Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 8 [ 199 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Uhipwear ervaringen?

 
Profiel   

Ik ben zo erg geslaagd met BF en de outlet, heb 2 jassen, een broek, 2 shirts en 2 long sleeves gekocht en het zit allemaal zo lekker.

Iemand anders nog wat gehaald?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 22:04 



 
Profiel   

Ik wilde de Igloo maar die zag ik niet in de BF aanbiedingen :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 22:12 



 
Profiel   

Heb trench mid coat en de wool liner besteld.
Waren best snel binnen
De liner stond eerst voor 20% en had besteld de volgende ochtend was hij 30%.
Heb mail gestuurd en kreeg netjes dat verschil terug

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 22:40 



 
Profiel   

Eeuwige twijfelkont hier…
Blijf zo twijfelen over een uhip.
Niet té warm, maar wel gewoon geschikt voor herfst en winter, halflang, en waterdicht ( hoef er geen uren mee in een plensbui overigens. Maar bv wel een buitje of een buitenritje in de miezer ofzo)
Soepele jas, geen plastic gevoel zeg maar..

Welke…

In de winter doe ik altijd een thermo hemd aan en dan een trui of vest erover en dan een jas.

Edit:
Of ik kan natuurlijk een jas met een liner los kopen.
Maar welke dan?
Is zo’n liner echt een meerwaarde, dragen jullie die bijvoorbeeld ook wel los?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 10:49 



 
Profiel   

Ik heb de Urban Stretch coat, denk dat die wel past bij wat jij zoekt. Vind ik warm genoeg en kan je lekker vrij in bewegen. Ik vind hem alleen niet super mooi dus ik ik twijfel nog om de Trench Long Coat Sedona Sage Green erbij te kopen. En voor op de menwagen twijfel ik nog voor een liner eronder.

Ik heb ook heel lang gewtijfeld, maar ik was het helemaal zat om steeds compleet nat te regenen en ben heel blij dat ik nu altijd lekker warm en droog blij bij de paarden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 11:15 



 
Profiel   

Ja die vind ik ook heel mooi, alleen erg duur / geen korting.
De sports vind ik ook handig maar die lijkt op de foto’s echt zo’n “ regenjas look”… heeft iemand daar een eigen goede foto van?

De trench is ook misschien Oke maar die is wel heel dun denk ik..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 11:24 



 
Profiel   

De sportscoat is wel echt een regenjas ja, niet echt heel mooi. Maar ik ben er wel ontzettend blij mee eerlijk gezegd! Ik heb met de trench nog wel eens problemen gehad met doorlekken (ook 1 keer geruild voor een nieuwe). Met de sportscoat heb ik daar nooit een probleem mee gehad. Heb daar voor de winter ook een liner bij. Ik vind de jas op zichzelf toch te koud voor de hele winter..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 17:33 



 
Profiel   

En hoe lang is ie?
Besloten dat ik m ooit wel wil, als ik ook echt ga rijden op m’n jonkie.
Voor nu is ie te lang voor de rest van de “ dingen” vind ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 17:40 



 
Profiel   

Muze schreef
En hoe lang is ie?
Besloten dat ik m ooit wel wil, als ik ook echt ga rijden op m’n jonkie.
Voor nu is ie te lang voor de rest van de “ dingen” vind ik.


Bij mij komt ie net over m'n knie. Ik vind dat juist heel fijn met slecht weer, maar zou hem niet zo snel aantrekken op een jonkie eerlijk gezegd.. Heb met een ouder paard ook al eens meegemaakt dat de achterkant van de jas soms uitsteekt over het zadel/dekje en dat vinden ze soms wel spannend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 17:44 



 
Profiel   

Muze schreef
Ja die vind ik ook heel mooi, alleen erg duur / geen korting.
De sports vind ik ook handig maar die lijkt op de foto’s echt zo’n “ regenjas look”… heeft iemand daar een eigen goede foto van?

De trench is ook misschien Oke maar die is wel heel dun denk ik..


Ik heb die trench heel vaak aan. Heb een maatje groter dan normaal, zodat er ook een dikkere trui onder kan of een liner. Die liner leek mij niets, maar ik draag hem nu altijd.... gelukkig heb ik er ondertussen 3 dus... kan ie soms in de was!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 12:56 



 
Profiel   

Ik draag nu sinds gister de trench en de liner. Het lijkt een dunne jas, maar ik had het er niet koud in.
Ook niet mega warm, maar niet koud.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 13:31 



 
Profiel   

Het is ook nog niet koud... morgen pas met die oostenwind maar dan doe ik mijn ice jas aan, die is nu, zeker met een warme trui eronder nog echt te warm... zonder trui prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 20:57 



 
Profiel   

Hier denk ook de komende dagen mijn Ice Jacket aan. :D En als het echt koud wordt dan toch maar mijn rijoverall aan. Hahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 22:45 



 
Profiel   

ik heb ook een ice rijrok (en een lange ice jas - maar die is voor... netjes dus die mag ook aan maar niet als ik paarden en honden tegen om ;) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 22:48 



 
Profiel   

Is er nog iemand met een lange Uhip jas die nu te koop is die de mouwen op zou kunnen meten vanaf de oksel? Iemand had hier eerder voor mij gemeten maar de nieuwe modellen schijnen weer anders te zijn. Ik zou eerst passen, maar mijn 'dealer' :+ gaf aan dat ze helaas niet meer kon concurreren met de Nederlandse webshop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 12:16 



 
Profiel   

Heb je al gevraagd bij Atorka? Die levert ook uhip

Je kunt daar ook passen volgens mij

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 12:35 



 
Profiel   

je kunt het ook gewoon bij Uhip Zweden vragen, die meten het gewoon voor je op, echt super service

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 13:44 



 
Profiel   

Bedankt!
Die had ik vorige week gemaild, maar nog geen reactie. Misschien decemberdrukte.
Atorka heeft de Nordic en de Igloo zo te zien niet in het assortiment...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 17:14 



 
Profiel   

Ik wilde zo'n jas bestellen, maar heeft iemand een idee hoe die aanbiedingen (die adventskalender) werken op het moment? Wat ik wil hebben staat als sale, maar ik kom er niet achter wanneer dat nou is, en hoe...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-22 23:01 



 
Profiel   

Recente ervaringen met de urban stretch?
De medium lengte… maar sowieso de waterdichtheid.??

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-23 22:18 



 
Profiel   

Heeft iemand toevallig ervaring met de Nordic coat? Mooie jas, maar is deze ook echt zo warm als ze beweren? Zou er veel verschil zijn met de Ice? Ik ben echt een enorme koukleum…
De capuchon van de Nordic is ook erg groot op de foto’s, vraag me af of dat storend is…

De Urban stretch helaas geen ervaring mee..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-23 16:21 



 
Profiel   

Vind de sport coat ook mooi, maar of een vrij korte, of weer een hele lange.. daar is geen mid length van

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-23 16:27 



 
Profiel   

Ja ik heb de Nordic. Ik vind hem erg fijn en warm. Hij is waterafstotend, niet waterdicht. Ik vind vooral de mouwen fin: ik ben een chimpansee en deze zijn echt lang genoeg, ook zonder de extra flap.

Bloedheet vind ik hem overigens niet hoor, maar wel warmer dan de meeste jassen. Ben een echte koukleum.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-23 17:34 



 
Profiel   

Ik heb de Ice, ook heerlijk warm, heb zowel de korte als de langste versie als een losse rok, alleen tot vandaag toe echt nog te warm, maar morgen... kan ie aan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-23 23:15 



 
Profiel   

Oeps heb de nordic besteld als gewone winterjas voor op het station. Ben benieuwd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-23 16:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 8 [ 199 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen