Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 24 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

rijbroeken volle benen

 
Profiel   

Goedemiddag!

ik ben even benieuwd naar wat meningen, ik kamp zelf met vrij korte maar wel stevige benen en billen. En merk dat het gruwelijk moeilijk is om rijbroeken aan te schaffen, het eindigt altijd in 30/40 broeken passen en met geluk er eentje hebben die een beetje wil zitten. -O-
Hebben jullie merken / soorten rijbroeken waar jullie goede ervaringen mee hebben die ook geschikt zijn voor wat vollere vrouwen? Liefst met een hoge taille. <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 13:00 



 
Profiel   

Ik hb zelf geen superbrede benen, maar ik heb ook wat moeite met een goede broek te vinden. Ik heb nu een rijlegging van Kingsland die echt super stretch is incl hoge taille, misschien is dat wat? Je kunt sowieso denk ik het beste zoeken naar broeken met zoveel mogelijk stretch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 13:06 



 
Profiel   

Ik heb het omgekeerde, maar in theorie zou wat mij niet past jou dan goed moeten passen :) Ik zou dan zeker Euro-star willen noemen, die vallen bij mij altijd erg kort en ruim om de billen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 13:10 



 
Profiel   

Ik heb in verhouding tot mijn taille ook een flinke bips en benen. Ik heb deze rijlegging, die zit heerlijk!
https://www.equismart.nl/nl/flexars-112197371.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 13:11 



 
Profiel   

https://www.horze.nl/dames-full-seat-ri ... c=google10

Ik zweer echt bij deze broeken. Ik heb vrij veel been omvang tov mijn middel en in deze broeken kan ik gewoon een 44 dragen die super zit ipv een 48 waar ik vervolgens rond mijn taille een extra persoon bij in kan stoppen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 13:14 



 
Profiel   

Zo herkenbaar!
Ik heb een ELT broek, die zit heel fijn. Ook de legging eens gepast, die zat ook top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 13:15 



 
Profiel   

Samshield en Quur broeken….perfect voor mijn dikke benen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 13:26 



 
Profiel   

Donqui heeft fijne broeken/leggings met super veel stretch. Ken mensen met oedeem die deze graag dragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 21:49 



 
Profiel   

Ik ben daarom echt over gestapt naar rijleggings ipv broeken. Ben fan van de ps of sweden rijleggings.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 21:58 



 
Profiel   

Easy Rider. Echt fantastisch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 22:04 



 
Profiel   

Eurostar heeft geloof ik ook een soort curved model. En Maya DeLorez heeft hun compression legging die goed afkleed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 22:13 



 
Profiel   

Ik rij altijd in (rij) leggings. Wil niet meer terug, :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 23:07 



 
Profiel   

Ik heb een harrys horse Beijing II (zonder siliconen op de kont) en die gaan tot maat 52 of nog groter met mega hoge taille (tot aan je BH zowat) en die rekt ook nog goed mee. Ik dacht ik koop een maatje groter maar dat is bij deze echt niet nodig, ik heb hem zelfs al 2x te heet gewassen met een ritje in de droger erna om hem te laten krimpen (niet gelukt). Oh en het beste van deze broek is nog hij kost rond de 35 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 23:10 



 
Profiel   

san4nie schreef
Zo herkenbaar!
Ik heb een ELT broek, die zit heel fijn. Ook de legging eens gepast, die zat ook top!


Dit kan ik beamen :j Ik heb ook een paar ELT broeken. High waist met een fijne brede band. De meeste broeken zitten me te strak bij mijn bovenbenen, maar deze zit echt perfect.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 00:34 



 
Profiel   

Muiz schreef
https://www.horze.nl/dames-full-seat-ri ... c=google10

Ik zweer echt bij deze broeken. Ik heb vrij veel been omvang tov mijn middel en in deze broeken kan ik gewoon een 44 dragen die super zit ipv een 48 waar ik vervolgens rond mijn taille een extra persoon bij in kan stoppen.


Deze heb ik ook, echt heel erg fijn!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 07:32 



 
Profiel   

Horka annika rijbroeken

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 08:25 



 
Profiel   

Ik heb het andersom. Ik heb taille nodig.
En ooit via een veiling een ned horse broek gewonnen. Bij mijn buik zat hij te strak. Bij billen en kuit veel te ruim. Dus denk dan weer wat jij nodig hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 08:29 



 
Profiel   

Jacksie schreef
san4nie schreef
Zo herkenbaar!
Ik heb een ELT broek, die zit heel fijn. Ook de legging eens gepast, die zat ook top!


Dit kan ik beamen :j Ik heb ook een paar ELT broeken. High waist met een fijne brede band. De meeste broeken zitten me te strak bij mijn bovenbenen, maar deze zit echt perfect.


Goed om te horen dat er meer modellen dat model hebben! Die ik heb is idd ook een hoog model met brede band. Heerlijk. Geen riem meer nodig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 09:47 



 
Profiel   

Ik heb sinds een tijdje een rijlegging van Equito en ik zweer erbij. Wel is hij iets te lang maar dat los ik op door de onderkant even naar binnen op te slaan. Hij is super stretch dus vormt om je lichaam heen. Heeft een hoge maar ook brede taille waardoor het heerlijk zit!

https://hypostore.nl/equito-legging-zwa ... B#530=1189

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 09:54 



 
Profiel   

Rijlegging van Harry's Horse (die ik al 3 jaar heb lijkt op deze)
https://www.harryshorse.com/nl/catalogu ... .26000006/

En voor als het warmer wordt de rijlegging van Setjesenz. Zitten echt heerlijk, ben nu aan het twijfelen of ik een gevoerde legging zal bestellen.
https://www.setjesenz.nl/ruiter/kleding ... ings-dames

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 22:07 



 
Profiel   

Ik rijd al enkele jaren niet meer, maar toen ik nog wel reed vond ik Red Horse en Decathlon fijn voor brede heupen/dikkere benen en een smalle taille.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 22:36 



 
Profiel   

Ik vind de PS of Sweden rijbroeken erg fijn en die van Montar.
PS of Sweden kan je kopen via thehorselet. Dan zijn de prijzen ook nog erg leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 14:16 



 
Profiel   

Ik koop ze alleen in de uitverkoop, maar ik zweer bij mijn pikeur Candela's.
Smallere taille, aardig flinke ronde billen, bovenbenen en flinke kuiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 15:14 



 
Profiel   

Ik heb er onlangs eentje bij de Decathlon gekocht, positief verrast!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 15:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 24 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen