Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

maatvoering rebel by montar (leslie)

 
Profiel   

hoi allemaal!
Ik was op hypostore aan het kijken voor een nieuwe montar broek met de leuke korting die nu loopt! alleen wou ik graag een witte, en de enige witte broeken die meedoen met deze actie zijn die van rebel bij montar, maar vallen deze maten hetzelfde als de gewone montar collectie?
Er was ook nog een andere mooiere broek van rebel by montar maar die was enkel in maat 32 en dat zal wss net niet passen aangezien een 34 van de gewone montar echt perfect past (molly). Maar nu vraag ik me een beetje af of dan die andere collectie dezelfde maatvoring heeft en of dat leggings veschil geven qua pasvorm?
dankjulliewel!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 14:36 



 
Profiel   

Als het gaat om het vergelijken van maten tussen verschillende collecties van een merk, kan het lastig zijn om te bepalen of de maatvoering hetzelfde is. Het beste is om de maattabel van het merk te raadplegen en deze te vergelijken met je eigen afmetingen. Als de maattabel van de Rebel by Montar collectie verschilt van de reguliere Montar collectie, kan het zijn dat de maten anders uitvallen. Wat betreft leggings versus broeken kan er ook enig verschil in pasvorm zijn. Het is dus verstandig om goed te kijken naar de maattabel en eventueel contact op te nemen met de verkoper voor meer informatie over de specifieke pasvorm van de broeken die je op het oog hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 16:57 



 
Profiel   

Bartholo schreef
Als het gaat om het vergelijken van maten tussen verschillende collecties van een merk, kan het lastig zijn om te bepalen of de maatvoering hetzelfde is. Het beste is om de maattabel van het merk te raadplegen en deze te vergelijken met je eigen afmetingen. Als de maattabel van de Rebel by Montar collectie verschilt van de reguliere Montar collectie, kan het zijn dat de maten anders uitvallen. Wat betreft leggings versus broeken kan er ook enig verschil in pasvorm zijn. Het is dus verstandig om goed te kijken naar de maattabel en eventueel contact op te nemen met de verkoper voor meer informatie over de specifieke pasvorm van de broeken die je op het oog hebt.

Volgens de maattabel waren ze hetzelfde en ik heb hem nu bestel en vind hem wel goed zitten, alleen merk ik dat zowel bij de leslie als bij een andere extra high waist broek de benen en enorm lang zijn. Bij de gewone high waist is dit dan weer helemaal niet zo.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 12:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen