Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Oortjes met microfoon veel ruis

 
Profiel   

Hallo!

Ik heb al wat zitten zoeken op het forum, maar niets sluitend gevonden.
Mijn instructrice heeft een WHIS instructieset, waar ze tevreden van is, maar de oortjes gaan heel erg snel kapot (ze heeft er intussen al een 20-tal kapotte liggen...). Ze raadde me dan ook aan om mijn eigen oortjes te kopen, maar van een ander merk. Wel oortjes met microfoon, zodat je zelf ook feedback kan geven tijdens de les of vragen kan stellen.

Ik heb oortjes besteld van CEECOACH (Deze: https://www.ceecoach.eu/ceecoach-mono-b ... rhook.html), omdat het vooral de (boom)microfoon van WHIS was die zo snel stuk ging. Daarom dacht ik dat deze wel beter zou zijn. Helaas komt er heel erg veel ruis door, en ben ik amper verstaanbaar voor mijn instructrice. Ik klip de microfoon aan mijn kraag vast zodat de microfoon tussen mijn kraag en mijn cap zit.
Citaat
De microfoonhouder zorgt voor een bijzonder hoge spraakkwaliteit en ruisonderdrukking van omgevingsgeluiden.
Kan ik dus helaas niet beamen -O-

Iemand een idee hoe ik de ruis kan onderdrukken? Of ervaring met andere oortjes die lang meegaan? Alvast bedankt voor de input!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 00:15 



 
Profiel   

Hm, ik heb niet die ervaring dat de oortjes van Whis snel kapot gaan.

Ik denk alleen dat het heel moeilijk is om te paard een oortje met microfoon te krijgen zonder ruis. Want het rijden an sich zal al ruis geven lijkt me.

Sorry, ik kan verder niet helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 08:41 



 
Profiel   

Ah, dankjewel hoor! Het was het proberen waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 22:46 



 
Profiel   

Ik volg even. Hier zelfde probleem. Sommige nieuwe oortjes met microfoon vallen al na 1x gebruik uit elkaar, terwijl ik ook nog een paar oortjes met microfoon heb die inmiddels al 4 jaar oud zijn en nog steeds goed functioneren. De kwaliteit van whis-oortjes is erg wisselend...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 23:55 



 
Profiel   

Mies7 schreef
Ik volg even. Hier zelfde probleem. Sommige nieuwe oortjes met microfoon vallen al na 1x gebruik uit elkaar, terwijl ik ook nog een paar oortjes met microfoon heb die inmiddels al 4 jaar oud zijn en nog steeds goed functioneren. De kwaliteit van whis-oortjes is erg wisselend...


Zelfde probleem, had laatst een zending die erg snel gewoon uit elkaar viel .
Voor t probleem van ts een sokje om de microfoon helpt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 00:44 



 
Profiel   

Oei, was even bokt uit het oog verloren. Ah een sokje, ik heb wat gegoogled dat kan wel iets zijn! Merci, vond niet meteen de juiste term. Ga het eens uitproberen :)

Wel gek dat de kwaliteit zo wisselend is...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 14:59 



 
Profiel   

[ img ]

Deze ik plak ze met een beetje lijm vast want ze verdwijnen geregeld

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 15:24 



 
Profiel   

ah ideaal! Is nog niet zo duur ook niet, ik had er op ali ongeveer dezelfde gevonden maar dan duurt het verzenden weer zo lang, dus met deze ben ik sneller gesteld. Dankje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 15:29 



 
Profiel   

Voor nood: stukje keukenspons afknippen, gleufje in snijden en dat als windkapje gebruiken. Niet elegant, wel effectief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 15:45 



 
Profiel   

:)* creatief! Dankje
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 15:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen