Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 99 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Beschamend: zweetplek op kont na rijden, gouden tip?

 
Profiel   

AnnebelleVD schreef
Sorry als iemand dit al gezegd heeft maar ik las je vraag en dacht meteen aan deze "hippe" rijbroek van de decathlon, hahaha, er zit een soort van gleuf met gaatjesstof boven je bilspleet. dus hopelijk heb je geen hoog oplopende bilspleet ;) maar hier de link, volgens mij de oplossing! http://www.decathlon.nl/NL/rijbroek-tra ... 70242606/#


Wat alleen jammer is is dat hij nergens leverbaar is in NL...
Citaat
Dit artikel is niet te koop in uw winkel

Bekijk de beschikbaarheid in een andere winkel

..en daar is hij dus ook niet beschikbaar :n
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-09 13:19 



 
Profiel   

Ing__ schreef
Kymalin schreef
Er staat ook een shirt om je middel knopen NA het rijden ;)


Ik bedoel de inlegkruisjes in je broek, bedoel aan 1 tje bij je doos zul je wel niet genoeg hebben :+

Hihihi! := Ze zweet ook niet bij dr doos :+ maar bij dr kont, dus kun je dat ding toch ook verder naar achter plakken!?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-09 15:25 



 

Ik heb er ook wel eens eens achterin m'n onderbroek gedaan, net boven m'n billen. Help ook niet :n

Jammer dat die rijbroek nog niet in Nederland te krijgen is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-09 15:54 



 
Profiel   

Over het algemeen is het zweet afkomstig van je rug.... Zwaartekracht doet de rest, dus moeilijk doen met inlegkruisjes lijkt me ten eerste niet comfortabel en ten tweede niet werken. Een goed sportshirt aantrekken zou wel eens meer effect kunnen hebben :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-09 20:28 



 
Profiel   

Albert schreef
AnnebelleVD schreef
Sorry als iemand dit al gezegd heeft maar ik las je vraag en dacht meteen aan deze "hippe" rijbroek van de decathlon, hahaha, er zit een soort van gleuf met gaatjesstof boven je bilspleet. dus hopelijk heb je geen hoog oplopende bilspleet ;) maar hier de link, volgens mij de oplossing! http://www.decathlon.nl/NL/rijbroek-tra ... 70242606/#


Wat alleen jammer is is dat hij nergens leverbaar is in NL...
Citaat
Dit artikel is niet te koop in uw winkel

Bekijk de beschikbaarheid in een andere winkel

..en daar is hij dus ook niet beschikbaar :n


Die broek gaat uit het assortiment. Zal die dan toch niet helemaal goed hebben gewerkt??

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-09 10:55 



 
Profiel   

Mss met een zwarte rijbroek rijden?
Offeu haha, laat je na het rijden even in het zand vallen, dan denken ze gewoon 'o nou een vuile rijbroek' ipv 'hey heeft ze het in haar broek gedaan?'

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-09 11:12 



 

VinAx schreef
Mss met een zwarte rijbroek rijden?
Offeu haha, laat je na het rijden even in het zand vallen, dan denken ze gewoon 'o nou een vuile rijbroek' ipv 'hey heeft ze het in haar broek gedaan?'


ik denk dat dat wel opvalt als je je elke keer in het zand laat pleuren :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-09 11:15 



 
Profiel   

Asyaa schreef
VinAx schreef
Mss met een zwarte rijbroek rijden?
Offeu haha, laat je na het rijden even in het zand vallen, dan denken ze gewoon 'o nou een vuile rijbroek' ipv 'hey heeft ze het in haar broek gedaan?'


ik denk dat dat wel opvalt als je je elke keer in het zand laat pleuren :=


:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-09 17:05 



 
Profiel   

oeh, lijkt me idd heel erg genant! anti transparant op je kont?!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-09 22:53 



 
Profiel   

Asyaa schreef
VinAx schreef
Offeu haha, laat je na het rijden even in het zand vallen, dan denken ze gewoon 'o nou een vuile rijbroek' ipv 'hey heeft ze het in haar broek gedaan?'


ik denk dat dat wel opvalt als je je elke keer in het zand laat pleuren :=


:')[/quote]

_O- :')

Dat gaat idd na een tijdje wel opvallen....

Wat niet opvalt is een zwarte rijbroek. Ik heb ook last van zweet.... Naar maar waar. Ik heb er tevens ook wel aardig wat S aan gekregen omdat meer mensen er last van hebben. Een ander donker kleurtje kan natuurlijk ook.
Inlegkruisjes lijken mij wel wat te gaan schuren als je ze op andere plekken gaat plakken dan waar ze horen.
Fietsbroekje heb ik nog niet geprobeerd, bij mij is een boxer afdoende van een wat dikkere stof.

Succes ermee!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-09 23:05 



 
Profiel   

Ik heb er helaas ook altijd last van... Probeer me er maar niks van aan te trekken maar je hebt toch het gevoel dat iedereen het ziet :(

Ik heb wel een rijbroek van Horka die blijkbaar heel goed ademt want als ik die aanheb zie je niks. Helaas kan ik die niet meer aan sinds ik zwanger ben :'(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-09 23:19 



 
Profiel   

nou, ik zweet als een otter, ook gewoon in het dagelijks leven. Wanneer ik een training heb van de volleybal, loopt het zweet er al af na 5 minuutjes...

Maar als ik paardrijd heb ik nooit zweetvlekken aan mn kont. En ik rijd met een donkere rijbroek met leren zitvlak.
Dus ik gok eigenlijk dat dat leren zitvlak de beste tip is. In combinatie met een zwarte/donkere kleur nog beter...

Inlegkruisjes en Deo zijn allemaal dingen die niet werken.. Of ze hebben bij mij toch nog nooit gewerkt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-09 23:40 



 
Profiel   

Het is al wel een oud onderwerp maar nog steeds een veel voorkomend probleem.

Mijn vrouw en dochter liepen al jaren rond met na het rijden een beschamende plek.
Snel een trui om de middel knopen of een lange jas aan etc etc. iedereen met dit probleem zoekt wel naar een oplossing om het te maskeren.

Maar als ik zeg dat wij nu de oplossing hebben gevonden om dit gehele probleem te voorkomen...

Een simpel maar niet zo simpel stukje stof..
Het is opgebouwd uit 4 technische materialen die het vocht opnemen en vasthouden.
Het kan gedragen worden met het shirt in de broek of het shirt over de broek.

Dit produkt kan ook gebruikt worden bij het dragen van een rugzak, tijdens andere sporten en beroepen waarbij het zweet van de rug de broek in loopt.

Na het rijden eruit nemen en met in de wasmachine gooien met al je andere bezweten kleding.
We leveren ze nu met een aantal leuke spreuken, of met bv je naam.
(op bestelling leverbaar naam, kleuren en speciale opdrukwensen)

Kosten zijn € 34,90 ex verzendkosten.

Meer weten of eentje bestellen neem rustig contact met mij op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 11:54 



 
Profiel   

Ik heb getemd. Is niet de bedoeling om reclame te maken voor een product. Daar is de bokt markt voor

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 12:34 



 
Profiel   

Black_Moon schreef
Ik heb getemd. Is niet de bedoeling om reclame te maken voor een product. Daar is de bokt markt voor

Ja, aan de andere kant: als ik vraag om een hoefsmid omgeving x, wie weet er eentje, en wat kost bekappen bij hem krijg ik ook gewoon antwoord.
Is precies hetzelfde.

Als dit product écht helpt zouden er vast wel mensen bij grbaat zijn en de vraag is of ze dst vinden als het op de markt staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 12:38 



 
Profiel   

Ik begrijp het issue eigenlijk niet. Ik zie er zoveel lopen met die zweetplek daar. Droogt vanzelf en iedereen die je ziet lopen weet toch vanwaar het komt. Moet je nog ergens heen buiten de stal pak dan een legging of trainingsbroek mee en kleed je even om in de zadelkamer of op het toilet nadat je klaar bent met rijden. Lijkt me de goedkoopste oplossing.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 12:50 



 
Profiel   

Palmera schreef
Black_Moon schreef
Ik heb getemd. Is niet de bedoeling om reclame te maken voor een product. Daar is de bokt markt voor

Ja, aan de andere kant: als ik vraag om een hoefsmid omgeving x, wie weet er eentje, en wat kost bekappen bij hem krijg ik ook gewoon antwoord.
Is precies hetzelfde.

Als dit product écht helpt zouden er vast wel mensen bij grbaat zijn en de vraag is of ze dst vinden als het op de markt staat.


Ja dat is wat anders of iemand een hoefsmid weet in een bepaald gebied.

Hier wordt een product gepromoot. Dat is soort verkapt reclame.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 15:10 



 
Profiel   

Ik zie het probleem niet. Waarschijnlijk heeft je paard ook een zweetplek op z'n rug na het rijden.Zet hem alleen niet op de tocht totdat het is opgedroogd en dat geldt ook voor jouzelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 15:39 



 
Profiel   

Ik vind het wel logisch dat het product hier genoemd wordt. De links naar de rijbroeken van Decathlon mogen toch ook? TS vraagt om een oplossing en Edwin heeft die blijkbaar. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 15:40 



 
Profiel   

Mooi dat er een oplossing is.

Ik pleit voor je er niet voor schamen. Je hebt gesport, daar komt zweet bij. Doodnormaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 15:51 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Ik begrijp het issue eigenlijk niet. Ik zie er zoveel lopen met die zweetplek daar. Droogt vanzelf en iedereen die je ziet lopen weet toch vanwaar het komt. Moet je nog ergens heen buiten de stal pak dan een legging of trainingsbroek mee en kleed je even om in de zadelkamer of op het toilet nadat je klaar bent met rijden. Lijkt me de goedkoopste oplossing.

Idd, ik heb dat ook wel eens hoor… is toch niet zo gek als je ziet hoe wij ruiters in een super strakke broek onderlegd met leder rondlopen haha. Daar ga je al van zweten door er nog maar aan te denken. Ik maak me er niet zo druk om. Zeker ruiters onder elkaar begrijpen dit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 15:52 



 
Profiel   

Nu staat in de post van Edwin ook dat het werkt met bijvoorbeeld een rugzak.
Nu rij ik met een rug protector maar mijn shirt en rug zijn dan ook nat omdat het niet ademt. Dus ik heb wel een pb gestuurd.
Dus geen schaamte voor een plek maar voor comfort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 15:59 



 
Profiel   

Frummels schreef
Ik vind het wel logisch dat het product hier genoemd wordt. De links naar de rijbroeken van Decathlon mogen toch ook? TS vraagt om een oplossing en Edwin heeft die blijkbaar. :j


Het is een topic uit 2009

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 16:04 



 
Profiel   

Dat maakt toch niet uit? Er reageren nog steeds mensen die een oplossing zoeken, dus blijkbaar zijn er nog steeds mensen met dit "probleem". Ik vind het wel interessant en ben benieuwd wat hij heeft dat goed werkt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 16:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 99 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen