Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 35 van de 42 [ 1047 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 42  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

 
Profiel   

Ik overweeg mijn Pivo Silver (zo heette ie toen ik m kocht in ieder geval) met afstandsbediening te verkopen. PBtje indien interesse :) Is hier amper gebruikt omdat ik toch vaker dan gedacht over een cameraman blijk te beschikken :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 09:11 



 
Profiel   

mirmar schreef
Haihai, heb sinds kort een pivo aangeschaft maar deze zegt dat horse, en dog ook trouwens, een beta is?
Hij blijft ook steeds zoeken naar een paard en volgt hem bijna niet. Is wel de active volgens mij. Iemand een idee hoe dit komt?

Kan hier iemand misschien antwoord op geven? Ik heb hier ook last van en geen idee hoe dat dus komt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 09:42 



 
Profiel   

Welke app gebruik je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 10:28 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
mirmar schreef
Haihai, heb sinds kort een pivo aangeschaft maar deze zegt dat horse, en dog ook trouwens, een beta is?
Hij blijft ook steeds zoeken naar een paard en volgt hem bijna niet. Is wel de active volgens mij. Iemand een idee hoe dit komt?

Kan hier iemand misschien antwoord op geven? Ik heb hier ook last van en geen idee hoe dat dus komt?

Dat kan met van alles te maken hebben, hoe druk is je achtergrond? Heeft de Pivo veel tegenlicht? Heb je automatisch zoomen aan of uit staan? Rij je met een licht dekje? Welke snelheid staat ie op?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 14:33 



 
Profiel   

Heb je een voorbeeldfilmpje om te laten zien? Dan kunnen we misschien even meekijken waar het fout gaat. Ik herken het iig niet, maar ik had in het begin ook even wat trial en error voor ik door had wat maakt dat pivo wel of niet goed volgt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 15:14 



 
Profiel   

Ik weet niet eens hoe je automatisch in en uitzoomen moet inschakelen, dat doet hij in elk geval niet dus dat staat uit.
Ik rijd met verschillende dekjes, meestal donker want ik heb een ( nu nog vrij donkere schimmel )
Mijn achtergrond is rustig. Een goede buitenbak met een hoge heg als omheining.

Hoe zie ik op welke snelheid hij staat? Ik heb de pivo silver en hij staat ingesteld op active / action.

Ik heb de pivo+ en de pivoplay app. Ik merk ( helaas) geen verschil bij de apps qua eindresultaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-22 19:03 



 
Profiel   

Je moet als je telefoon gekoppeld is aan de Pivo naar je instellingen gaan op je telefoon in de Pivo app. Dan kan je alles aanpassen. Dat automatisch zoomen is juist ideaal! Ik heb in het begin de fout gemaakt om dat predictive follow aan te zetten, dan is hij je echt constant kwijt. Als de instellingen goed staan moet hij je echt goed kunnen volgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-22 19:28 



 
Profiel   

Ja, dan denk ik ook dat het ergens in je instellingen fout gaat. Hier ook altijd problemen met predictive follow, als dat uit staat gaat het een stuk beter

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-22 19:51 



 
Profiel   

Ik heb auto zoom altijd uit staan. Hij gaat scherpstellen en is juist vaak het stuk was mooiste is/was

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-22 19:52 



 
Profiel   

Ik zou ook zeker eens proberen met een licht dekje te rijden, het kan zijn dat je donkere paard niet makkelijk te volgen is voor je Pivo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-22 19:58 



 
Profiel   

Ok dankjewel ik ga eens sleutelen met de instellingen in de app +:)+

Mijn paard is niet zo donker hoor, voor een schimmel is ze nog best donker, maar dat is in perspectief :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-22 20:00 



 
Profiel   

Wat doen jullie met target exposure? Zetten jullie die aan of uit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-22 20:29 



 
Profiel   

Is zo'n tripod het geld waard? Of heeft iemand een goedkoper alternatief ergens gevonden die wel gewoon degelijk buiten kan staan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 21:06 



 
Profiel   

Kim_W schreef
Is zo'n tripod het geld waard? Of heeft iemand een goedkoper alternatief ergens gevonden die wel gewoon degelijk buiten kan staan?

Ik heb gewoon een grote via marktplaats gekocht. De pivo heeft een opening waardoor je hem op de schroefdraad kunt draaien. :)
Was geloof ik 15 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 21:23 



 
Profiel   

De tripod van pivo zelf is het geld echt niet waard, enorm instabiel. Beter zelf ergens 1 op de kop tikken

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 22:36 



 
Profiel   

ik heb een statief voor mijn fototoestel, kan tegen een stootje en je kan hem op verschillende hoogtes instellen
https://www.coolblue.be/nl/product/8266 ... veler.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 10:37 



 
Profiel   

Kim_W schreef
Is zo'n tripod het geld waard? Of heeft iemand een goedkoper alternatief ergens gevonden die wel gewoon degelijk buiten kan staan?


Op Amazon heb je veel verschillende tripods, voor de beacons van de Pixem gebruik ik monopods, die waren 15,- per stuk maar wel hele goede kwaliteit en flink in hoogte verstelbaar. Voor de Pivo zou ik wel altijd een tripod pakken, daarmee zet je het apparaat toch een stuk steviger neer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 10:58 



 
Profiel   

Hoe hoog zijn de tripods die jullie gebruiken ?
Ik heb er nu een waarmee ik steeds in de bovenhelft van het scherm gefilmd wordt dus waarschijnlijk staat mijn Pivo dus nog te laag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 00:00 



 
Profiel   

Er staat me iets van bij dat de camera het best op borsthoogte van het paard kan staan. Bij mij steekt hij net boven het hek om de bak uit, dat is iets hoger dan borsthoogte en werkt perfect.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 00:05 



 
Profiel   

Mijne staat op ongeveer 1m30 dacht ik (maar ik heb een haflinger, geen groot paard)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 00:51 



 
Profiel   

Welke hoge Tripod hebben jullie? ik kan ze alleen van maximaal 106cm vinden :')

te snel gezegd:
JOILCAN Telefoonstatief voor iPhone, 161 cm, uitschuifbare aluminium standaard voor mobiele telefoon met draadloze externe sluiter, lichtgewicht selfiestickstatief voor smartphone/kleine camera, voor Android/iOS https://amzn.eu/d/3vp7fI5

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 19:00 



 
Profiel   

Ik heb de mijne zelf al lang, dus die staat niet meer online maar zoiets
https://www.bol.com/nl/nl/p/manaslu-tri ... roductPage

Je moet een camera statief hebben, die schroefdraad kan je dan je pivo op draaien. Ik heb gewoon een simpel statief zonder allerlei extras, maar dit was de eerste link :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 20:55 



 
Profiel   

Vraagje, ik gebruik altijd de Pivo Play app. Maar sinds kort is hij mijn paard steeds kwijt dus ik was met de instellingen aan het spelen en hij gaf aan om de Pivo+ app te downloaden. Welke van de 2 apps gebruiken jullie?

Ben er nog steeds niet achter waarom hij me nu steeds kwijt is, werkte eerst altijd perfect.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-22 23:14 



 
Profiel   

Ik gebruik pivo play. Wil hem volgend jaar wat meer gaan gebruiken. Laatste keer raakte die mij indd vaak kwijt, daarna niet meer gebruikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-22 07:44 



 
Profiel   

Ik gebruik ook +, play raakt mij al kwijt als ik met meer dan voldoende afstand rustig langs draaf
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-22 10:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 35 van de 42 [ 1047 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 42  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen