Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 65 van de 100 [ 2496 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 100  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kramer Paardensport Fans

 
Profiel   

Coentjuh schreef
Texas02 schreef
Ik zou daar niet zomaar zelf aan beginnen als er nog garantie op zit. Want voor hetzelfde geld gaat het wel mis en is de garantie eraf omdat je er zelf iets mee gedaan hebt.

Ik doe dit af en toen bij mijn Harry s Horse fleecevest die ik heb aangeschaft in januari 2006. :') maar zou hetzelfde adviseren aan de Bokker van hierboven, eerst maar eens melden bij Kramer.

Baal zo van mijn Stonedeek sweatvesten. Die stof wordt zo gauw lelijk, allemaal van die bolletjes. Ik was het op delicaat programma met delicaat wasmiddel. Gebruik het niet bij de paarden, puur voor s avonds op de bank. Nog meer iemand daar last van?

Hier net zo. Prutmerk qua vesten. Heb liever die van ranch x dan
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-22 21:48 



 
Profiel   

Coentjuh schreef
Texas02 schreef
Ik zou daar niet zomaar zelf aan beginnen als er nog garantie op zit. Want voor hetzelfde geld gaat het wel mis en is de garantie eraf omdat je er zelf iets mee gedaan hebt.

Ik doe dit af en toen bij mijn Harry s Horse fleecevest die ik heb aangeschaft in januari 2006. :') maar zou hetzelfde adviseren aan de Bokker van hierboven, eerst maar eens melden bij Kramer.

Baal zo van mijn Stonedeek sweatvesten. Die stof wordt zo gauw lelijk, allemaal van die bolletjes. Ik was het op delicaat programma met delicaat wasmiddel. Gebruik het niet bij de paarden, puur voor s avonds op de bank. Nog meer iemand daar last van?



toevallig het model met de bont gevoerde capuchon? die worden bij mij ook mega lelijk inderdaad qua pillen/pluisbolletjes. https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bovenkleding/Sweatvesten-Fleecetruien/sweatjas-Soyala




deze blijven bij mij tot nu toe wel mooi. en gaan in de gewone 40 graden was.... :+
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bovenkleding/Sweatvesten-Fleecetruien/ladies-sweatjas-Kelsey

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-22 22:54 



 
Profiel   

Klopt de Soyala inderdaad! Heb de roze en de grijze. Echt zo zonde. Het gekke is dat iemand bij de recensies heeft neergezet dat de kwaliteit zo mooi is :roll: ook na wassen blijft tie mooi :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-22 12:39 



 
Profiel   

Iemand ervaring met deze jas

https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Dame ... t-capuchon

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-22 20:52 



 
Profiel   

Ik heb een shirt liggen, de Sophie in ocean green. Is er ook iemand die deze wil overnemen, of iemand die het bijpassende dekje in dressuur full wil verkopen? Het paard waar ik op reed had dit dekje maar ik rijd hem niet meer en heb niet zoveel aan dit eenzame shirt ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-22 21:50 



 
Profiel   

Stonedeek sweatvesten zien er gelijk versleten uit na 1x wassen, en meteen vol met bolletjes. Verder warm en zitten lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-22 00:37 



 
Profiel   

Ik ben net bij Kramer megastore geweest. Mijn bankrekening is niet blij met me :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-23 19:37 



 
Profiel   

MissYvette4u schreef
Ik baal vreselijk; de rits v mn stonedeek winterjas is weeeeerrr kapot -:(- lekker zo net voor de winter >;)

Vorig jaar precies hetzelfde, geklaagd en kreeg een nieuwe jas. En nou gebeurt het gewoon weer -:(-

Ik denk dat de rits te zwak is. Of die tandjes te klein.


Wat n topservice heeft die Krämer!
Ik mocht de jas kosteloos terugsturen en heb n tegoedbon gekregen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-23 20:17 



 
Profiel   

Super netjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-23 20:18 



 
Profiel   

Voor de westernruiters onder ons.
Heeft iemand ervaring met de Stonedeek jeans Holly en Abby?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-23 18:38 



 
Profiel   

FriesWytske schreef


Ja heb er 2 zitten heerlijk en warm en je kunt er fijn mee rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-23 19:34 



 
Profiel   

blackstar schreef
Voor de westernruiters onder ons.
Heeft iemand ervaring met de Stonedeek jeans Holly en Abby?


Ik niet, vond stonedeek jeans al niet zo fijn zitten met passen

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-23 00:09 



 
Profiel   

Ik heb de stonedeek floral heaven maar draag hem gewoon, niet met rijden of bij de paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-23 10:31 



 
Profiel   

Heeft er iemand ervaring met de oornetjes van Kramer? Blijven deze wél goed zitten? En irriteren ze niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 17:36 



 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een waterdichte jas. Heeft iemand ervaring met deze jas van icepeak?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-23 19:31 



 
Profiel   

Ik heb de jas van icepeak en ik vind hem geweldig.
Hij kan inderdaad aardig wat regen hebben en is ook nog eens lekker warm.
Inmiddels de jas al een paar keer een aantal uur in de regen aangehad en er komt niks doorheen.
Ik heb hem een maat groter gekocht zodat er een extra vest onder past maar dat is nog niet nodig geweest de afgelopen maanden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-23 21:49 



 
Profiel   

Ik heb ook een jas van Icepeak, maar dan een andere. Wel van Kramer ook. En ik vind hem heerlijk. Ik werk vaak hele dagen buiten. Soms van 's ochtends tot 's avonds. Ook wel in de regen. Dit is de enige jas die nog nooit is doorgelekt en ook nog eens heerlijk warm blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-23 22:31 



 
Profiel   

Bedankt voor de snelle reacties! Ik heb een jas besteld. Ik hoop dat hij niet te groot is, wat de kleinste maat is 36.
Ook meteen nog een lekker vest meebesteld. Ik kan er weer tegen aan! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-23 18:17 



 
Profiel   

MissYvette4u schreef
MissYvette4u schreef
Ik baal vreselijk; de rits v mn stonedeek winterjas is weeeeerrr kapot -:(- lekker zo net voor de winter >;)

Vorig jaar precies hetzelfde, geklaagd en kreeg een nieuwe jas. En nou gebeurt het gewoon weer -:(-

Ik denk dat de rits te zwak is. Of die tandjes te klein.


Wat n topservice heeft die Krämer!
Ik mocht de jas kosteloos terugsturen en heb n tegoedbon gekregen *\o/*


Hier hetzelfde mijn dochter heeft ook een stonedeek jas ook rits kapot en ik een jas van HVpolo bij kramer ook de rits kapot hier de jassen alwel 2 en 3 jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-23 21:19 



 
Profiel   

Balen Westerntrail!
Maar 2 en 3 jaar is vrij lang voor Kramerbegrippen :+ :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-23 23:33 



 
Profiel   

Balen van die ritsen! Dat heb ik nog niet meegemaakt en heb toch al best wat kleding van Kramer in de kast hangen.
Ik heb mijn icepeak jas binnen, maar hij is wel erg groot. Jammer! Ik twijfel nog wat te doen, maar ik neig naar retour sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-23 19:14 



 
Profiel   

Hoelang duurt het bij jullie voor dat de bestelling binnen is?

Ik heb vorige week zaterdag een bestelling geplaatst maar hij is nog steeds niet verzonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 17:01 



 
Profiel   

felicity schreef
Hoelang duurt het bij jullie voor dat de bestelling binnen is?

Ik heb vorige week zaterdag een bestelling geplaatst maar hij is nog steeds niet verzonden.


Misschien liggen de producten op verschillende locaties, dan verzamelen ze die eerst dmv transporten bij de winkels onderling en dan gaat het in 1x naar Nederland.

Toevallig woensdagavond 2 bestellingen gedaan, donderdagochtend zijn die verzonden en komen morgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 18:50 



 
Profiel   

Het wisselt idd. Wel eens 2 bestelling gedaan een dag uit elkaar. De laatste kwam eerder als de 1e en beide waren wel dag of 4 voordat ze verzonden werden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 18:52 



 
Profiel   

Ik heb voor de liefhebber 2x de Equilibre high waist grip rijbroek Juliane te koop. Beide hooguit 2x gedragen, dus ZGAN. Oud roze mt 38 en Carbon maat 36. Het werd tijd om mijn kast op te ruimen en ze zijn overbodig.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 00:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 65 van de 100 [ 2496 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 100  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen