Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimberley_

Berichten: 4882
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 21:48

Coentjuh schreef:
Texas02 schreef:
Ik zou daar niet zomaar zelf aan beginnen als er nog garantie op zit. Want voor hetzelfde geld gaat het wel mis en is de garantie eraf omdat je er zelf iets mee gedaan hebt.

Ik doe dit af en toen bij mijn Harry s Horse fleecevest die ik heb aangeschaft in januari 2006. :') maar zou hetzelfde adviseren aan de Bokker van hierboven, eerst maar eens melden bij Kramer.

Baal zo van mijn Stonedeek sweatvesten. Die stof wordt zo gauw lelijk, allemaal van die bolletjes. Ik was het op delicaat programma met delicaat wasmiddel. Gebruik het niet bij de paarden, puur voor s avonds op de bank. Nog meer iemand daar last van?

Hier net zo. Prutmerk qua vesten. Heb liever die van ranch x dan

SCC

Berichten: 889
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 22:54

Coentjuh schreef:
Texas02 schreef:
Ik zou daar niet zomaar zelf aan beginnen als er nog garantie op zit. Want voor hetzelfde geld gaat het wel mis en is de garantie eraf omdat je er zelf iets mee gedaan hebt.

Ik doe dit af en toen bij mijn Harry s Horse fleecevest die ik heb aangeschaft in januari 2006. :') maar zou hetzelfde adviseren aan de Bokker van hierboven, eerst maar eens melden bij Kramer.

Baal zo van mijn Stonedeek sweatvesten. Die stof wordt zo gauw lelijk, allemaal van die bolletjes. Ik was het op delicaat programma met delicaat wasmiddel. Gebruik het niet bij de paarden, puur voor s avonds op de bank. Nog meer iemand daar last van?



toevallig het model met de bont gevoerde capuchon? die worden bij mij ook mega lelijk inderdaad qua pillen/pluisbolletjes. https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bovenkleding/Sweatvesten-Fleecetruien/sweatjas-Soyala




deze blijven bij mij tot nu toe wel mooi. en gaan in de gewone 40 graden was.... :+
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bovenkleding/Sweatvesten-Fleecetruien/ladies-sweatjas-Kelsey

Coentjuh

Berichten: 9845
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 12:39

Klopt de Soyala inderdaad! Heb de roze en de grijze. Echt zo zonde. Het gekke is dat iemand bij de recensies heeft neergezet dat de kwaliteit zo mooi is :roll: ook na wassen blijft tie mooi :roll:

FriesWytske
Berichten: 9898
Geregistreerd: 05-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 20:52


Nynkex01
Berichten: 1119
Geregistreerd: 05-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 21:50

Ik heb een shirt liggen, de Sophie in ocean green. Is er ook iemand die deze wil overnemen, of iemand die het bijpassende dekje in dressuur full wil verkopen? Het paard waar ik op reed had dit dekje maar ik rijd hem niet meer en heb niet zoveel aan dit eenzame shirt ;)

MissYvette4u

Berichten: 2984
Geregistreerd: 15-11-03

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 00:37

Stonedeek sweatvesten zien er gelijk versleten uit na 1x wassen, en meteen vol met bolletjes. Verder warm en zitten lekker.

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 19:37

Ik ben net bij Kramer megastore geweest. Mijn bankrekening is niet blij met me :))

MissYvette4u

Berichten: 2984
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 20:17

MissYvette4u schreef:
Ik baal vreselijk; de rits v mn stonedeek winterjas is weeeeerrr kapot -:(- lekker zo net voor de winter >;)

Vorig jaar precies hetzelfde, geklaagd en kreeg een nieuwe jas. En nou gebeurt het gewoon weer -:(-

Ik denk dat de rits te zwak is. Of die tandjes te klein.


Wat n topservice heeft die Krämer!
Ik mocht de jas kosteloos terugsturen en heb n tegoedbon gekregen *\o/*

darkadia

Berichten: 5247
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 20:18

Super netjes!

blackstar

Berichten: 3189
Geregistreerd: 03-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 18:38

Voor de westernruiters onder ons.
Heeft iemand ervaring met de Stonedeek jeans Holly en Abby?

kitobeer

Berichten: 1293
Geregistreerd: 16-07-14
Woonplaats: Baarle nassau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 19:34


MissYvette4u

Berichten: 2984
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 00:09

blackstar schreef:
Voor de westernruiters onder ons.
Heeft iemand ervaring met de Stonedeek jeans Holly en Abby?


Ik niet, vond stonedeek jeans al niet zo fijn zitten met passen

darkadia

Berichten: 5247
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 10:31

Ik heb de stonedeek floral heaven maar draag hem gewoon, niet met rijden of bij de paarden.

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 17:36

Heeft er iemand ervaring met de oornetjes van Kramer? Blijven deze wél goed zitten? En irriteren ze niet?

supertammy

Berichten: 2231
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Meliskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 19:31


EvSa

Berichten: 12
Geregistreerd: 16-11-13
Woonplaats: Zuidbroek

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 21:49

Ik heb de jas van icepeak en ik vind hem geweldig.
Hij kan inderdaad aardig wat regen hebben en is ook nog eens lekker warm.
Inmiddels de jas al een paar keer een aantal uur in de regen aangehad en er komt niks doorheen.
Ik heb hem een maat groter gekocht zodat er een extra vest onder past maar dat is nog niet nodig geweest de afgelopen maanden.

Ingrid_92

Berichten: 2829
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 22:31

Ik heb ook een jas van Icepeak, maar dan een andere. Wel van Kramer ook. En ik vind hem heerlijk. Ik werk vaak hele dagen buiten. Soms van 's ochtends tot 's avonds. Ook wel in de regen. Dit is de enige jas die nog nooit is doorgelekt en ook nog eens heerlijk warm blijft.

supertammy

Berichten: 2231
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Meliskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 18:17

Bedankt voor de snelle reacties! Ik heb een jas besteld. Ik hoop dat hij niet te groot is, wat de kleinste maat is 36.
Ook meteen nog een lekker vest meebesteld. Ik kan er weer tegen aan! :D

Westerntrail

Berichten: 1742
Geregistreerd: 30-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 21:19

MissYvette4u schreef:
MissYvette4u schreef:
Ik baal vreselijk; de rits v mn stonedeek winterjas is weeeeerrr kapot -:(- lekker zo net voor de winter >;)

Vorig jaar precies hetzelfde, geklaagd en kreeg een nieuwe jas. En nou gebeurt het gewoon weer -:(-

Ik denk dat de rits te zwak is. Of die tandjes te klein.


Wat n topservice heeft die Krämer!
Ik mocht de jas kosteloos terugsturen en heb n tegoedbon gekregen *\o/*


Hier hetzelfde mijn dochter heeft ook een stonedeek jas ook rits kapot en ik een jas van HVpolo bij kramer ook de rits kapot hier de jassen alwel 2 en 3 jaar.

MissYvette4u

Berichten: 2984
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 23:33

Balen Westerntrail!
Maar 2 en 3 jaar is vrij lang voor Kramerbegrippen :+ :D

supertammy

Berichten: 2231
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Meliskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 19:14

Balen van die ritsen! Dat heb ik nog niet meegemaakt en heb toch al best wat kleding van Kramer in de kast hangen.
Ik heb mijn icepeak jas binnen, maar hij is wel erg groot. Jammer! Ik twijfel nog wat te doen, maar ik neig naar retour sturen.

felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 17:01

Hoelang duurt het bij jullie voor dat de bestelling binnen is?

Ik heb vorige week zaterdag een bestelling geplaatst maar hij is nog steeds niet verzonden.

Maddy_Paola

Berichten: 1329
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 18:50

felicity schreef:
Hoelang duurt het bij jullie voor dat de bestelling binnen is?

Ik heb vorige week zaterdag een bestelling geplaatst maar hij is nog steeds niet verzonden.


Misschien liggen de producten op verschillende locaties, dan verzamelen ze die eerst dmv transporten bij de winkels onderling en dan gaat het in 1x naar Nederland.

Toevallig woensdagavond 2 bestellingen gedaan, donderdagochtend zijn die verzonden en komen morgen

MyWishMax

Berichten: 25286
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 18:52

Het wisselt idd. Wel eens 2 bestelling gedaan een dag uit elkaar. De laatste kwam eerder als de 1e en beide waren wel dag of 4 voordat ze verzonden werden.

Wesseltje

Berichten: 2182
Geregistreerd: 17-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 00:51

Ik heb voor de liefhebber 2x de Equilibre high waist grip rijbroek Juliane te koop. Beide hooguit 2x gedragen, dus ZGAN. Oud roze mt 38 en Carbon maat 36. Het werd tijd om mijn kast op te ruimen en ze zijn overbodig.