Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 69 van de 100 [ 2495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 100  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kramer Paardensport Fans

 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een fijne bodywarmer. Die ik nu heb is echt wel dik, dus al snel warm. Ik zoek er eentje bij die wel wind tegen houdt, maar niet modelletje winterjas-zonder-mouwen is zeg maar :') Meer een tussenjas-dikte.
Wie heeft er een fijne van Kramer die aan mijn wensen voldoet? Ik heb zelf al naar de Jule zitten kijken, maar die lijkt ook wel dik? En de Mavie, maar die lijkt dan weer heel dun :=
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-23 14:31 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal! :)

prugelpiet schreef
Heb je ook een foto van de zwarte? :)) Ik heb hem al een paar keer voorbij zien komen op de website maar ik twijfel er nog een beetje over.

Alhoewel deze kleur ook heel leuk is!


Zal ik morgen even maken! Hij zit in de was :+


Cchanny schreef
mcjv schreef
Ik heb twee baselayers binnengekregen vrijdag :D Deze, en dezelfde in het zwart met zilveren accenten. Ik vind hem zoooo tof!

[ [url=m/9sT483.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ey4RLp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi!

Je rijbroek ook! Is het zonder siliconen ?


Thanks! Alleen knie grip, echt een stuk fijner als je hele “reet” vol met plak vind ik zelf. :P Is overigens niet van Kramer maar van de LeMieux zomercollectie van dit jaar. Verkoop m zelf ook, dus hij was in mijn eigen kast verdwenen. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-23 22:01 



 
Profiel   

mcjv schreef
Cchanny schreef
Mooi!

Je rijbroek ook! Is het zonder siliconen ?


Thanks! Alleen knie grip, echt een stuk fijner als je hele “reet” vol met plak vind ik zelf. :P Is overigens niet van Kramer maar van de LeMieux zomercollectie van dit jaar. Verkoop m zelf ook, dus hij was in mijn eigen kast verdwenen. :+

Oh beter!
Ik hou ook niet van grip en mijn zadel al helemaal niet. Dus dat is goed om te horen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 09:56 



 
Profiel   

Petrichor schreef
Iemand eens een klacht ingediend bij Kramer? Hoe hebben ze dit opgelost?

Ik heb 6 december deze laarzen gekocht: https://www.kramer.nl/Ruiter/Rijlaarzen ... zen-Tundra en gisteren lag de hele zool eraf, niet meer te repareren.

Heb net contact opgenomen met de klantenservice, ik ben benieuwd.


Even een update:

Ik heb de laarzen dus terug gestuurd en heb een waardebon gekregen van het gehele aankoop bedrag! Onwijs netjes opgelost, ik was met minder al tevreden geweest. :)

Heb gelijk een nieuwe singel besteld en nog wat kleine dingen. Laarzen had ik hier in Nederland al gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 22:01 



 
Profiel   

Dat is fijn, Petrichor! :j Ik vind hun service echt top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 22:27 



 
Profiel   

Zeker heel fijn en idd een top service!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 12:08 



 
Profiel   

Eindelijk een goede foto van het Kobalt dekje kunnen maken gisteren, de vorige foto was nogal slecht. Ik vind hem echt prachtig <3 We zijn er heerlijk mee op buitenrit geweest gister!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 15:28 



 
Profiel   

Hola! Ik kom even binnenvallen :D
Heeft iemand deze rijbroek?
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-rijb ... 10647-32-S

Ik heb van kramer meerdere rijleggings, waaronder deze:
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-rijb ... et-zitvlak mt 42
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-rijb ... ng-Hermine mt 44

Maar omdat ik bij beide leggings een andere maat heb, twijfel ik over de maat van die broek. De Hermine mt 44 zit iets ruim, een 42 heb ik ook gepast en was te klein. De Liliana II zit goed.
Nu heb ik de ervaring dat rijbroeken minder stretchy zijn dan leggings dus neig ik naar een maat 44, dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen? Ik wil graag een fijne, zwarte rijbroek namelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 14:42 



 
Profiel   

Ik heb die rijbroek. Ik heb gewoon dezelfde maat als bij leggings. Hij is ook nog wel vrij stretchy. Zou gewoon eens met meetlint meten, ik vind die tabellen wel goed overeenkomen.

Edit, oh ik zou dezelfde maat nemen als van de rijbroek van fb zelf. Daar heb ik dus van beide precies dezelfde maat. Ook wel bij beide Day 36 net te strak is maar 38 net wat wijd. Bij mij vooral bij taille, die hoge taille zit losser. Had bij beide wel een 36 kunnen houden maar ik doe er nog een thermolegging onder in de winter en dan is iets meer ruimte op bovenbenen wel lekker haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 15:36 



 
Profiel   

Hebben jullie de nieuwe catalogus al binnen?

En kunnen jullie reviews schrijven over de producten op de site?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 14:47 



 
Profiel   

Nieuwe catalogus is hier al even binnen.

Heb vandaag 2 basic deluxe dekjes besteld. Aangezien de korting morgen afliep, toch maar de knoop doorgehakt. Heb de paarse en antlantisch groen besteld. De paarse was ook in korting, dus kwam ik nog niet aan het bedrag om korting te krijgen. Dus nog maar wat snoepjes bij besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 20:22 



 
Profiel   

Maartje_M schreef
Ik ben op zoek naar een fijne bodywarmer. Die ik nu heb is echt wel dik, dus al snel warm. Ik zoek er eentje bij die wel wind tegen houdt, maar niet modelletje winterjas-zonder-mouwen is zeg maar :') Meer een tussenjas-dikte.
Wie heeft er een fijne van Kramer die aan mijn wensen voldoet? Ik heb zelf al naar de Jule zitten kijken, maar die lijkt ook wel dik? En de Mavie, maar die lijkt dan weer heel dun :=



die van mij is uit een oudere collectie, maar lijkt het meest op deze https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... t-capuchon

Hele fijn dunne bodywarmer, bevalt mij in ieder geval goed :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 23:15 



 
Profiel   

Misschien niet helemaal passend in het Kramer topic, maar wel een kostenbesparende tip: mijn 2 bodywarmers komen allebei van de Kik, waren veel goedkoper dan die van Kramer, zitten heerlijk en die ene gaat al een poos mee! Die andere is nog vrij nieuw. En zijn ook mooie bodywarmers om te zien, heb er ook al van een paar mensen complimenten over gehad. Eentje is wat dunner en de andere wat dikker, dus ook daar zit nog keuze in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 23:31 



 
Profiel   

Ik heb zojuist een 4-seasons rijbroek besteld in champagne (vond de kleur echt ontzettend mooi) en bruine handschoenen voor het grondwerken (gebruik ze elke dag dus ze slijten best, hehe).
Plus een paar lichtbruine sokken, kan dat nooit laten. :+

Voor mijn moeder een knalblauwe legging, super zomers! En een sleeveless polo in navy. Benieuwd hoe die valt ook.

En een paardenbal. Super leuk voor onze targettraining. :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 23:51 



 
Profiel   

Kik ken ik niet :=
loulou bedankt voor de tip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 10:44 



 
Profiel   

Kik is een duitse winkel vergelijkbaar met de zeeman. dus als je niet in de buurt van de duitse grens woont en nooit in duitsland hebt gewinkeld kun je die ook niet kennen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 11:49 



 
Profiel   

Lizenlotte schreef
Kik is een duitse winkel vergelijkbaar met de zeeman. dus als je niet in de buurt van de duitse grens woont en nooit in duitsland hebt gewinkeld kun je die ook niet kennen..


Zit kennelijk ook gewoon in Utrecht zag ik net :j zal eens kijken daar. Het maakt eigenlijk geen zak uit waar je dit soort dingen koopt, in de lagere prijsklassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 11:50 



 
Profiel   

Raalte zit ook een kik

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 12:31 



 
Profiel   

Kik zit ook overal in Nederland :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 15:19 



 
Profiel   

loulou schreef
Maartje_M schreef
Ik ben op zoek naar een fijne bodywarmer. Die ik nu heb is echt wel dik, dus al snel warm. Ik zoek er eentje bij die wel wind tegen houdt, maar niet modelletje winterjas-zonder-mouwen is zeg maar :') Meer een tussenjas-dikte.
Wie heeft er een fijne van Kramer die aan mijn wensen voldoet? Ik heb zelf al naar de Jule zitten kijken, maar die lijkt ook wel dik? En de Mavie, maar die lijkt dan weer heel dun :=



die van mij is uit een oudere collectie, maar lijkt het meest op deze https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... t-capuchon

Hele fijn dunne bodywarmer, bevalt mij in ieder geval goed :j

Ziet er mooi uit, heb je een foto van jouw bodywarmer? Ik ben benieuwd hoe glimmend de stof in het echt is, want dat is iets waar ik zelf echt op afknap.

Ik heb op dit moment deze: https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... mer-Winnie
Erg fijn, maar wel wat warm en een zak is kapot...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 16:54 



 
Profiel   

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... t-capuchon

Ik heb deze in het blauw. Het is wel iets glimmend, maar niet extreem. Gewoon een gedeelte gladde stof en gedeelte juist echt stof :+ Niet te warm, maar wel fijn en warm genoeg. Andere die ik heb is veel warmer.

En ik houd ervan dat je op beide bodywarmers de capuchon kan vastmaken, zodat ze niet klapperen haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 18:14 



 
Profiel   

loulou schreef
Maartje_M schreef
Ik ben op zoek naar een fijne bodywarmer. Die ik nu heb is echt wel dik, dus al snel warm. Ik zoek er eentje bij die wel wind tegen houdt, maar niet modelletje winterjas-zonder-mouwen is zeg maar :') Meer een tussenjas-dikte.
Wie heeft er een fijne van Kramer die aan mijn wensen voldoet? Ik heb zelf al naar de Jule zitten kijken, maar die lijkt ook wel dik? En de Mavie, maar die lijkt dan weer heel dun :=



die van mij is uit een oudere collectie, maar lijkt het meest op deze https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... t-capuchon

Hele fijn dunne bodywarmer, bevalt mij in ieder geval goed :j

Ziet er mooi uit, heb je een foto van jouw bodywarmer? Ik ben benieuwd hoe glimmend de stof in het echt is, want dat is iets waar ik zelf echt op afknap.

Ik heb op dit moment deze: https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... mer-Winnie
Erg fijn, maar wel wat warm en een zak is kapot...[/quote]

Ik vind hem niet glimmend. Maar ook niet zo mat als je huidige bodywarmer, maar dat is natuurlijk andere stof. Als ik eraan denk zal ik morgen een foto maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 23:01 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... t-capuchon

Ik heb deze in het blauw. Het is wel iets glimmend, maar niet extreem. Gewoon een gedeelte gladde stof en gedeelte juist echt stof :+ Niet te warm, maar wel fijn en warm genoeg. Andere die ik heb is veel warmer.

En ik houd ervan dat je op beide bodywarmers de capuchon kan vastmaken, zodat ze niet klapperen haha.

Deze heb ik ook, in vineyard. Erg fijne bodywarmer en niet te warm. wat MWM zegt, iets glimmend maar niet extreem. ik ben erg tevreden van deze bodywarmer :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 09:05 



 
Profiel   

Coentjuh schreef
En kunnen jullie reviews schrijven over de producten op de site?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 12:38 



 
Profiel   

Niet geprobeerd eigenlijk..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 20:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 69 van de 100 [ 2495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 100  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen