Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 11:00

Misschien niet als je het maanden laat staan, maar tot nu toe is het hier dus wel altijdzo geweest. Gewoon kunnen bestellen eb ook gewoon geleverd

ArtHorse
BKB 2024 winnaar 3D
Berichten: 54
Geregistreerd: 27-03-24

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 11:18

Ik ga er eens op letten. Ik ben allang blij dat kramer je winkelmandje bewaren, veel fijner daan die shops waar ze je mandje elke 24 uur weer leegkieperen

Cambionn

Berichten: 772
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 11:52

ArtHorse schreef:
MyWishMax schreef:
Hier blijft het dan altijd gewoon in winkelmandje staan. Dus als je dan kijkt kan je het niet meer bestellen, maar in winkelmandje staat het gewoon nog wel.
Zo heb ik al een keer het uit mijn mandje gegooid met moeder aan de telefoon, zij kon toen meteen wel in winkelmandje zetten en afrekenen.
Is dat nog steeds zo? Hier waren laatst toch dingen in mijn mandje niet meer leverbaar
Bij mijn bestelling in januari werkte dat wel. Wat in mijn mandje stond maar op uitverkocht stond was bestelbaar en werd ook geleverd. Bij mijn bestelling van gister dus niet.

Overigens lijkt deze ook uit Duitsland te komen en minder snel te gaan dan die van januari (staat nog steeds als aangemeld maar niet ontvangen bij DHL Duitsland en niet te vinden in NL). Wellicht dat die dan uit Nederland kwam dat die zo snel was, die kon ik namelijk wel meteen bij de Nederlandse DHL vinden. Ach ja, we gaan het zien. Heeft niet zo heel veel haast gelukkig, hoewel het altijd leuk is je dingen snel te krijgen 8-) .

Overigens wisselen mijn dekjes nog steeds tussen in-stock en out-stock dus ik hoop dat dat goed gaat.

ArtHorse schreef:
Ik ga er eens op letten. Ik ben allang blij dat kramer je winkelmandje bewaren, veel fijner daan die shops waar ze je mandje elke 24 uur weer leegkieperen
Dat deed hij eerder deze week dus ook al niet. Had dit toen toegevoegd was dag later weer weg. En was ook uit favourieten verwijderd toen ik ze toevoegde aan mijn winkelmandje waardoor ik ze weer moest opzoeken, maar dat gebeurd ook soms wel soms niet.

De website is vooral heel inconsistent zo ver :+ . Maarja, hun spullen zijn vaak leuk en leuk geprijsd, dus we doen het er maar mee :D .

ArtHorse
BKB 2024 winnaar 3D
Berichten: 54
Geregistreerd: 27-03-24

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 12:23

Heel apart, ik dacht al dat het aan mij lag. Maar we profiteren er maar gewoon van zolang het nog werkt. ;)

germie

Berichten: 25951
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 12:25

Als het uitverkocht is, dan verdwijnt het uit het winkelmandje. Bij een retour kan het later wel weer op de webshop staan, maar staat niet meer in je winkelmandje. Een winkelmandje is geen reservering.

ArtHorse
BKB 2024 winnaar 3D
Berichten: 54
Geregistreerd: 27-03-24

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 12:41

Ah, dan snap ik het. Zij zullen inderdaad ook wel een hoop retouren krijgen, net als Wehkamp enzovoorts. Ik dacht altijd op=op, maar het loont dus de moeite om te blijven checken voor als er een retour komt.

Cambionn

Berichten: 772
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 16:42

germie schreef:
Als het uitverkocht is, dan verdwijnt het uit het winkelmandje. Bij een retour kan het later wel weer op de webshop staan, maar staat niet meer in je winkelmandje. Een winkelmandje is geen reservering.
Nouja, het ding is dus dat volgens de productpagina uitverkochte dingen (welke je ook niet aan je mandje meer kan toevoegen want uitverkocht) soms wél in het winkelmandje blijven, en dan ook geleverd worden als je dan besteld. Zo ook bij mijn vorige order (van februari, niet januari). Maar niet altijd (zoals bij deze).

Overigens waren paar dagen terug (paar dagen voor m'n bestelling) ook de dingen op voorraad uit mijn mandje. Hij was gewoon helemaal leeg gehaald. Terwijl het eerder weken bleef staan (ik gebruik zulke permanente winkelmandjes vaak om de volgende aankoop te plannen, en favourieten voor mijn gehele langetermijn wishlist).

Er zit ergens dus of een claim in winkelmandjes, of de voorraden op de webshop kloppen niet, of het systeem heeft gewoon rare bugs (dat denk ik sowieso eigenlijk wel). Hoe dan ook is de website niet consistent, en loont het soms om daar misbruik van te maken <<) . Maar soms heb he ook pech.

ArtHorse schreef:
maar het loont dus de moeite om te blijven checken voor als er een retour komt.
Dat sowieso!

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 21:05

Texas02 schreef:
Dank je :) Sommige dagen voelt dat wel zo, maar andere dagen dan ook weer niet omdat het echt super, super langzaam gaat (en ik waarschijnlijk niet de geduldigste persoon op deze planeet ben :+ ). En vooral omdat je er zelf niets van ziet, dat maakt eigenlijk dat het als net niks voelt denk ik.

Dan hoop ik dat mijn verhaal je een beetje kan opvrolijken :j
Ik bleef maandenlang op 83 kg hangen, maar mijn broekmaat was op een bepaald moment 2 maten kleiner. Mijn begeleiding geloofde er niets van, dus wilde mijn buikomvang opmeten. Toen zat ze letterlijk met open mond naar haar scherm te staren, want ik bleek dus 12 cm minder buikomvang te hebben :D
Ik ben ook niet de geduldigste, maar dit was wel een mooie opsteker :D

@Cambionn, die set in Green Lake, en het shirt in Green Tea zijn wel heel erg mooi +:)+
Ben benieuwd of dat shirt een gladde stof is, of meer katoenachtig zacht.

Zelf wacht ik nog even of er nog korting komt, want gratis verzenden haal ik meestal wel. Maar ik begin nu ook langzaam mijn mandje te vullen, want was de vorige keer ook weer leeggehaald. En dat terwijl ik niet het nieuwste erin had zitten

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 22:53

Dat was zeker een mooie opsteker! Wat een fantastisch resultaat!! *\o/*

Mijn hoofdstel is er, DHL heeft hem achter het huis in de regen gezet terwijl er eigenlijk zelfs een handtekening vereist was. Normaal geef ik altijd neerzettoestemming voor in de garage, dus ben hier niet zo blij mee. Maar gelukkig alleen de doos nat en de inhoud niet. Maar hij gaat wel weer terug, hij is te klein. Te veel in de mondhoeken getrokken. Misschien dat hij zonder het bontje op het kopstuk wel zou passen, maar daar vind ik hem echt te hard voor. Want het is echt hard en stug leer. Ik twijfel of ik het bontje houd of niet. Ik weet nog niet waarvoor maar vind het wel een mooi bontje. Hij was maar 8 euro volgens mij.. Weet het nog niet.

Dszjj
Berichten: 783
Geregistreerd: 12-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-24 21:58

Hallo,
Een vraagje aan de mensen die VIP zijn. Hoe/wat voor super deals hebben jullie gezien/gehad?

Alvast bedankt!

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-24 22:30

Eigenlijk niet echt aanbiedingen, ik vind het vooral interessant voor het bestelkostenvrij en zonder minimumwaarde kunnen bestellen.

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-24 22:57

Ik heb nog geen extra aanbiedingen gezien (waar zie je die? :+ ), ik heb het voor het gratis verzenden.

Dszjj
Berichten: 783
Geregistreerd: 12-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-24 23:03

Texas02 schreef:
Ik heb nog geen extra aanbiedingen gezien (waar zie je die? :+ ), ik heb het voor het gratis verzenden.


Dit staat er op de website;

VIP Service

Artikelnr.: VIP1
14,90 €
Betaal slechts 14,90 € en bestel één jaar lang - zonder verzendkosten
- Geen minimum bestelwaarde
- Super Deals exclusief voor VIP klanten

Maddy_Paola

Berichten: 1330
Geregistreerd: 19-04-17

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-24 23:07

Ik heb in de 3 jaar ongeveer dat ik vip ben denk ik 2 keer een speciale aanbieding gezien, daar hoef je het niet voor te doen, ik heb het ook voor de lagere bestelwaarde

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-24 23:31

Ja, dat weet ik, maar waar zie je de speciale vip aanbiedingen? Want ik heb er nog geen gezien.

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 08:54

Verwachten jullie nog korting met Pasen? Ik wil toch shirtjes bestellen denk ik, maar met korting is natuurlijk altijd leuker :D

Skessa_
Berichten: 10629
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 09:45

Texas02 schreef:
Verwachten jullie nog korting met Pasen? Ik wil toch shirtjes bestellen denk ik, maar met korting is natuurlijk altijd leuker :D


Er is al een actie met gratis verzendkosten boven de 29€. Ik gok dat er dus echt niks meer bij gaat komen :=

EliseLukas

Berichten: 588
Geregistreerd: 19-06-10
Woonplaats: Haarlem

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 10:00

Hebben jullie ervaringen met de lederen halsters van claridge house? Is de kwaliteit oké of beter een duurdere ergens anders kopen?

Rizette
Berichten: 4377
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 10:03

EliseLukas schreef:
Hebben jullie ervaringen met de lederen halsters van claridge house? Is de kwaliteit oké of beter een duurdere ergens anders kopen?

Heb een leren halster van agradi een premiere, niet duur wel prima. ( tot op heden) het is wel een beetje een showhalster dus niet voor zwaar gebruik.

Cambionn

Berichten: 772
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 13:59

EliseLukas schreef:
Hebben jullie ervaringen met de lederen halsters van claridge house? Is de kwaliteit oké of beter een duurdere ergens anders kopen?
Ik heb er eentje besteld. Voor 45 (minus nog eens 5% "je koopt veel"-korting) euro wou ik wel een poging wagen. Had gehoopt vandaag binnen maar vrees dat het volgende week wordt. Zou je over een paar dagen een eerste impressie kunnen geven, maar mogelijk is de gratis verzending aanbieding dan al voorbij.

Ik heb deze besteld

Heb hem wel gekocht puur voor als ik met hem bezig ben. Als hij buitenstaat heeft hij gewoon een standaard nylon halster van de manege zelf.

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 15:13

Skessa_ schreef:
Texas02 schreef:
Verwachten jullie nog korting met Pasen? Ik wil toch shirtjes bestellen denk ik, maar met korting is natuurlijk altijd leuker :D


Er is al een actie met gratis verzendkosten boven de 29€. Ik gok dat er dus echt niks meer bij gaat komen :=


Maar is die er nog? Want het staat niet op de website nu, dat er gratis verzendkosten zijn, en meestal staat het er wel. Of zie ik dat niet omdat ik vip ben?

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 15:23

Ik zie wel de gratis verzendkosten op de site, en ben geen VIP. Misschien dit jaar toch maar eens doen, bestel ik nu alleen het meest noodzakelijke, en de rest wel weer als er kortingen zijn.
Zie de gebruikelijke korting deze Pasen ook niet meer verschijnen :n

Skessa_
Berichten: 10629
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 15:41

Ja die actie is er nu, ik ben geen vip

Afbeelding

Kimberley_

Berichten: 4893
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 15:53

EliseLukas schreef:
Hebben jullie ervaringen met de lederen halsters van claridge house? Is de kwaliteit oké of beter een duurdere ergens anders kopen?

Ik heb de mijne nu 3 jaar en is nog steeds mooi zacht en geen scheuren of iets.

DuoPenotti

Berichten: 29513
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 16:01

Weet iemand of dat door het weekend / goede vrijdag komt?

Heb gisteren om 8 uur 's ochtends wat besteld.
Maar vind dat nergens terug.

Wel staat er Nieuwe aankopen/retouren worden binnen 24 uur weergegeven.

Dat is al voorbij. En had verwacht dat het automatisch zou gaan. Maar toch door het weekend?