Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 44 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Stevig opstapkrukje voor buiten

 
Profiel   

Wij hadden op mn vorige stal een speciekuip met aan 2 zijden een houten plaat en aan de bovenkant grit. Gleuf in de bovenkant voor het oppakken. dingen stond altijd buiten maar bleven perfect, en ideale hoogte!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 14:12 



 
Profiel   

Ik weet niet hoeveel geld je eraan uit wilt besteden. Maar deze heb ik nu zo'n 8 jaar geleden gekocht. Heeft in weer & wind, hagel & regen, -15 graden & +39 graden buiten gestaan, is door menig paard gebruikt als speelgoed en door menig mens als tribune.

Beestje staat nog steeds!
https://www.nedlandic.nl/opstaphulp/252 ... hulp-blauw

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 01:37 



 
Profiel   

Ik zet mijn paard naast de omheining en stap via de onderste regel op. Tijdens het rijden geen irritant krukje in de baan en geen kosten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 07:58 



 
Profiel   

Ik heb deze, ook makkelijk op te bergen en niet zo'n groot lomp ding:

https://br.nl/nl/home/1216-br-opstapkrukje.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 08:05 



 
Profiel   

Ik ben met die klap dingen altijd bang dat ze niet stevig in het zand staan en ze inklappen als je erop staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 08:26 



 
Profiel   

Ik heb er nog 1 van nedlandic staan, een blauwe met 3 treden, geen barsten-scheuren of stukken af, het enige wat mist is de anti slip boven op. Mag wel voor een zacht prijsje weg als je belangstelling hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 08:30 



 
Profiel   

Ik heb die houten van Ikea al zeker 15 jaar. Twee of drie lagen gelakt voor het in elkaar zetten en hij doet het nog prima. Staat overigens niet altijd buiten maar vermoed dat je er fulltime buiten ook wel een paar jaar plezier van hebt met goede lak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 08:37 



 
Profiel   

felicity schreef
Ik ben met die klap dingen altijd bang dat ze niet stevig in het zand staan en ze inklappen als je erop staat.


Dat is nog nooit gebeurd, ze zijn erg stevig, iig deze dan van andere merken weet ik het niet.
Maar het is maar wat je wikt, ik hou niet van die grote opstapkrukkdn in de rijbak

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 09:04 



 
Profiel   

Ik heb zo’n klap opstapje van qhp is die denk ik. Voor gewoon opstappen zijn die prima, maar niet als je zonder zadel erop wil springen en dus harder afzet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 10:22 



 
Profiel   

https://www.blokker.nl/curver-trapje--- ... 8317186%5D
Toen ik nog wekelijks op stap ging met de trailer gebruikte ik deze, makkelijk in klapbaar en goed stevig

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 15:00 



 
Profiel   

Tip van Flip... Kunststof krukjes in voorjaar en najaar even in de (auto)was zetten. Verweren ze een stuk minder snel. Klusje van 5 min, maar je doet er veel langer mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 15:25 



 
Profiel   

koenlover schreef
Ik heb die houten van Ikea al zeker 15 jaar. Twee of drie lagen gelakt voor het in elkaar zetten en hij doet het nog prima. Staat overigens niet altijd buiten maar vermoed dat je er fulltime buiten ook wel een paar jaar plezier van hebt met goede lak.


De oude opstapjes van de ikea zijn wel veel steviger dan de nieuwe..
Denk dat het hout 2x zo dik was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 15:28 



 
Profiel   

Mijn eisen aan de opstapkruk:
- kunstof
- net zo hoog als de Ikea kruk
- licht gewicht
- moet oersterk zijn
- stabiel
- betaalbaar
- dicht

Ok, iets duur met 75, met voor de rest is deze perfect! Neem het makkelijk mee omdat hij licht is, goede hoogte etc.
https://www.autoschadeshop.nl/index.php ... pje-detail

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 15:59 



 
Profiel   

maj0 schreef
Ik heb deze al jaren en bevalt goed, makkelijk mee te nemen
Nou weet ik niet hoe die het houd als je hem buiten laat staan.

https://www.blokker.nl/curver-trapje--- ... 09090.html



Deze ja! Die is echt top

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 16:38 



 
Profiel   

Tilmar schreef
koenlover schreef
Ik heb die houten van Ikea al zeker 15 jaar. Twee of drie lagen gelakt voor het in elkaar zetten en hij doet het nog prima. Staat overigens niet altijd buiten maar vermoed dat je er fulltime buiten ook wel een paar jaar plezier van hebt met goede lak.


De oude opstapjes van de ikea zijn wel veel steviger dan de nieuwe..
Denk dat het hout 2x zo dik was.


Dat is wel goed om te weten, de onze is inderdaad van heel dik hout.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 16:45 



 
Profiel   

Op stal hebben we een opstapblok van Nedlantic buiten staan en die doet het al jaren prima.

voor binnen hebben we verschillende, zelf heb ik een ikea houten kruk, paar keer in de lak en balkjes onder de poten zodat hij niet heel diep in het zand zakt. Deze doet het ook al jaren prima.

Voor de houten kruk had ik een curver zoals hieronder, deze staat nu thuis in de tuin en doet het ook nog steeds super.
https://www.warenhuisvandijk.nl/curver/curver-krukje-hoog-graniet-licht-grijs?sort=p.model&order=DESC&page=8

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 12:32 



 
Profiel   

Gewoon bij de Action ooit eentje gekocht voor 5 Euro en die voldoet prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 14:55 



 
Profiel   

Ik gebruik een retro brabantia opstapkruk/ trapje. Staan diverse op marktplaats. Ééntje staat ltijd buiten en ziet er niet uit :D , maar is nog steeds heel. De andere heb ik binnen staan of mee in de trailer. Fijne hoogte en staat stevig

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 15:12 



 
Profiel   

Ik vind elk krukje op zich oké als er iemand bij is die t krukje kan weghalen/ paard even kan vasthouden..
Maar heb toch zelf gehad met mijn vorige pony dat hij in het krukje stapte toen ik net ging zitten..
En dat gaf aardig wat gedoe.. dat vind ik zelf dus wel eng als ik alleen ben.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 17:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 44 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen