Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 66 van de 99 [ 2456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 99  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kramer Paardensport Fans

 
Profiel   

Zaterdag Een nieuwe Jas besteld, meestal is het dan eind van de week dat bestelling dan komt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 07:44 



 
Profiel   

Weet iemand toevallig of dit shirt ongeveer te vergelijken is met de PS of Sweden baselayers (bijvoorbeeld Willow of Alexandra) qua dikte?

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... eve-Frieda

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 06:28 



 
Profiel   

Ik ga morgen (naja, intussen vandaag :D) naar Kramer in Westerstede met een vriendin! *\o/* Ben heel benieuwd, tot nu toe was ik alleen in de winkel in Bremen en eentje bij Hamburg in de buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 00:55 



 
Profiel   

Was een hele leuke winkel in Westerstede! Heel groot ook! En nog een paar leuke aankopen gedaan! De schoenen waren eigenlijk nog niet de bedoeling, eigenlijk zou ik nu passen en dan later dit jaar bestellen. Maar ze zaten zo fijn dat ik ze direct heb meegenomen! Nu mocht ik helaas geen dekjes meer uitzoeken :+ Het shirt met lange mouw was met 20% korting door de wintersale :)

[ img ]

Het halster moest natuurlijk direct even om <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 21:34 



 
Profiel   

Ooh leuke aankopen hoor! :)

Ik baal een beetje dat ze bij kramer (nog) geen zomer outdoor laarzen hebben waar je ook mee kan rijden. Ik heb nu in de winter hele leuke warme ourdoor laarzen van hun waar je ook super fijn mee kan rijden. Hopelijk komt er ook zoiets in een zomer uitvoering, alleen is mij nooit opgevallen dat ze zoiets in het assortiment hebben. Rijden met jodphurs en chaps word hem helaas niet want dan ga ik steeds door mijn enkels. Gewone rijlaarzen vind ik weer niet handig want daar kan je verder geen stal klusjes mee doen. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 21:57 



 
Profiel   

Op de Duitse site staat wel meer dan op de Nederlandse site op dit moment. En nog niet alles van de nieuwe collecties staat op de site (ook niet op de Duitse), want ik zag een aantal dingen in de winkel die ik op de site niet kan vinden. Dat is www.kraemer-pferdesport.de
Ik weet niet, misschien zijn er ook wel nieuwe collectie laarzen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 22:04 



 
Profiel   

De Duitse website is gewoon https://www.kraemer.de/ :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 10:09 



 
Profiel   

Dan zullen ze beide wel werken, want ik gebruik altijd die andere _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 13:21 



 
Profiel   

Hebben jullie de nieuwe catalogus al binnen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-23 21:58 



 
Profiel   

Ik niet nee. Maar heb wel al wat op de site gezien wat ik wel leuk vond. :P Dat nieuwe zeegroene dekje b.v.
Vind het alleen nog moeilijk inschatten of dat leuk op bruin past. Aangezien ik nooit een bruine ging kopen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-23 22:17 



 
Profiel   

[ img ]
Jeej een kramer topic. Kon dit niet weerstaan met al die korting :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-23 22:18 



 
Profiel   

Gigixponys schreef
Ik niet nee. Maar heb wel al wat op de site gezien wat ik wel leuk vond. :P Dat nieuwe zeegroene dekje b.v.
Vind het alleen nog moeilijk inschatten of dat leuk op bruin past. Aangezien ik nooit een bruine ging kopen. :')


Atlantisch Groen bedoel je? Die gaat zeker op een bruine staan, ik vind hem ook heel mooi.. Ik wil ook nog Swiss Design dekjes.. https://www.kramer.nl/Paard/Zadeldekjes ... iss-Design In ieder geval de lichtblauwe, en dan hoop ik dat de Atlantisch Groen lang genoeg verkrijgbaar is dat ik die later nog kan nemen. En ik twijfel over de donkerblauwe als springdekje voor mijn bareback pad. Ik twijfel tussen die en één van Divoza.. De lichtblauwe en de lila heb ik al in de winkel gezien toen ik er 3 weken geleden was, ze zijn heel mooi! En volgens mij heb ik de atlantisch groen ook gezien, als dat die was is hij ook heel mooi! Alleen die zit precies tussen twee kleuren in die ik al heb, dus daarom staat die niet bovenaan mijn verlanglijstje, al vind ik hem prachtig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-23 22:23 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Gigixponys schreef
Ik niet nee. Maar heb wel al wat op de site gezien wat ik wel leuk vond. :P Dat nieuwe zeegroene dekje b.v.
Vind het alleen nog moeilijk inschatten of dat leuk op bruin past. Aangezien ik nooit een bruine ging kopen. :')


Atlantisch Groen bedoel je? Die gaat zeker op een bruine staan, ik vind hem ook heel mooi.. Ik wil ook nog Swiss Design dekjes.. https://www.kramer.nl/Paard/Zadeldekjes ... iss-Design In ieder geval de lichtblauwe, en dan hoop ik dat de Atlantisch Groen lang genoeg verkrijgbaar is dat ik die later nog kan nemen. En ik twijfel over de donkerblauwe als springdekje voor mijn bareback pad. Ik twijfel tussen die en één van Divoza.. De lichtblauwe en de lila heb ik al in de winkel gezien toen ik er 3 weken geleden was, ze zijn heel mooi! En volgens mij heb ik de atlantisch groen ook gezien, als dat die was is hij ook heel mooi! Alleen die zit precies tussen twee kleuren in die ik al heb, dus daarom staat die niet bovenaan mijn verlanglijstje, al vind ik hem prachtig.


Ja die idd. Wel gewoon basic deluxe waarschijnlijk. Maar ga wachten op de catalogus dat ik alles eens rustig kan bekijken.

Had graag dat petrol dekje met ribbelstof nog gekocht, maar was telkens uitverkocht of enkel in dressuur nu met de korting.. Vond het zonder wat te duur voor enkel buitenritjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-23 22:32 



 
Profiel   

Ik verheug me ook al op de catalogus, even lekker doorbladeren! :j Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel sneller op internet kijk dan in de catalogus wanneer ik iets wil bestellen. Meestal is het even doorbladeren en dan kijk ik er niet weer in..

Ik weet zo niet welk dekje je bedoelt, met de ribbelstof. Ze hebben nu wel een actie dat je vanaf een bestelling van €70 €10 korting krijgt met de code SPRING23NL, geldig tot 27 maart.

Heeft iemand eigenlijk een idee of dit echt alleen de voorjaarscollectie is of dat je deze kleuren later, rond de zomer of evtl aan het einde van de zomer, ook nog kan kopen? Ik wil de lichtblauwe heel graag, ik weet niet zo goed of ik er echt binnenkort bij moet zijn of dat ik kan wachten. Het zou ook leuk zijn voor mijn verjaardag, maar ik ben pas op 2 augustus jarig en ga daarna eerst op vakantie, dus kan hem ook nog niet direct bestellen dan :+ En als ik wacht en hij is straks weg, krijg ik echt spijt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-23 22:46 



 
Profiel   

Veel dingen kan je later nog wel kopen, alleen als ze erg populair zijn zijn ze misschien wel op. De minder populaire dingen blijven echt wel vrij lang online.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-23 23:18 



 
Profiel   

Zal je net zien dat wat ik wil heel populair is _O- Waarom moet er ook altijd zoveel moois zijn als je net al genoeg gekocht hebt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-23 23:25 



 
Profiel   

Ik heb twee springdekjes besteld voor mijn bareback pad en een halster voor als er straks bloesem is, dan ga ik hem daarmee op de foto zetten <3 Het is al verzonden, ben benieuwd wanneer het er is! Ik wil dit dekje (Swiss Design) ook nog in Atlantisch Groen, maar dat moet maar even wachten. Dat komt nog wel een keer, ik wil denk ik voordat ik op vakantie ga de schoenen die ik laatst gekocht heb nog een keer kopen om op vakantie aan te doen. Ze lopen zo fijn.. Dus misschien kan het dekje er dan wel bij O:)

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 06:20 



 
Profiel   

Ik vind dit jaar de collectie eigenlijk teleurstellend. Maar dat is alleen maar fijn voor mijn portomonnee

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 11:43 



 
Profiel   

Heeft iemand hier het Claridge House anatomisch hoofdstel? Ik wil hem graag bestellen voor een e-pony met een fors hoofd, maar twijfel tussen cob en full.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 14:43 



 
Profiel   

Weet iemand toevallig nog hoe lang na je bestelling je verzendkosten vrij kunt bestellen? Ik weet het niet meer.. Was dat iets van 2 weken ofzo? Ik keek net even en het is wel nog steeds zo, ik kan nu verzendkostenvrij bestellen omdat ik een bestelling gedaan heb..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-23 06:44 



 
Profiel   

Ja 2 weken idd

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-23 09:28 



 
Profiel   

Dankjewel! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-23 10:14 



 
Profiel   

Iemand hier de nieuwe catalogus al ontvangen? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-23 20:13 



 
Profiel   

Ja ik vandaag, vond de inhoud erg tegen vallen eerlijk gezegd dit keer.. des te beter voor mijn portemonnee ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-23 21:55 



 
Profiel   

Nog steeds niet.. Ik hoop wel dat mijn pakketje morgen komt, eigenlijk wil ik graag met mijn bareback pad rijden morgen :+

Heeft iemand toevallig het dekje Hope? https://www.kramer.nl/Paard/Zadeldekjes ... eldek-Hope
Ik ben best benieuwd hoe dat model in het echt is, heeft iemand toevallig foto's?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-23 21:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 66 van de 99 [ 2456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 99  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen