Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Welke stalschoenen/laarzen voor het mesten

 
Profiel   

[ img ]

Voor mij niets anders meer. Heb ze nu 4 jaar, geen spoortje slijtage. Draag ze 7 dagen in de week 3x per dag (eigen stal) en ze overleven alles.... ik maak ze bijna nooit schoon.
Warm (ook ongevoerd te koop), waterdicht, stevig en veilig en iedere cent waard.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 02:42 



 
Profiel   

Diezelfde heb ik van Grisport. Ook hele fijne laarzen. Maar ik durfde dat hier niet te noemen omdat ze hier altijd lompe heftruckchauffeur laarzen worden genoemd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 21:40 



 
Profiel   

Ik ben ook team regenlaarzen. Ik heb al heel erg veel schoenen geprobeerd, maar echt allemaal begonnen te lekken op de naden. De enige die droog blijven zijn mijn tig jaar oude paarse kaplaarzen. Ik heb me gewonnen gegeven, op stal wissel ik mijn gympen voor de kaplaarzen en ik banjer zonder problemen overal doorheen. Wollen sokken erin, en mijn voeten zijn warmer dan bij de thermoschoenen. En ik ben echt een koukleum.
Je schud ze ook zo uit. Ideaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 21:58 



 
Profiel   

Ik heb altijd de gevoerde variant van Dunlop gehad maar vond ze altijd veel te snel slijten als je ze vaak gebruikte.. Nu heb ik 2 jaar geleden waterdichte schoenen bij Decathlon gekocht en echt ze zijn nu na 2 jaar nog steeds waterdicht en heel (alleen de veters 2 weken geleden vervangen) kosten ook niet zoveel.. ik ben er zo tevreden mee dat ik vorige week een nieuwe set erbij heb gekocht.
Je zou er ook mee kunnen rijden, maar ik rijd al een hele tijd niet. wel eens gedaan op vakantie, ging prima.
(ik gebruik ze niet alleen op stal, maar loop er vrijwel 7 dagen in de week op door weer en wind, uitlaatservice ;) )
Je kan ze afspuiten (wel eens gedaan en gaat ook prima) maar mijn ervaring is dat als je de modder laat opdrogen je het daarna met een harde borstel het er zo vanaf hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 23:01 



 
Profiel   

pillow schreef
Diezelfde heb ik van Grisport. Ook hele fijne laarzen. Maar ik durfde dat hier niet te noemen omdat ze hier altijd lompe heftruckchauffeur laarzen worden genoemd.


Ik geef al die boeren, chauffeurs en bouwvakkers groot gelijk. Ze zijn misschien wat lomper maar wel altijd droog, warm en veilig..... na 2 voetbreuken ook niet onbelangrijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 03:47 



 
Profiel   

Ik loop al een paar jaar op de Horka outdoorboots. Eigenlijk te mooi om te dragen bij de paarden maar ze kunnen alles hebben en zijn ook goed waterdicht. Ook lekker gevoerd voor in de winter! Wellicht wel te warm voor in de zomer. Ik stap er altijd zo in en doe er alles mee :D

https://www.welkoop.nl/horka-146270-gre ... 39_1210555

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 12:56 



 
Profiel   

BianCatjee schreef
Ik heb altijd de gevoerde variant van Dunlop gehad maar vond ze altijd veel te snel slijten als je ze vaak gebruikte.. Nu heb ik 2 jaar geleden waterdichte schoenen bij Decathlon gekocht en echt ze zijn nu na 2 jaar nog steeds waterdicht en heel (alleen de veters 2 weken geleden vervangen) kosten ook niet zoveel.. ik ben er zo tevreden mee dat ik vorige week een nieuwe set erbij heb gekocht.
Je zou er ook mee kunnen rijden, maar ik rijd al een hele tijd niet. wel eens gedaan op vakantie, ging prima.
(ik gebruik ze niet alleen op stal, maar loop er vrijwel 7 dagen in de week op door weer en wind, uitlaatservice ;) )
Je kan ze afspuiten (wel eens gedaan en gaat ook prima) maar mijn ervaring is dat als je de modder laat opdrogen je het daarna met een harde borstel het er zo vanaf hebt.
welke heb je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 14:50 



 
Profiel   

Zidore schreef
BianCatjee schreef
Ik heb altijd de gevoerde variant van Dunlop gehad maar vond ze altijd veel te snel slijten als je ze vaak gebruikte.. Nu heb ik 2 jaar geleden waterdichte schoenen bij Decathlon gekocht en echt ze zijn nu na 2 jaar nog steeds waterdicht en heel (alleen de veters 2 weken geleden vervangen) kosten ook niet zoveel.. ik ben er zo tevreden mee dat ik vorige week een nieuwe set erbij heb gekocht.
Je zou er ook mee kunnen rijden, maar ik rijd al een hele tijd niet. wel eens gedaan op vakantie, ging prima.
(ik gebruik ze niet alleen op stal, maar loop er vrijwel 7 dagen in de week op door weer en wind, uitlaatservice ;) )
Je kan ze afspuiten (wel eens gedaan en gaat ook prima) maar mijn ervaring is dat als je de modder laat opdrogen je het daarna met een harde borstel het er zo vanaf hebt.
welke heb je?


Sorry ik had niet gezien dat er gereageerd was.
Ik heb deze:
https://www.decathlon.nl/p/waterdichte- ... W_TURKOOIS

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-23 23:09 



 
Profiel   

Zinzi_jewel schreef
Werklaarzen bij cranenbroek of welkoop
Ideaal en lopen ook prima



Ik heb deze
https://www.ej.nl/stalschoenen-epplejec ... 58991.html
stalschoenen en ze zitten heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 11:47 



 
Profiel   

Grisport laarzen zijn voor mij top. Gaan hier inmiddels voor het 4e jaar mee, al beginnen ze nu minder waterdicht te worden. Goed warm en droog in de winter en met stalen neus. In de zomer Sika klompen met stalen neus, al wordt die zool wel gauw minder door de ammoniak vd urine, maar daar loop ik dan ook wel dag en nacht op. Die gaan toch meestal ook nog 2 jaar mee.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 12:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen