Welke Kep Italia cap heb jij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunrise

Berichten: 945
Geregistreerd: 10-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 18:48

Heeft iemand enig idee of dat Equi chique kep italia in de aanbieding heeft met black friday?

Ik wil zó graag een bruine kep italia, maargoed natuurlijk het liefst met korting :')

R_Alexanderr
Berichten: 447
Geregistreerd: 17-07-13

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 18:29

Bij Kingsley in Bergen is er vrijdag een sale daar vallen ook KEPs onder stond er ergens.

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 06:42

Bij Countrymill in Nijkerk hebben ze vrijdag en zaterdag korting op KEP:
25% op modellen 1.0
10% op modellen 2.0

Vorige jaren deed HypoStore ook vaak mee aan korting.
Ik twijfel een simpele Smart met poloklep voor erbij te kopen :o

UniFlap

Berichten: 2749
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-23 12:14

Hai, heeft iemand dit ook meegemaakt toevallig?

Ik dacht dat ik maat 55 liner nodig had, maar die voelde wat zwevend dus de verkoopster zei dat ik toch 56 moest hebben. Gevolg is dat deze wel een mini beetje van links naar rechts bewoog met het welbekende schud trucje. (ovale liner)
Nu dus een keer gereden en ik moest m'n kin bandje echt aansluiten, anders kwam m'n kep omhoog met draven (hele rare gewaarwording overigens haha)
En ik heb lang haar met wat lagen, maar tot voor m'n oren komt m'n haar er onder vandaan..

Is dit dan toch niet helemaal mijn cap?...

Sunrise

Berichten: 945
Geregistreerd: 10-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 08:18

UniFlap schreef:
Hai, heeft iemand dit ook meegemaakt toevallig?

Ik dacht dat ik maat 55 liner nodig had, maar die voelde wat zwevend dus de verkoopster zei dat ik toch 56 moest hebben. Gevolg is dat deze wel een mini beetje van links naar rechts bewoog met het welbekende schud trucje. (ovale liner)
Nu dus een keer gereden en ik moest m'n kin bandje echt aansluiten, anders kwam m'n kep omhoog met draven (hele rare gewaarwording overigens haha)
En ik heb lang haar met wat lagen, maar tot voor m'n oren komt m'n haar er onder vandaan..

Is dit dan toch niet helemaal mijn cap?...



Dat klinkt inderdaad niet goed, vooral met zijvulling zou dat echt niet meer mogen!
Kun je nog terug naar de winkel om toch een 55 te passen?

Op zo’n manier is een cap ook niet echt veilig natuurlijk , zou er zeker nog een oplossing voor zoeken!

mandy23
Berichten: 18
Geregistreerd: 04-03-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 21:05

Het afhandelen van mijn zelf samengestelde bestelling via Divoza verliep zeer vlot. Het werd geleverd binnen de verwachte tijd.

Ik heb mijn trainingscap bij Trixsports besteld en ik ben heel tevreden met het resultaat.

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 00:12

Zijn er meer mensen bij wie de 2.0 niet fijn zit? Ik heb ‘last’ van het nieuwe systeem van de klep/vastmaken voering. Voelt heel onprettig aan mijn voorhoofd.

Heb met spoed nog ergens een 1.0 vandaan gehaald voordat ze helemaal uit de handel zijn. -O-

yeentll

Berichten: 833
Geregistreerd: 10-08-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-23 10:53

@ Snorlex, ik heb het idee dat die 2.0 ook wat strakker zit ofzo? En bij mij heb ik ook dat het harde plastic want in t randje hoort er niet goed in blijft zitten ofzo, maar dit heb ik alleen bij de blauwe.

Dit weekend mn bruine cap voor bij mn laarzen mee kunnen nemen, ben wel echt verliefd <3

Afbeelding

glitterwolk
Berichten: 8
Geregistreerd: 20-02-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 13:25

Mag ik hier misschien een vraag stellen?
Ik ben eigenlijk op zoek naar een bedrijf in NL die het kinbandje van een KEP kan veranderen zonder dat hij helemaal naar KEP zelf moet, bestaat er zo'n bedrijf?

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 11:26


Sanet

Berichten: 7923
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 14:26


Marieke1495

Berichten: 5218
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 14:52

Iemand ook een blauwe zonder poloklep in de aanbieding gevonden?

Bielsje

Berichten: 1376
Geregistreerd: 17-09-09

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 14:35

Vraagje voor de slimme shoppers 8-)

Ik heb een Kep geconfigureerd en kan hier 12,5% korting op krijgen. Is er ergens een kans op een hogere korting misschien?

De vorige kocht ik bij Hypostore, vroeg of er wel eens korting op kwam maar nee. Week of 2 later dus wel en niet een beetje ook... Doet nog steeds pijn :')

dieseltje09

Berichten: 1856
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 16:04

Bielsje schreef:
Vraagje voor de slimme shoppers 8-)

Ik heb een Kep geconfigureerd en kan hier 12,5% korting op krijgen. Is er ergens een kans op een hogere korting misschien?

De vorige kocht ik bij Hypostore, vroeg of er wel eens korting op kwam maar nee. Week of 2 later dus wel en niet een beetje ook... Doet nog steeds pijn :')


Sowieso 25% korting bij Divoza in de winkel tijdens de 25% korting op alles acties. Dus vandaag bv ivm bevrijdingsdag en over paar weken pinksteren ook altijd. Wel echt alleen in de winkel! (In de winkel doet alles mee, ook maatwerk laarzen, kep, samshield en alle andere merken die bij andere winkels uitgesloten zijn)

Verder bij veel andere winkels met helmet awareness day maar die is vaak pas ergens in september…

Bielsje

Berichten: 1376
Geregistreerd: 17-09-09

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 16:30

Dat dacht ik ook maar ik kreeg te horen 25% op voorraad en op bestellen 12,5%... Verkeerde winkel gekozen misschien :')

dieseltje09

Berichten: 1856
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 17:02

Bielsje schreef:
Dat dacht ik ook maar ik kreeg te horen 25% op voorraad en op bestellen 12,5%... Verkeerde winkel gekozen misschien :')

Hmmm met de sint actie kreeg ik nog wel 25% op een speciale samshield bestelling, was in Zoetermeer. Maar misschien hebben ze eindelijk de regels aangepast? :') Zou me ook niet verbazen, want wat ze deden met die 25% korting mag vanuit sommige merken volgens mij eigenlijk niet :+

PSvanLot

Berichten: 10137
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 21:57

ben je er uit gekomen Belsje? Ik wil ook een nieuwe helm en 25% korting is dan wel heel fijn!

Bielsje

Berichten: 1376
Geregistreerd: 17-09-09

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 22:39

Ik heb besteld maar ik kwam nergens hoger dan 12,5% korting (meestal 10% met veel moeite) op een custom :n

Dus ik heb hem lekker kaal gehouden, dat was toch al redelijk het plan nu ik er tegenwoordig voor kies om lekker in de regen te rijden _O-

PSvanLot

Berichten: 10137
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 22:41

Bielsje schreef:
Ik heb besteld maar ik kwam nergens hoger dan 12,5% korting (meestal 10% met veel moeite) op een custom :n

Dus ik heb hem lekker kaal gehouden, dat was toch al redelijk het plan nu ik er tegenwoordig voor kies om lekker in de regen te rijden _O-


En dan wel 25%?

Bielsje

Berichten: 1376
Geregistreerd: 17-09-09

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 22:45

Nee 12,5%. Bij Divoza kon ik in de winkel wel 25% op voorraad Keps krijgen, maar dan moest je wel van blauw houden :')

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 23:33

Met black friday (early bird de avond ervoor) heb ik m’n kep italia weer met 30% korting gekocht.
Wel model wat ze op de website hadden staan, dus weet niet of dat ook geldt op custom bestellingen.

Bielsje

Berichten: 1376
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 23:36

Dispar_Vulgo schreef:
Met black friday (early bird de avond ervoor) heb ik m’n kep italia weer met 30% korting gekocht.
Wel model wat ze op de website hadden staan, dus weet niet of dat ook geldt op custom bestellingen.


Dat duurt nog zooooooo lang :Y)

Iemand had met sinterklaas nog 25% op een custom Kep, dus of het ligt aan mij óf het is dit jaar aangepast en ik had zoals altijd weer super slechte timing :+

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 16:27

Ik begin toch meer interesse te krijgen in een Kep dan mijn verstand lief is. :D
Hypothetisch gezien he: Met pinksterren bij de Divoza/Epplejeck een custom Kep, zou je dan korting kunnen verwachten?
Bestaat er zo veel geluk? Of moet je echt gewoon voor wat op voorraad is gaan?

Ik ben een beetje mijn kansen aan het uitplannen. Ze zijn zo mooi, maar ook zo duur eigenlijk. :=

Bielsje

Berichten: 1376
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 16:27

Nou, ik weet niet of ik Divoza nog zou aanraden voor een nieuwe Kep :')

5 mei een Kep daar besteld, kon tot 12 weken duren... Na een week of 10 eens geïnformeerd, moest nog even geduld hebben.

Nu na 13,5 week nogmaals gemaild. Sorry, we hebben hem bij de verkeerde leverancier besteld en moeten een nieuwe order plaatsen?! Hoe dan? Hebben ze serieus een Kep bij Samshield besteld? Dit is echt belachelijk. Mijn vorige cap van CO heb ik 8 maanden op zitten wachten en die kwam vervolgens met een kras aan dus toen naar Kep gegaan... Maar hoe kan dit allemaal zo'n drama zijn? :roll:

Theeglas

Berichten: 2544
Geregistreerd: 31-08-04
Woonplaats: Avenhorn (Noord-Holland)

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 19:14

Ik heb er drie en allemaal besteld via Ruitercap. Daar ging de levering altijd snel en netjes.