Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 73 van de 99 [ 2459 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 99  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kramer Paardensport Fans

 
Profiel   

Texas02 schreef
Verwachten jullie met Pinksteren nog korting bij Kramer? Ik twijfel of ik nog een tweede paar van de stalschoenen koop, maar dan voor de vakantie in Oostenrijk. Ze lopen zó fijn.. Ik heb best wel snel last van mijn voeten, dus goede schoenen zijn natuurlijk belangrijk. En ze lopen wel beter dan mijn sneakers. Maar ja, weer 65 euro uitgeven voor schoenen terwijl je sneakers hebt die ook best ok lopen..

Welke schoenen heb jij?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 09:13 



 
Profiel   

Deze: https://www.kramer.nl/Ruiter/Rijlaarzen ... s-Rider-II :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 12:51 



 
Profiel   

Volgens mij is er alleen op de vliegenmaskers en vliegendekens nu korting t/m Pinksteren. Twijfel nog of ik ga bestellen. Mijn western kinriem die ik op het oog had, is waarschijnlijk veel te groot. Vliegenmasker erbij is altijd wel handig, maar ik kom weer niet aan het minimum bestelbedrag met alleen het vliegenmasker :') verzendkosten ook wel weer duur voor 1 artikel..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 20:43 



 
Profiel   

Ik ben vip en woon in Alblasserdam, heb hierdoor geen minimale bestelhoeveelheid, als het wel mogelijk is bij mij op te halen kan ik eventueel bestellen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 20:59 



 
Profiel   

Ik zit te twijfelen om naar de winkel toe te rijden en heb gehoord van verschillende mensen dat het op locatie erg goedkoop is vergeleken met Nederland en de Kramer website.
Klopt dit? Is het het waard om vanuit Nederland heen te rijden een uur?. Hoe is de kwaliteit van rijbroeken en laarzen eventueel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 13:57 



 
Profiel   

De spullen die ik in de winkel gekocht heb waren dezelfde prijs als op de Nl site, dacht ik. Ook dezelfde prijzen op de Duitse site, dus daar zit geen verschil in.

Het is wel goedkoper als andere Nl winkels.

De rijbroeken vind ik fijn. Gaan minder lang mee als mijn pikeur broeken, maar dat mag voor dat geld ook. Alleen bij bovenkant van laars gaan winterrijbroek pillen. Maar dat heeft ander merk ook en die is maandenlang 5 tot 6 keer per week gebruikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 15:43 



 
Profiel   

De prijzen zijn in de winkel gelijk aan die van de website, tenzij ze een actie hebben die alleen in de winkel geldig is. Heel af en toe krijg ik wel eens zo'n foldertje in de brievenbus, met alleen in de winkel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 16:14 



 
Profiel   

Ik heb deze vandaag binnen gekregen. Morgen ga ik hem testen, ben benieuwd! :D


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 21:07 



 
Profiel   

Nou, ik heb zojuist de schoenen besteld (https://www.kramer.nl/Ruiter/Rijlaarzen ... s-Rider-II) voor als we straks in Oostenrijk op vakantie zijn :j En nog dit shirt in de kleur Frozen Berry: https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... eve-Frieda
Dus nu zal er binnenkort wel een kortingsactie komen, want ik zat er al een poos op te wachten, en meestal gebeurt dat als ik net besteld heb _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 06:36 



 
Profiel   

Haha herkenbaar. Ik kreeg een foldertje; binnenkort korting op caps, bodyprotectors etc. Als die schoenen niets zijn, Mountain Peak van Scapino zijn geweldig. Lopen goed en heb ze al bijna 3 jaar. Dat hebben andere schoenen (HH, CSO, MH) nooit gered!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 06:53 



 
Profiel   

Petrichor schreef
Ik heb deze vandaag binnen gekregen. Morgen ga ik hem testen, ben benieuwd! :D


[ [url=m/ATcGyB.webp]Afbeelding[/url] ]


Ik heb hem in het bordeauxrood maar krijg hem niet normaal rogies hoofd. Hoe bevalt ie bij jou?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 07:12 



 
Profiel   

Coentjuh schreef
Haha herkenbaar. Ik kreeg een foldertje; binnenkort korting op caps, bodyprotectors etc. Als die schoenen niets zijn, Mountain Peak van Scapino zijn geweldig. Lopen goed en heb ze al bijna 3 jaar. Dat hebben andere schoenen (HH, CSO, MH) nooit gered!


Die schoenen zijn zeker wel wat, ze lopen heerlijk <3 Daarom heb ik ze ook voor op vakantie besteld, ik heb ze namelijk ook voor op stal :j Maar bedankt voor de tip van Mountain Peak! Mochten deze naar mijn idee te kort volhouden, weet ik in ieder geval welk merk ik dan kan proberen! Want dat weet ik nog niet, hoe lang ze het volhouden. Ik heb de stalschoenen nu vanaf begin februari.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 07:32 



 
Profiel   

Dayanara schreef
Petrichor schreef
Ik heb deze vandaag binnen gekregen. Morgen ga ik hem testen, ben benieuwd! :D


[ [url=m/ATcGyB.webp]Afbeelding[/url] ]


Ik heb hem in het bordeauxrood maar krijg hem niet normaal rogies hoofd. Hoe bevalt ie bij jou?


Waardeloos, ik krijg hem ook niet passend. Heb al een stuk geknipt en toen weer geknoopt daar werd het wel iets beter van, maar ik ga hem sowieso niet gebruiken. Jammer maar helaas is het echt een miskoop. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 19:42 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Coentjuh schreef
Haha herkenbaar. Ik kreeg een foldertje; binnenkort korting op caps, bodyprotectors etc. Als die schoenen niets zijn, Mountain Peak van Scapino zijn geweldig. Lopen goed en heb ze al bijna 3 jaar. Dat hebben andere schoenen (HH, CSO, MH) nooit gered!


Die schoenen zijn zeker wel wat, ze lopen heerlijk <3 Daarom heb ik ze ook voor op vakantie besteld, ik heb ze namelijk ook voor op stal :j Maar bedankt voor de tip van Mountain Peak! Mochten deze naar mijn idee te kort volhouden, weet ik in ieder geval welk merk ik dan kan proberen! Want dat weet ik nog niet, hoe lang ze het volhouden. Ik heb de stalschoenen nu vanaf begin februari.

Ah ja ik las net ook je eerdere berichtje erover! Ah goed om te horen voor mij ook, stel Mountain Peak stopt er ooit mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 21:40 



 
Profiel   

Coentjuh schreef
Haha herkenbaar. Ik kreeg een foldertje; binnenkort korting op caps, bodyprotectors etc. Als die schoenen niets zijn, Mountain Peak van Scapino zijn geweldig. Lopen goed en heb ze al bijna 3 jaar. Dat hebben andere schoenen (HH, CSO, MH) nooit gered!

Wij hadden vroeger op stal alleen maar Mountain Peak en nog, al zeker 20 jaar. Die houden het echt zeker 5 jaar vol als je ze goed impregneert en waterdicht maakt. Wij gebruikten ze om uit te mesten, en urine is beroerd voor schoenen. Goed inspuiten en regelmatig poetsen, en dan houden ze het echt heel lang vol.

Ik heb het athletic dekje van Kramer gekocht in teal, met bijpassende beenbescherming. Heel fijn dekje, ligt erg mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 07:44 



 
Profiel   

Avalanche schreef
Coentjuh schreef
Haha herkenbaar. Ik kreeg een foldertje; binnenkort korting op caps, bodyprotectors etc. Als die schoenen niets zijn, Mountain Peak van Scapino zijn geweldig. Lopen goed en heb ze al bijna 3 jaar. Dat hebben andere schoenen (HH, CSO, MH) nooit gered!

Wij hadden vroeger op stal alleen maar Mountain Peak en nog, al zeker 20 jaar. Die houden het echt zeker 5 jaar vol als je ze goed impregneert en waterdicht maakt. Wij gebruikten ze om uit te mesten, en urine is beroerd voor schoenen. Goed inspuiten en regelmatig poetsen, en dan houden ze het echt heel lang vol.

Ik heb het athletic dekje van Kramer gekocht in teal, met bijpassende beenbescherming. Heel fijn dekje, ligt erg mooi.


Heb je een foto van het dekje op je paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 11:20 



 
Profiel   

Gave kleur Teal! Ik heb er een westernsetje van <3 Alleen nooit een leadrope/lang halstertouw bij gevonden helaas.

Avalanche schreef
Wij hadden vroeger op stal alleen maar Mountain Peak en nog, al zeker 20 jaar. Die houden het echt zeker 5 jaar vol als je ze goed impregneert en waterdicht maakt. Wij gebruikten ze om uit te mesten, en urine is beroerd voor schoenen. Goed inspuiten en regelmatig poetsen, en dan houden ze het echt heel lang vol.

Sorry even offtopic, klinkt goed! Hier bijna 3 jaar (draag ze alleen in de droge maanden apr-okt) en nooit onderhouden :D Nu wel wat kapot bij de hiel binnenkant, maar verder nog sterk genoeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:33 



 
Profiel   

Gigixponys schreef
Heb je een foto van het dekje op je paard?


Ik maak morgen even foto van de set :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 19:10 



 
Profiel   

Iemand ervaring met deze deken? Is de liner makkelijk in de deken te stoppen? En blijft het goed zitten??

https://www.kramer.nl/Paard/Paardendeke ... em-0-300-g

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-23 12:50 



 
Profiel   

Weet iemand hoe de polo's vallen?
Van Anky heb ik maat XL kan ik deze maat ook aanhouden bij kramer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-23 12:57 



 
Profiel   

Van 22 tm 26 juni 20% korting op shirts bij Kramer

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-23 13:00 



 
Profiel   

felicity schreef
Weet iemand hoe de polo's vallen?
Van Anky heb ik maat XL kan ik deze maat ook aanhouden bij kramer?


Het wisselt per merk en model, dus helemaal zeker kan je dat niet zeggen.

Maar ik heb al mijn shirts is een s en anky in een M. De polos vallen dus kleiner van anky. Anky had misschien ook in een S gepast, maar er zijn dus een aantal kramer shirts in S die hetzelfde passen als anky M en sommige die net wat strakker zijn als andere S shirts.

De maattabellen vind ik wel altijd goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-23 13:09 



 
Profiel   

Ik heb nog het Swiss Design Kobalt dekje voor mijn dressuurzadel besteld (ik had hem al voor mijn bareback pad en ik vind die kleur echt zó gaaf), en het poloshirt Mara II in Fog (grijs) en de longsleeve Frieda in Fog (grijs). Ik had vandaag de laatste dag geen verzendkosten omdat ik twee weken geleden de schoenen besteld had, dus ik kon helaas niet tot de 22ste wachten met bestellen. Maar de longsleeve Frieda was al met meer korting dan 20% (32% nu), alleen de Mara II niet, maar dat is dan wel ok. Dat zouden dan €4 minder geweest zijn met de korting, dan kan ik net zo goed geen verzendkosten betalen die normaal €4,99 zijn. En ik wilde het risico niet nemen dat de Frieda dan stiekem met 20% korting zou zijn in plaats van de 32% die er nu op zat :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-23 04:36 



 
Profiel   

Hier gisteren 4 shirtjes besteld. Ik gebruik ze ook gewoon naar kantoor en Kramer heeft altijd vrolijke kleurtjes. Als ze binnen zijn zal ik een foto delen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-23 16:29 



 
Profiel   

Ik hoop stiekem dat de kleur fog van mijn bestelde shirts dezelfde of bijna dezelfde kleur grijs zijn als de rand van het dekje, dat zou gaaf zijn.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-23 16:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 73 van de 99 [ 2459 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 99  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen