onoplettendheid waarbij pony in de teugel ging staan, toen kon ik hem heel snel losklikken en is er verder niks gebeurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 09:23 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Heeft iemand deze teugels? Is dat wel stevig met zo'n clipje? Als hij wel een keer sterk wordt of iets uitspookt moet ik geen clipjes die stuk gaan hebben.. Al weet ik sowieso nog niet of ik ze wel handig ga vinden omdat het gladde teugels zijn..

https://www.kramer.nl/Paard/Hoofdstelle ... els-Blossi


Geen ervaring met deze specifiek. Wel met teugels met clips en ik vind het ideaal! Gaan echt niet zomaar kapot. Hier is er alleen een keer een verbogen geweest toen paardlief op de teugel was gaan staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 10:09 



 
Profiel   

Ok, dat is wel fijn dan! Ik had bij clipjes een beetje het deken-idee, die clipjes willen nog wel eens stuk gaan _O- Nu worden die natuurlijk ook wel anders gebruikt en worden ze ook veel viezer dan bij teugels..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 11:59 



 
Profiel   

Felix buhler plum matcht iig geval perfect bij de loire fig van lemieux 8-) [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 18:10 



 
Profiel   

Iemand een idee of er binnenkort weer korting is?

Ik heb geloof ik bij mn laatste bestellingen elke keer even gewacht, besteld en een paar dagen later ineens kortingsacties :+
Dat wil ik dit keer graag voorkomen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 20:06 



 
Profiel   

Meestal hebben ze met Halloween wel iets, een paar jaren geleden hadden ze op alles wat zwart was korting met Halloween. Geen idee of ze dat ieder jaar doen of dat ze ook wel eens een kortingsactie voor alles doen met Halloween.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 20:35 



 
Profiel   

Vorig jaar ook met Black Friday dacht ik, maar goed dat duurt ook nog even

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 21:12 



 
Profiel   

Black friday is meestal 10% korting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 22:15 



 
Profiel   

Die clips vind ik helemaal niks, ben 2 keer op buitenrit geweest en ik heb 2 keer gehad dat ze tijdens het rijden afbraken.

Ik heb een flinke bestelling geplaatst bij Kramer
https://www.kramer.nl/Themas/Trektochte ... ter-3-in-1
O.a dit hoofdstel, een halster wat combi van nylon is en touw.

Die teugels hebben ook die rotclips maar ga kijken of ik die kan vervangen voor stevigere haken. Het ging me meer om het hoofdstel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 08:17 



 
Profiel   

Dat is dus precies waar ik bij die clips ook bang voor ben, dat ze afbreken op een verkeerd moment..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 09:55 



 
Profiel   

Ik rij al bijna 2 jaar met clips. Ideaal, super sterk. Dressuur, springen en intensieve lange buitenritten. Enige wat pony 2x gepresenteerd heeft is dat hij zijn hoofd langs zijn been ging schuren en zo een clipje los maakte. :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 10:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 60 van de 99 [ 2456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 99  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen