Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Mountain horse Aurora jodhpurs

 
Profiel   

Kent iemand de mountain horse Aurora jodhpurs?
Ik zoek fijne bruine jodhpurs en deze lijken me wel goed van kwaliteit.
Ik vind het ook belangrijk dat ik er stukken mee kan lopen en hecht dus waarde aan een goede pasvorm en voetbed.
Ik heb brede voeten.
Heeft iemand deze? Twijfel ook tussen de versie met een rits of die met veters..
https://www.agradi.nl/mountain-horse-pa ... -brown.htm
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 11:26 



 
Profiel   

ik zou zeggen met veters.
Kun je bijvoorbeeld in de winter wat dikkere sokken aan, zonder dat je voeten afgekneld worden.
Ik heb zelf hoge wreven, dus moet wel met veters, anders kom ik er niet in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 20:11 



 
Profiel   

Ja ik heb deze. Ik heb ze ook gepast met alleen een rits, maar ik vind deze veel fijner zitten en meer steun bieden. Deze hebben ook een rits aan de achterkant, waardoor je ze snel aan en uit kan doen.

Qua kwaliteit vind ik ze zelf heel goed. Ik heb ze nog niet heel lang, maar ze voelen aan als heel fijn en kwalitatief goed leer. Zelf hiervoor ook ariats gehad, maar qua leer voelen deze kwalitatief beter aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 20:22 



 
Profiel   

En hoe is het voetbed?
Ik zoek echt goede kwaliteit jodhpurs, waar ik ook goed op kan lopen. En geschikt voor een bredere voet..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 21:34 



 
Profiel   

Ik heb de laars hiervan, dat voetbed is hemels en prima voor een bredere voet. Ervan uitgaand dat het voetbed van de jodphur hetzelfde is zeg ik -> aanrader!

Edit: typo

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 21:43 



 
Profiel   

Ja de laars is ook prachtig. Ik heb alleen korte benen, en maar ook best brede kuiten en meestal pas ik niet in laarzen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 22:16 



 
Profiel   

Muze schreef
Ja de laars is ook prachtig. Ik heb alleen korte benen, en maar ook best brede kuiten en meestal pas ik niet in laarzen..


Voetbed is natuurlijk altijd persoonlijk, maar ik vind ze fijn lopen. Ik heb ook bredere platvoeten en voor mij zitten ze prima. Ik ben daarin best selectief. In de winkel ook meerdere jodpurs gepast waarvan de meesten gelijk op de stapel nee kwamen.

Qua de laarzen zou je eens moeten kijken naar de maattabel. Mountain horse is 1 van de weinige merken die ik met mijn grote, korte en dikke pootjes toch pas en ook die zitten heel fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 23:35 



 
Profiel   

Ja, ik heb idd al gekeken. Zoek sowieso in bruin.
Maar vind bij de laarzen vaak de hoge dressuur boog niet mooi. Dus twijfel nog of ik niet beter gewoon jodhpurs en chaps aanschaf .

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 23:39 



 
Profiel   

Muze schreef
Ja, ik heb idd al gekeken. Zoek sowieso in bruin.
Maar vind bij de laarzen vaak de hoge dressuur boog niet mooi. Dus twijfel nog of ik niet beter gewoon jodhpurs en chaps aanschaf .


De boog bij de laarzen is niet heel hoog hoor. Maar de bruine jodpurs zitten ook heerlijk. Ik gebruik deze voor het mennen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 23:53 



 
Profiel   

Welke laarzen heb jij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 00:03 



 
Profiel   

De mountain horse sovereign

https://www.horze.nl/springlaarzen/moun ... c=google10

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 09:46 



 
Profiel   

Ohja
Die zijn mij iets te “ chique “.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 09:59 



 
Profiel   

Weet iemand ook mooie passende chaps eventueel ?
Mh zelf heeft geen passende.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 12:53 



 

rocky_1995 schreef


Deze zijn echt gaaf! Ben toe aan iets anders dan Cavallo en FB en ik denk dat ik voor deze ga! Met de jodhpurs geen ervaring, sorry!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 12:55 



 
Profiel   

De jodhpurs net ontvangen, mooie dingen.
Morgen nog even goed in t licht passen.
De laarzen blijven me ook “ roepen”, weet iemand of die wat rek op de kuit hebben??
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 19:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen