Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nubuck westernlaarsjes

 
Profiel   

Ik ben op zoek naar westernlaarsjes die ik ook in dagelijks leven kan dragen.
Zo'n soort pull on boot, nubuck, niet te heavy, zool waar je goed kan mee stappen (verdraag alleen goed voetbed zoals bvb ariat), maar vind dit niet.
Iemand soms tips?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 23:32 



 
Profiel   

Ariat heeft heel veel westen laarzen, heb je daar al naar gekeken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 07:32 



 
Profiel   

Op www.boeties.nl vind je er wel denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 07:48 



 
Profiel   

Sendra

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 08:49 



 
Profiel   

Als je op zoek bent naar comfortabele en stijlvolle westernlaarsjes die geschikt zijn voor dagelijks gebruik, zijn er verschillende opties die je kunt overwegen. Hier zijn een paar suggesties:

Justin Boots: Dit merk biedt een breed scala aan stijlvolle en comfortabele westernlaarsjes met een goede pasvorm en ondersteuning. Kijk naar de modellen met een lichtere zool voor meer comfort tijdens het lopen.

Lucchese Boots: Dit merk heeft een uitstekende reputatie op het gebied van comfort en kwaliteit. De laarzen zijn gemaakt van hoogwaardige materialen en bieden goede ondersteuning voor de voet.

Twisted X Boots: Dit merk biedt verschillende stijlen van westernlaarsjes, waaronder pull on boots. Ze zijn gemaakt van lichtere materialen en hebben een zool die geschikt is om te stappen.

Het is belangrijk om de pasvorm van de laarzen te controleren voordat je ze koopt en om te zoeken naar laarzen met een goed voetbed voor extra comfort en ondersteuning.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 18:04 



 
Profiel   

Bartholo schreef
Als je op zoek bent naar comfortabele en stijlvolle westernlaarsjes die geschikt zijn voor dagelijks gebruik, zijn er verschillende opties die je kunt overwegen. Hier zijn een paar suggesties:

Justin Boots: Dit merk biedt een breed scala aan stijlvolle en comfortabele westernlaarsjes met een goede pasvorm en ondersteuning. Kijk naar de modellen met een lichtere zool voor meer comfort tijdens het lopen.

Lucchese Boots: Dit merk heeft een uitstekende reputatie op het gebied van comfort en kwaliteit. De laarzen zijn gemaakt van hoogwaardige materialen en bieden goede ondersteuning voor de voet.

Twisted X Boots: Dit merk biedt verschillende stijlen van westernlaarsjes, waaronder pull on boots. Ze zijn gemaakt van lichtere materialen en hebben een zool die geschikt is om te stappen.

Het is belangrijk om de pasvorm van de laarzen te controleren voordat je ze koopt en om te zoeken naar laarzen met een goed voetbed voor extra comfort en ondersteuning.


Ohh, dankuwel! Zo uitgebreid!
Ik had het al opgegeven om sobere, goed zittende westernlaarsjes te kopen.
Heb nu Meindl's gekocht, in afwachting, tot ik vind wat ik zoek.

Zijn middelhoge laarsjes, naturel, in harness (nubuck, omgekeerd leer of hoe je dit noemt) of leder met naturelle look dat ik zoek.
Zal je tips eens nagaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 18:20 



 
Profiel   

Bartholo schreef
Als je op zoek bent naar comfortabele en stijlvolle westernlaarsjes die geschikt zijn voor dagelijks gebruik, zijn er verschillende opties die je kunt overwegen. Hier zijn een paar suggesties:

Justin Boots: Dit merk biedt een breed scala aan stijlvolle en comfortabele westernlaarsjes met een goede pasvorm en ondersteuning. Kijk naar de modellen met een lichtere zool voor meer comfort tijdens het lopen.

Lucchese Boots: Dit merk heeft een uitstekende reputatie op het gebied van comfort en kwaliteit. De laarzen zijn gemaakt van hoogwaardige materialen en bieden goede ondersteuning voor de voet.

Twisted X Boots: Dit merk biedt verschillende stijlen van westernlaarsjes, waaronder pull on boots. Ze zijn gemaakt van lichtere materialen en hebben een zool die geschikt is om te stappen.

Het is belangrijk om de pasvorm van de laarzen te controleren voordat je ze koopt en om te zoeken naar laarzen met een goed voetbed voor extra comfort en ondersteuning.



Zelf had ik dit nooit gevonden, zo'n super leuke modelletjes, dank! +:)+


https://twistedx.com/collections/womens ... ts/wab0001
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 18:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen