Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 295 van de 299 [ 7460 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

 
Profiel   

Mijn wedstrijd tenue. Ik heb er ook een roze broek bij voor de trail-in-hand onderdelen.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-23 00:52 



 
Profiel   

Hoi,

super leuk om mee te lezen!

Ik weet nog niet helemaal hoe ik mijn wedstrijd outfit plan, ik vindt dit shirtje heel mooi:
https://applique-amsterdam.com/products ... shirt-gold

Maar zou je in deze in de zomer ook zonder jasje kunnen rijden?

Heeft iemand een tip voor een wedstrijdblazer met gouden knopen of zwarte knopen? Op silver ben ik een beetje uitgekeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-23 12:38 



 
Profiel   

Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe wedstrijd dekje. De hb Showtime lake view pearlwhite. Nu alleen nog bijpassende kleding vinden, wit dekje er onder gelegd ter vergelijking kleur. Hebben jullie suggesties?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-23 08:06 



 
Profiel   

Ik start zelf in beige, vind dat juist weer mooier dan wit.
Ik heb daar een paars en een groen jasje bij en rijd altijd met mijn zwarte handschoenen. Ik vind dat neutraler staan dan witte handschoenen.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-23 08:21 



 
Profiel   

Kaitlyn schreef
Ik start zelf in beige, vind dat juist weer mooier dan wit.
Ik heb daar een paars en een groen jasje bij en rijd altijd met mijn zwarte handschoenen. Ik vind dat neutraler staan dan witte handschoenen.

[ [url=m/D7ipPL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9IsQlD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heel gaaf! Ik heb zelf een Haflinger dus wel witte mannen/staart. Vind persoonlijk beige/offwhite ook mooier dan wit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-23 10:13 



 
Profiel   

paardrijmiep schreef
Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe wedstrijd dekje. De hb Showtime lake view pearlwhite. Nu alleen nog bijpassende kleding vinden, wit dekje er onder gelegd ter vergelijking kleur. Hebben jullie suggesties?

[ [url=m/3eQmGQ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb toevallig precies hetzelfde dekje gekocht een tijdje geleden als wedstrijddekje, om iets anders te hebben dan gewoon wit.
Ik heb deze broek erbij: https://www.ingridvanberlo.nl/nl/rijbro ... gKrB_D_BwE

Past mooi vind ik. Voordeel vind ik ook dat je deze broek niet perse alleen als wedstrijdbroek hoeft te gebruiken, deze kleur (beige-achtig) kan ook nog met gewoon rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-23 10:30 



 
Profiel   

Heel chique dat beige met groen Kaitlyn!

Hier heel tevreden met mijn olijfgroene jasje op de palomino:

[ img ]

Begint alleen wel warm te worden nu, heb nog geen mooi zomertenue. Groen shirtje dat netjes is vind ik lastig te vinden. De blue meadow van es vind ik wel mooi: https://hypostore.nl/equestrian-stockholm-ss-23-blue-meadow-crystal-champion-top.html?utm_source=google&utm_medium=shopping&utm_campaign=shopping-nl&gclid=CjwKCAjwgqejBhBAEiwAuWHioAKxnSh61S8aquo2dMsg3JDQvGxMHZZ7rX1YxzQUcZTPElsn5eqNAhoCQzIQAvD_BwE#530=1189. Wat denken jullie, die doen of hebben jullie nog suggesties voor iets groens? Mag korte of lange mouw zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 20:41 



 
Profiel   

Hier nog een foto van nieuwe spullen tijdens wedstrijd.
[ img ]

Zou alleen nog een ander oornetje willen, maar goede kleur bruin die paard past is amper te vinden. Dit was al nummer 10 ofzo, de meeste merken zijn de oren te lang, maar niet breed genoeg en krijg je hem dus niet helemaal op. En de kentucky vind ik mooi, maar echt te veel geld voor een oornetje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 20:47 



 
Profiel   

Eef_Bam schreef
Heel chique dat beige met groen Kaitlyn!

Hier heel tevreden met mijn olijfgroene jasje op de palomino:

[ [url=m/MXJcXn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Begint alleen wel warm te worden nu, heb nog geen mooi zomertenue. Groen shirtje dat netjes is vind ik lastig te vinden. De blue meadow van es vind ik wel mooi: https://hypostore.nl/equestrian-stockholm-ss-23-blue-meadow-crystal-champion-top.html?utm_source=google&utm_medium=shopping&utm_campaign=shopping-nl&gclid=CjwKCAjwgqejBhBAEiwAuWHioAKxnSh61S8aquo2dMsg3JDQvGxMHZZ7rX1YxzQUcZTPElsn5eqNAhoCQzIQAvD_BwE#530=1189. Wat denken jullie, die doen of hebben jullie nog suggesties voor iets groens? Mag korte of lange mouw zijn.


Staat heel sjiek! Ik heb zelf het witte en zwarte Aloise shirt van Samshield. Ze hebben het shirt in veel kleuren, dus misschien zit daar iets tussen?

https://hypostore.nl/samshield-ss-22-aloise-wedstrijdshirt.html#80=1493&530=1421

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 21:18 



 
Profiel   

Beide mooi en passend bin jullie paarden, Eef en mwm!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-23 10:36 



 
Profiel   

paardrijmiep schreef
Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe wedstrijd dekje. De hb Showtime lake view pearlwhite. Nu alleen nog bijpassende kleding vinden, wit dekje er onder gelegd ter vergelijking kleur. Hebben jullie suggesties?

[ [url=m/3eQmGQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die is mooi hee!! <3
Als je de stijl van die motieven mooi vindt en daar op verder wilt, waren er vroeger jasjes van Coutoure Hippique die mij daaraan herinneren. In ruitershops zie ik die niet meer, maar op marktplaats zie ik er nog heel erg veel. :D (Eigenlijk moet je die ergens te paard zien, want zo platgelegd lijken ze onterecht allemaal mega bulky. :')

@Eef_Bam, nog niet meteen een suggestie, maar wat een mooie uitstraling zo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-23 11:38 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Help! Welke kleur wedstrijd Dekje? (Springen)
Jasje is groen (beetje oud groen grijzig)
Cap zwart
Laarzen zadel hoofdstel cognac
Paard wit

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 14:05 



 
Profiel   

Sage misschien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 14:43 



 
Profiel   

Nieuw jasje en dekje voor wedstrijden. Best wel blij met deze set. :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 15:54 



 
Profiel   

Hoi ik ga binnenkort start met mijn nieuwe paard. Nu wil ik graag in een blauw jasje en beige of créme rijbroek. Maar vind het lastige om een broek te vinden. Wij rijd er nog meer in deze comdie en welke broek hebben jullie

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 08:48 



 
Profiel   

Nicole_jamal schreef
Hoi ik ga binnenkort start met mijn nieuwe paard. Nu wil ik graag in een blauw jasje en beige of créme rijbroek. Maar vind het lastige om een broek te vinden. Wij rijd er nog meer in deze comdie en welke broek hebben jullie


Ik heb jarenlang in de Equiline beige kleur gereden icm blauw. Erg chique. Als je wil kan ik ergens nog wel foto’s vinden. Maya de lorez heeft ook stevige legging en meer broek type in dezelfde kleur beige. Ook comfortabele broeken

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 09:04 



 
Profiel   

Capriootje schreef
Nicole_jamal schreef
Hoi ik ga binnenkort start met mijn nieuwe paard. Nu wil ik graag in een blauw jasje en beige of créme rijbroek. Maar vind het lastige om een broek te vinden. Wij rijd er nog meer in deze comdie en welke broek hebben jullie


Ik heb jarenlang in de Equiline beige kleur gereden icm blauw. Erg chique. Als je wil kan ik ergens nog wel foto’s vinden. Maya de lorez heeft ook stevige legging en meer broek type in dezelfde kleur beige. Ook comfortabele broeken



Ja zou graag een foto zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 09:06 



 
Profiel   

[ img ]

Ik heb een beige broek van Cavallo en een blauw jasje.

Foto is terwijl ik na afloop aan het kijken was naar een vriendin. Tijdens de proef waren alle knopen vast. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 09:09 



 
Profiel   

Beige is tegenwoordig nog wel te vinden. Crème niet meer, helaas. Ik heb vroeger in crème met blauw of crème met grijs gereden, maar kon ook geen vervanging meer vinden voor aantal dingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 10:21 



 
Profiel   

Hierbij wat foto's van blauw jasje/shirt en beige equiline broek


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 10:33 



 
Profiel   

Behalve dat ik nog steeds geen betaalbare mooie plastron heb gevonden was ik altijd heel blij met mijn blauw met champagne/beige wedstrijd set, dekje en broek zijn allebei PS of Sweden (deze is niet meer te koop, maar ze hebben vaak zo’n kleur in de collectie) en het jasje is van Anky.
[ img ]
Beetje oude foto, was aan het uitstappen na een clinic. Inmiddels heb ik een ander setje, zag een mooi donker-champagne kleurig jasje dat ik echt moest hebben en daar matched deze broek niet bij. Denk dat ik de set op de foto voor de winter hou en de nieuwe set vooral in de zomer veel ga gebruiken, zal er binnenkort ook een foto van maken voor hier in het topic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 16:04 



 
Profiel   

[ img ]

Mijn 'nieuwe' outfit is compleet! Jasje is een oude blazer, zelf omgetoverd met andere knopen en een split achter. De glitters op de cap zijn gewone plaksteentjes, heb ze ook in het rood voor bij mijn zwart-rode verenigingsjasje. Moet dus wel even nieuwe steentjes opplakken als ik van outfit wissel maar dat is een kleine moeite :)

Nu hopen dat het niet te hard vloekt met mijn bruine laarzen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-23 20:49 



 
Profiel   

Hoi! Heeft er hier misschien iemand een wedstrijd jasje van Premier Equine? Ik ben benieuwd naar de pasvorm en kwaliteit. Zelf lijkt me de donkergroene erg mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-23 17:23 



 
Profiel   

Emperor schreef
Hoi! Heeft er hier misschien iemand een wedstrijd jasje van Premier Equine? Ik ben benieuwd naar de pasvorm en kwaliteit. Zelf lijkt me de donkergroene erg mooi!


[ img ]


Ja, mijn dochter heeft deze.
Erg mooi jasje, fijne pasvorm.
<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-23 22:53 



 
Profiel   

Bedankt! Ziet er erg mooi uit! <3

Hoe valt ie qua maat?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-23 23:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 295 van de 299 [ 7460 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen