Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
TinkerPepsi schreef:Het is een tijdje geleden dat jullie hebben gereageerd maar zijn jullie problemen inmiddels opgelost? Wordt celeris aangeraden voor het aanmeten van rijlaarzen?
Ik ben hard zoekende, mijn petries zijn de grootste miskoop ooit. Derby durft het niet aan met mijn kuitmaat
Celeris is optie nummer 3 dus ik ben heel benieuwd of mensen recente ervaringen hebben?
_enna_ schreef:Die zijn inmiddels 9 jaar oud, ben er bijna doorheen aan de binnenkant maar van buiten nog altijd in goede staat qua lakleer!
asjemenou schreef:_enna_ schreef:Die zijn inmiddels 9 jaar oud, ben er bijna doorheen aan de binnenkant maar van buiten nog altijd in goede staat qua lakleer!
Je kunt er bij een goede schoenmaker een stuk leer aan de binnenkant tegen laten zetten, heb ik zelfs al 2x gedaan met mijn laarzen die doorgereden zijn aan de binnenkant.
En ik geloof dat ik 10 euro ofzo moest betalen.
asjemenou schreef:_enna_ schreef:Die zijn inmiddels 9 jaar oud, ben er bijna doorheen aan de binnenkant maar van buiten nog altijd in goede staat qua lakleer!
Je kunt er bij een goede schoenmaker een stuk leer aan de binnenkant tegen laten zetten, heb ik zelfs al 2x gedaan met mijn laarzen die doorgereden zijn aan de binnenkant.
En ik geloof dat ik 10 euro ofzo moest betalen.
TinkerPepsi schreef:Het is een tijdje geleden dat jullie hebben gereageerd maar zijn jullie problemen inmiddels opgelost? Wordt celeris aangeraden voor het aanmeten van rijlaarzen?
Ik ben hard zoekende, mijn petries zijn de grootste miskoop ooit. Derby durft het niet aan met mijn kuitmaat
Celeris is optie nummer 3 dus ik ben heel benieuwd of mensen recente ervaringen hebben?
Connaisseur schreef:Zijn er meer mensen die problemen hebben om met Marije in contact te komen? Je krijgt per app/mail en telefoon gewoon helemaal geen reactie. Samen met mijn eerdere ervaringen echt geen aanrader dit bedrijf... enorm jammer wat de laarzen zijn fijn.
Connaisseur schreef:Inderdaad zo zonde van het merk. Ik heb 2 paar laarzen en een paar jodhpurs, allemaal super fijn. Op beide laarzen enorm lang moeten wachten ook. Bij mijn laatste paar laarzen is er iets met het lak, alsof er een soort laagje op zit. Nu zijn we 1,5 jaar verder en nog steeds niet opgelost. Vera, waarbij ik ze heb laten inmeten heeft me verschillende kortingsopties geboden maar Marije wil geen korting geven. zij vind het een fout van de fabriek en die moeten het maar oplossen. Ik wil eigenlijk geen nieuw paar, deze zijn ingereden en heb geen zin weer maaaaanden op een nieuw paar te wachten. Nu heb ik in oktober een stukje leer voor op mijn cap besteld, dacht dat kunnen ze dat geven ter compensatie, iedereen blij zonder grote kosten. Nou je raad het al, dat stukje (afval?) leer is er nog steeds niet. volgens Marije is dat leer moeilijk te verkrijgen. Terwijl er wel gewoon laarzen met dat leer worden geleverd. Inmiddels krijg ik helemaal geen reactie meer dus maar heb ik ook nog geen oplossing voor m'n laarzen. Ze moet het gewoon netjes compenseren en anders dan toch maar een nieuw paar.
Vera wil echt wel meedenken in oplossingen maar mag niks zelfstandig beslissen en komt ook niet verder.. Uiteindelijk is iedereen afhankelijk van Marije dus ben benieuwd of je via dealers wel verder komt Lucifertje. Hoop het voor je!
Ashleytjuhh schreef:Connaisseur schreef:Zijn er meer mensen die problemen hebben om met Marije in contact te komen? Je krijgt per app/mail en telefoon gewoon helemaal geen reactie. Samen met mijn eerdere ervaringen echt geen aanrader dit bedrijf... enorm jammer wat de laarzen zijn fijn.
klopt met de dealers zelf wel, met marije zelf erg stroef
Mijouxx schreef:Ik ben heel benieuwd hoe het nu is…
Ik wil eind van de zomer nieuwe laarzen aanschaffen en zit aan Celeris te denken.
Maar is het leer echt zo dik dat ik niet het gevoel meer heb contact te hebben met mn paard ?