Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 293 van de 299 [ 7460 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296 ... 299  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

 
Profiel   

Ik lees hier al een tijdje mee. Wil al langere tijd een nieuw tenue aanschaffen maar door pech met de paarden helaas nooit zover gekomen.

Nu rijd ik een hele lichte palomino en heb net een groen jasje besteld. Zo benieuwd hoe dat gaat staan :) .
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-23 20:54 



 
Profiel   

Na regen komt zonnenschijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-23 21:04 



 
Profiel   

Eef_Bam schreef
Ik lees hier al een tijdje mee. Wil al langere tijd een nieuw tenue aanschaffen maar door pech met de paarden helaas nooit zover gekomen.

Nu rijd ik een hele lichte palomino en heb net een groen jasje besteld. Zo benieuwd hoe dat gaat staan :) .


Ik ben benieuwd naar de combinatie :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-23 15:27 



 
Profiel   

linda7888 schreef
Na regen komt zonnenschijn


Bedankt Linda, er komt vanzelf een geschikt paard voorbij denk ik :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-23 15:27 



 
Profiel   

Ik ga ook mijn wedstrijdtenue samenstellen.
Zijn er toevallig mensen met een lichte kleur laarzen?
Ben benieuwd naar foto's! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-23 22:20 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

2e foto is zelfde Dekje en laarzen
Dus cognac Bordeaux op schimmel met blauwe cap

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-23 06:31 



 
Profiel   

Ik lees al heeel lang mee maar ik heb mijn setje nooit geplaatst omdat het heel basic zwart was. Van ‘t zomer kwam ik in een standje een heel mooi groen jasje tegen die als gegoten zat en ook nog betaalbaar was, dus die heb ik na een poosje twijfelen toen gekocht en ik ben er tot op de dag van vandaag super blij mee :o Staat ook op alle paarden mooi

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-23 21:51 



 
Profiel   

Mijn Jasje is binnen, erg blij mee. Nu alleen het dillemma wat ik qua dekje erbij ga doen. Dacht eerst gewoon een witte, maar paard is zo licht palomino dat dat heel lelijk wordt denk ik. Wordt al vaak aangezien voor een vieze schimmel :+ , en met een wit dekje erbij lijkt het nog meer pisgeel :Y). Ik heb een QHP jassje in donkergroen, en hoop dat een QHP donkergroen dekje een beetje dezelfde kleur gaat zijn.

Kan ik niks vinden dan wordt het toch een navy jasje met een navy dkje erbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-23 09:59 



 
Profiel   

Eef_Bam schreef
Mijn Jasje is binnen, erg blij mee. Nu alleen het dillemma wat ik qua dekje erbij ga doen. Dacht eerst gewoon een witte, maar paard is zo licht palomino dat dat heel lelijk wordt denk ik. Wordt al vaak aangezien voor een vieze schimmel :+ , en met een wit dekje erbij lijkt het nog meer pisgeel :Y). Ik heb een QHP jassje in donkergroen, en hoop dat een QHP donkergroen dekje een beetje dezelfde kleur gaat zijn.

Kan ik niks vinden dan wordt het toch een navy jasje met een navy dkje erbij.


Ik vraag me af in hoeverre je daar echt op afgerekend word (of je het zelf mooi vind daargelaten natuurlijk), maar ik start met mijn witte ook met een wit dekje en krijg toch altijd een nette 8.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-23 10:20 



 
Profiel   

Oh denk ook niet dat ik er op afgerekend word, maar vind het zelf gewoon niet mooi :+ . Vriendin van mij vroeger had een bijna witte schimmel. Die reed met een navyblauw dekje bij een navy jasje, en dat vond ik een stuk mooier staan dan wit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-23 11:23 



 
Profiel   

NathalieBoer schreef
Ik lees al heeel lang mee maar ik heb mijn setje nooit geplaatst omdat het heel basic zwart was. Van ‘t zomer kwam ik in een standje een heel mooi groen jasje tegen die als gegoten zat en ook nog betaalbaar was, dus die heb ik na een poosje twijfelen toen gekocht en ik ben er tot op de dag van vandaag super blij mee :o Staat ook op alle paarden mooi

[ [url=m/DhGxIF.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/LiRmE7.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw ik vind groen altijd een super mooie kleur, staat echt geweldig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-23 18:06 



 
Profiel   

Heyhoi!
Ik heb laatst het donkergroene quur jasje gekocht!
https://www.ej.nl/rijjas-quur-qdjess_donkergroen_57111.html?utm_campaign=shopping&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_term=&gclid=CjwKCAiAioifBhAXEiwApzCztuSPjgx6bpMEKLwNYe1_qtDhMqSKfpgIanGWifwDozIY4BYhnmDxdxoCWwcQAvD_BwE
Nu ben ik nog op zoek naar een kask die hier mooi bij past, ik kan niet kiezen! Ik weet wel dat ik graag pure shine wil en geen zwart want daar zie je letterlijk elk stofje op.
Mijn voorkeur gaat uit naar antraciet maar dan weet ik nog niet welk frame er leuk bij zou staan. Ook donkerblauw lijkt me mooi maar op de ene foto is het echt navy en op andere foto´s is het dan weer feller. Ik weet het dus niet meer :')
Hebben jullie tips?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 20:42 



 
Profiel   

Frame vind ik moeilijk en persoonlijk, ik hou altijd van zo rustig mogelijk. Maar ik zou in ieder geval voor de antraciet gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 04:50 



 
Profiel   

Sunrise schreef
Frame vind ik moeilijk en persoonlijk, ik hou altijd van zo rustig mogelijk. Maar ik zou in ieder geval voor de antraciet gaan!

Dankje! De antraciet heeft echt mijn voorkeur, die is zo shiney zonder goedkoop te lijken op een of andere manier. Maar frame is idd moeilijk, wss ga ik ook voor antraciet want dat is een beetje donkerder dan de schaal. En als ik heel veel geld heb kunnen er nog zilveren zilveren glitters op de roosters, maar ik betwijfel of dit de ventilatie ten goede komt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 08:41 



 
Profiel   

Waidida schreef
Heyhoi!
Ik heb laatst het donkergroene quur jasje gekocht!
https://www.ej.nl/rijjas-quur-qdjess_donkergroen_57111.html?utm_campaign=shopping&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_term=&gclid=CjwKCAiAioifBhAXEiwApzCztuSPjgx6bpMEKLwNYe1_qtDhMqSKfpgIanGWifwDozIY4BYhnmDxdxoCWwcQAvD_BwE
Nu ben ik nog op zoek naar een kask die hier mooi bij past, ik kan niet kiezen! Ik weet wel dat ik graag pure shine wil en geen zwart want daar zie je letterlijk elk stofje op.
Mijn voorkeur gaat uit naar antraciet maar dan weet ik nog niet welk frame er leuk bij zou staan. Ook donkerblauw lijkt me mooi maar op de ene foto is het echt navy en op andere foto´s is het dan weer feller. Ik weet het dus niet meer :')
Hebben jullie tips?


Oh die wilde ik maar was al uitverkocht. ALs het een S/M is en je wil er ooit vanaf, stuur me een pb :Y) .
Ik had een groen jasje van QHP besteld maar die is meer grijsgroen. Ook leuk, maar kan geen matchend dekje vinden :+ . Had een groen dekje van QHP besteld, maar die is echt meer de kleur van het Quur jasje helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 14:25 



 
Profiel   

Eef_Bam schreef
Waidida schreef
Heyhoi!
Ik heb laatst het donkergroene quur jasje gekocht!
https://www.ej.nl/rijjas-quur-qdjess_donkergroen_57111.html?utm_campaign=shopping&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_term=&gclid=CjwKCAiAioifBhAXEiwApzCztuSPjgx6bpMEKLwNYe1_qtDhMqSKfpgIanGWifwDozIY4BYhnmDxdxoCWwcQAvD_BwE
Nu ben ik nog op zoek naar een kask die hier mooi bij past, ik kan niet kiezen! Ik weet wel dat ik graag pure shine wil en geen zwart want daar zie je letterlijk elk stofje op.
Mijn voorkeur gaat uit naar antraciet maar dan weet ik nog niet welk frame er leuk bij zou staan. Ook donkerblauw lijkt me mooi maar op de ene foto is het echt navy en op andere foto´s is het dan weer feller. Ik weet het dus niet meer :')
Hebben jullie tips?


Oh die wilde ik maar was al uitverkocht. ALs het een S/M is en je wil er ooit vanaf, stuur me een pb :Y) .
Ik had een groen jasje van QHP besteld maar die is meer grijsgroen. Ook leuk, maar kan geen matchend dekje vinden :+ . Had een groen dekje van QHP besteld, maar die is echt meer de kleur van het Quur jasje helaas.

Jammer voor je, het is helaas een xxs dus dat gaat hem niet worden vrees ik. Ik geloof wel dat ze binnenkort wel weer op voorraad komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 14:36 



 
Profiel   

En ze vallen groot! Ik heb een S terwijl ik normaal M heb. En die S zit nog ruim.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 14:37 



 
Profiel   

Spenk schreef
En ze vallen groot! Ik heb een S terwijl ik normaal M heb. En die S zit nog ruim.

Oh dat vond ik wel meevallen, het was het eerste jasje wat bij mij niet als een aardappelzak zat omdat ik best mager ben. Daardoor eeuwige liefde naar quur en lemieux omdat ze ook maatjes 32/xxs verkopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 14:40 



 
Profiel   

Spenk schreef
En ze vallen groot! Ik heb een S terwijl ik normaal M heb. En die S zit nog ruim.

Dat is wel goed om te weten, ik val een beetje tussen die 2 maten in, maar dan ga ik voor de S als ze weer op voorraad komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 14:50 



 
Profiel   

Waidida schreef
Spenk schreef
En ze vallen groot! Ik heb een S terwijl ik normaal M heb. En die S zit nog ruim.

Oh dat vond ik wel meevallen, het was het eerste jasje wat bij mij niet als een aardappelzak zat omdat ik best mager ben. Daardoor eeuwige liefde naar quur en lemieux omdat ze ook maatjes 32/xxs verkopen!

Ja ze zijn mooi getaileerd! Maar vallen wel echt ruim hoor :j

Ik heb hele brede schouders en moet daarom normaal een M. Maar ik heb nu in de S nog ruimte over zelfs.

In de M was die ook getailleerd maar paste er ook nog wel iemand bij in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 17:56 



 
Profiel   

Iemand hier een leuk idee hoe ik onderstaand jasje zou kunnen pimpen met wat rode accenten, of beter nog een voorbeeld van hoe je je eigen jasje met een kleur hebt gepimpt? Ben niet superhandig en heb ook geen naaimachine o.i.d., dus het liefst iets wat vrij makkelijk zelf kan zonder dat ik m'n jasje verpest :D Verder laat ik ook liever de knopen zoals ze zijn, aangezien ik die wel gaaf vind zo.

[ img ]

Het doel is dat het leuk bij mijn cap en plastron past, zie onderstaand:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 12:46 



 
Profiel   

Mooie swarovski knopen met rode steentjes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-23 10:06 



 
Profiel   

Wat een mooie sets komen er hier voorbij!
Ik hoop deze zomer mijn eerste paar wedstrijden te gaan rijden en ik kom er niet uit wat ons goed zou staan. Ik heb donkerbruine rijlaarzen en rij op een vliegenschimmel met zwart tuig. Iemand goede ideeën voor een samenhangende wedstrijdset die ook nog tof staat op een schimmel? :o Geen wit dekje en ik denk ook geen witte broek etc..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 19:17 



 
Profiel   

Als je KNHS dressuur of springen rijdt is een witte rijbroek wel verplicht.

Maar ik cross met donkerbruine laarzen en cap en blauwe body protector en m’n paard heeft zwart tuig.
En vind dat niet perse misstaan.
Ik heb een foto met witte broek en donkere broek toegevoegd.


[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 23:28 



 
Profiel   

_Natasja_ schreef
Als je KNHS dressuur of springen rijdt is een witte rijbroek wel verplicht.


Beige, en geel, mag ook :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 00:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 293 van de 299 [ 7460 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296 ... 299  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen