Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 37 van de 83 [ 2060 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 83  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Show je rijlaarzen!

 
Profiel   

Love_Rosie schreef
Nooit verkeerd om iets op de achterhand te hebben toch :D

Edit: Dat moest dus achter de hand te hebben zijn :+


Nou, iets 'op de achterhand' hebben is zéker ook niet verkeerd - streven we allemaal naar :Y)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 06:06 



 
Profiel   

[ img ]

Mijn nieuwe petries :D gekregen van een hele lieve vriendin die er niks meer mee deed <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 10:28 



 
Profiel   

Mijn nieuwe laarzen zijn er eindelijk! Ze zijn nog super stijf en een beetje hoog, maar ze zitten verder als gegoten :) Ik ben er heel blij mee!
De Niro Raffaelo in brushed blue, ik paste gelukkig in een standaard maat maar die kwamen iets te kort dus nog een verhoging van 2cm laten doen
https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/p2048x2048/41684518_255085968372943_4457235532719587328_n.jpg?_nc_cat=0&oh=f7d5a014159bb755786d639f0d4d6679&oe=5C399715
Betere foto's volgen nog!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-18 17:13 



 
Profiel   

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-18 17:57 



 

Ik heb vandaag ook nieuwe rijlaarzen gekocht, nadat ik vorige week met beide ritsen van m'n oude laarzen in mijn handen stond. :') Ritsen waren al een keer vervangen en ze waren al 8 jaar oud, dus gewoon op.


Ik ben ontzettend blij met m'n nieuwe! :) Het zijn de Petrie Sydney's. Ik heb een wat moeilijke maat met mijn maat 36, maar ze zitten echt als gegoten.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 11:46 



 
Profiel   

Wauw, die zijn echt mooi! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 15:27 



 
Profiel   

Calipsolover oee wauw <3

Oh ik zie dat ik hier m'n nieuwe laarzen nog niet heb geshowd! Rij er inmiddels een week mee en zitten als gegoten!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 15:33 



 
Profiel   

Wauw, die blauwe zijn zooo gaaf @_coquette_
@Resistance die van jou zijn ook écht onwijs mooi! Ik hou van dat subtiele, mooie zwart!!

Ik heb ondertussen twee ''nieuw'' paar, een oud model ariat bromont, gevoerde versie, dus lekker warm voor van de winter! En ondertussen al een hele lange tijd nieuwe trainingslaarzen, deze zijn van Horze, geen idee welk model.

[ img ]
Horze laarzen

[ img ]
Ariat, oude model bromont, in het bruin!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 16:25 



 

Thanks allemaal! :D Jullie hebben allebei ook écht gave rijlaarzen.

Ik wilde oorspronkelijk ook voor iets "geks" gaan, maar met studielening is dat budget er gewoon niet... Voor deze heb ik 210 betaald, vond ik heel redelijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 16:37 



 
Profiel   

Hoi, mag ik hier komen meelezen?
Ik ben toe aan nieuwe rijlaarzen, mijn laatste paar Lipica's stammen uit 2013 dus het wordt tijd voor nieuwe. Inspiratie opdoen dus.. :D

Mijn huidige set:
[ img ]
Geloof dat het Hurlinghams zijn in bruin met creme bies. Er zat een houten zool onder maar die heeft de schoenmaker moeten vervangen. :P

Enige eis voor nu is dat het bruin moet zijn, passend bij mijn tuig. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 17:05 



 

Ik heb die van mij een paar posts eerder laten zien, die hebben ze ook in bruin! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 17:08 



 
Profiel   

Ik zoek iets met wat meer accentjes, ik heb al een setje simpel bruin. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 17:10 



 
Profiel   

upendo schreef
Ik zoek iets met wat meer accentjes, ik heb al een setje simpel bruin. :)


Pioneer niks?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 17:36 



 
Profiel   

Oehh, die flowerprint.. :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 17:48 



 
Profiel   

[ img ]

Ik zit er over na te denken deze cap te nemen, wat voor rijlaarzen zouden jullie daarbij nemen? Gewoon zwart vind ik wat te standaard.. Mocht ik geen geschikte laarzen vinden dan ga ik weer voor grijs.

Nogmaals mijn huidige set:

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 17:14 



 
Profiel   

Ketly schreef
[ [url=m/ZZwUth.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zit er over na te denken deze cap te nemen, wat voor rijlaarzen zouden jullie daarbij nemen? Gewoon zwart vind ik wat te standaard.. Mocht ik geen geschikte laarzen vinden dan ga ik weer voor grijs.

Nogmaals mijn huidige set:

[ [url=m/6mcQDj.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kUWWVW.png]Afbeelding[/url] ]


Ik zou voor groen met zwarte accenten gaan.
Ik weet niet of het kin bandje verkleurd maar zwarte laarzen met kleur accenten die bij het kinbandje matchen zou ook gaaf zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 18:54 



 
Profiel   

Of suède groen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 19:00 



 
Profiel   

Oh dat klinkt beide erg gaaf! Zat ook al te denken om zwarte laarzen met groene veters te doen maar vind het leuk om wat anders dan anders te doen. Had bij Celeris gehoord maar die hebben helaas geen military green..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 19:04 



 
Profiel   

Die kleur van de qhp qcross set is gaaf <3 zou ook wel mooi passen dan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 19:10 



 
Profiel   

Ketly schreef
Oh dat klinkt beide erg gaaf! Zat ook al te denken om zwarte laarzen met groene veters te doen maar vind het leuk om wat anders dan anders te doen. Had bij Celeris gehoord maar die hebben helaas geen military green..


En bij Kingsley? Die heeft zo verschrikkelijk veel mogelijkheden dat het me sterk lijkt dat die geen opties in het groen heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 20:38 



 
Profiel   

Ketly schreef
Oh dat klinkt beide erg gaaf! Zat ook al te denken om zwarte laarzen met groene veters te doen maar vind het leuk om wat anders dan anders te doen. Had bij Celeris gehoord maar die hebben helaas geen military green..


je kan bij de niro kijken, die hebben verschillende kleuren groen in de collectie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 21:18 



 
Profiel   

De Niro zit denk ik wat te hoog in prijs, bij Kingsley ga ik even kijken, dankjewel voor de tips :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-18 06:56 



 
Profiel   

Ketly schreef
De Niro zit denk ik wat te hoog in prijs, bij Kingsley ga ik even kijken, dankjewel voor de tips :D


Hangt af van je maten en welk model je wilt plus je extra’s.
Kingsley en de Niro zitten in dezelfde prijs cattegorie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-18 08:09 



 
Profiel   

Wil eigen rond de 600 uitgeven, iets meer is geen probleem maar weet niet of dat bij deze merken realistisch is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-18 08:20 



 
Profiel   

Anders ook eens kijken bij Celeris, hebben ook heel mooie laarzen en denk dat ze binnen je budget passen, als je in een standaard maat past van De Niro zonder iets extra's kom je er ook met 600 euro.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-18 10:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 37 van de 83 [ 2060 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 83  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen