apple watch en ruitersport

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wesseltje

Berichten: 2183
Geregistreerd: 17-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 20:02

Slmt9 schreef:
Ik heb via Ali hele fijne bandjes besteld, heb ook smalle polsen. Ziet er echt veel mooier uit dan die brede. Deze zijn dat:
€ 1,73 33% Off | Slanke Siliconen Band Voor Apple Horloge Band 44Mm 40Mm 38Mm 42Mm Zachte Wrsit Correa Riem Armband iwatch Serie 7 3 4 5 Se 6 Horlogeband
https://a.aliexpress.com/_vBhROI


Dank! Gelijk besteld.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 11:49

SandraWierda schreef:
Ik gebruik ook een Apple Watch, helaas houdt de workout paardrijden geen km/ route bij,. Dus daar gebruik ik TopoGPS voor, dan kan ik ook vooraf een GPX route inladen en rijden. Ook heb ik Equilab als gebruikt op de watch. Beide app’s hebben wel wat minpuntjes.


Jawel hoor. Mijn vriend heeft de cross ermee gereden en de heel route is met GPS opgenomen. Ook de snelheid hield hij bij.

Wesseltje

Berichten: 2183
Geregistreerd: 17-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 11:58

Scum schreef:
SandraWierda schreef:
Ik gebruik ook een Apple Watch, helaas houdt de workout paardrijden geen km/ route bij,. Dus daar gebruik ik TopoGPS voor, dan kan ik ook vooraf een GPX route inladen en rijden. Ook heb ik Equilab als gebruikt op de watch. Beide app’s hebben wel wat minpuntjes.


Jawel hoor. Mijn vriend heeft de cross ermee gereden en de heel route is met GPS opgenomen. Ook de snelheid hield hij bij.


Maar niet via de Apple Watch zelf neem ik aan? De optie ruitersport registreert geen route.

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 15:47

Wesseltje schreef:
..

Maar niet via de Apple Watch zelf neem ik aan? De optie ruitersport registreert geen route.


Als je de optie hardlopen of wandelen buiten kiest, dan houdt hij wel de route bij op een kaartje.

PSvanLot

Berichten: 10140
Geregistreerd: 12-03-19

Re: apple watch en ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 13:35

Bandje van Shein, was er sceptisch over, maar draagt heel lekker!
Afbeelding

Rainer
Berichten: 638
Geregistreerd: 13-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 18:17

Ik haal dit topic weer eventjes omhoog aangezien ik net een apple watch gekocht heb. Het liefste zou ik het rijden met equilab vastleggen ipv als workout. Weten jullie of dat ook op een manier kan zonder dat hij met het rijden dat als wandelstappen telt en dubbel gebruike kcal?