Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 31 van de 34 [ 847 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring maya delorez rijbroeken

 
Profiel   

Is de kleur groen van de compressie als de performance gelijk? Zit nog beetje in dubio tussen beide modellen. Beide vind ik fijn om te dragen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 11:05 



 
Profiel   

Ik kon het niet laten, compressionbroek in het grijs besteld, vest en polo :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 20:36 



 
Profiel   

Mijn bestelling is binnen. Heb helaas zelf een fout gemaakt en heb nu een fullseat in plaats van kneegrip

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 15:29 



 
Profiel   

Lithya schreef
Mijn bestelling is binnen. Heb helaas zelf een fout gemaakt en heb nu een fullseat in plaats van kneegrip


Mijne is ook binnen maar gaat ook weer terug, had verwacht dat ze op maat zouden vallen door de reacties hier maar deze was toch echt te klein (cargo).

Heb ze gemaild, ben benieuwd of ik maatje groter kan bestellen voor de actie prijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 20:59 



 
Profiel   

Hier gaat de cargo ook terug, te klein en vind de stof ook niet zo lekker voelen als de Performance eb de Compression.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 21:01 



 
Profiel   

Hilli schreef
Hier gaat de cargo ook terug, te klein en vind de stof ook niet zo lekker voelen als de Performance eb de Compression.


Ik heb er nog geen andere broeken van dus baalde echt dat ie zo klein was.
Valt dus echt kleiner dan de performance of compression? Misschien bestel ik 1 van die met de volgende actie dan maar ofzo. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 21:29 



 
Profiel   

Ja, ik heb die beiden in een M. De cargo zat niet fijn in die maat, kreeg hem wel dicht maar daar was alles mee gezegd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 21:32 



 
Profiel   

Iemand de gouden tip om de witte compressie broek weer wit te krijgen? Hij is meteen na het wassen grauw/gelig geworden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-23 21:26 



 
Profiel   

Serieus! Zou eerlijk gezegd gelijk mailen, klantenservice schijnt super te zijn. Waarschijnlijk krijg je een nieuwe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-23 21:37 



 
Profiel   

Mailen en anders wassen met steradent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-23 22:11 



 
Profiel   

Hannanas schreef
Serieus! Zou eerlijk gezegd gelijk mailen, klantenservice schijnt super te zijn. Waarschijnlijk krijg je een nieuwe.

Ja, die kans is wel groot!
Ik had bij mijn legging dat er een naadje losliet bij de zak. Ik mag hem terug sturen en krijg een nieuwe :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-23 06:51 



 
Profiel   

Die van mij blijft wel mooi wit, alleen ook een naad die van bovenaf naar beneden toe zo'n 20cm loslaat na paar keer aangehad te hebben. Heb daar ook over gemaild, even afwachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-23 21:16 



 
Profiel   

Lithya schreef
Mailen en anders wassen met steradent.


Ik heb ze zojuist gemaild. Had al wel geprobeerd met vanish, ossengal en een vaatwasser tablet. Ben eindeloos aan het proberen maar ken dit probleem niet van m’n oudere witte broeken.

Bedankt allen voor het meedenken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-23 13:40 



 
Profiel   

Als je nog meer dingen wilt proberen kun je ook wassen met wat baking soda en azijn. Dat werkt als een natuurlijk bleekmiddel. En in de zon hangen kan ook nog een beetje helpen. Maar hoop dat je gewoon een nieuwe krijgt natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-23 13:50 



 
Profiel   

@DanielleDV doe je dan baking soda en azijn in de trommel voor je gaat wassen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-23 17:29 



 
Profiel   

Ja, eerst mengen en dan in de trommel hier kun je trouwens nog veel meer manieren vinden om kleding weer witter te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-23 23:34 



 
Profiel   

Ik moet een nieuwe wedstrijdbroek omdat ik mij regelmatig doorrijdt met m’n huidige broeken. Probleem bij mij is dat ik taille maat 36 heb en op de benen een 34. Alles zit dus te los.
Welke maat zou ik dan van Maya dolores moeten hebben? Of gaan die ook te los zitten op de benen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-23 08:15 



 
Profiel   

Dan zou ik een 34 kopen. Ze sluiten echt heel mooi aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-23 08:30 



 
Profiel   

En dan de performance of compression?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-23 09:32 



 
Profiel   

Ik heb ze allebei, er zit in beide voldoende stretch maar doordat de Compression ook zijn werk wel doet, vind ik dat deze om de benen wat strakker zit. Dus dan zou ik daar denk ik voor gaan. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-23 09:38 



 
Profiel   

Is de performance rijbroek geschikt voor de zomertemperaturen? En hoe valt deze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-23 13:49 



 
Profiel   

Rainer schreef
Is de performance rijbroek geschikt voor de zomertemperaturen? En hoe valt deze?


Het is een dunne broek. Ietsje dikker dan de Performance.
Valt groot. Ik heb normaal een 36 (tot 38) en draag een XS. S Is me echt te groot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-23 14:06 



 
Profiel   

@pol, bedoel je iets dikker dan de function? De performance heb ik bijna elke dag aangehad met rijden. Heb persoonlijk weinig verschil qua warmte tussen de function en de performance

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-23 20:40 



 
Profiel   

_lautje_ schreef
En dan de performance of compression?


Ik zou de compression nemen! Maat xs of s. Maat 36 dus, anders ga je wellicht buikpijn krijgen. Kleed ook af die broek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-23 06:46 



 
Profiel   

pol013 schreef
Rainer schreef
Is de performance rijbroek geschikt voor de zomertemperaturen? En hoe valt deze?


Het is een dunne broek. Ietsje dikker dan de Performance.
Valt groot. Ik heb normaal een 36 (tot 38) en draag een XS. S Is me echt te groot.


Correctie: Het is een dunne broek. Ietsje dikker dan de function.
Beide zijn dunne broeken, zeer goed geschikt voor de zomer.

Hartje winter draag ik graag een iets dikkere broek.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 08:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 31 van de 34 [ 847 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen