Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 122 van de 122 [ 3035 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 118, 119, 120, 121, 122
Plaats een nieuw onderwerp

Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

 
Profiel   

Ik heb uiteindelijk Ariats besteld. Krijg er nog een leuke korting op, dus ben benieuwd :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 23:34 



 
Profiel   

Bedankt dames! Ik heb ter overbrugging een nieuwe rits laten zetten in m'n oude Fields en ga kijken naar een ander merk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 15:06 



 
Profiel   

Ik ben ineens niet meer zo tevreden met mijn Mondoni Whiteheaven. Na 6 maanden sporadisch gebruik klapt de rits. Laars onbruikbaar dus. Dat

Benieuwd wat divoza daar mee doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 18:15 



 
Profiel   

pol013 schreef
Ik ben ineens niet meer zo tevreden met mijn Mondoni Whiteheaven. Na 6 maanden sporadisch gebruik klapt de rits. Laars onbruikbaar dus. Dat

Benieuwd wat divoza daar mee doet.


Wat balen! Die van mij zijn na een jaar intensief gebruik nog helemaal goed..

Ben wel bang dat ze er weinig op doen. Mij is toen verteld dat garantie niet op de ritsen geldt.. maar wie weet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 18:20 



 
Profiel   

Dat is inderdaad hun antwoord. Ook nadat ik aangegeven heb dat de Consumentenbond aangeeft dat niet alleen hun garantie telt maar ook een normaal te verwachten levensduur van een product.

Dit vind ik echt ontzettend klantonvriendelijk.

Ze vinden het dus normaal dat een paar rijlaarzen al zo snel kapot gaat? Waardeloos

Ik heb ze weinig gedragen (heb 4 paar laarzen en rijd maar 1 paard per dag) en alleen tijdens het rijden aangehad. Daarnaast altijd met een opvulling weg gezet zodat ze niet inknikken.

Ik kan ze (en de andere laarzen van Divoza) dus alleen nog maar afraden.

Heel andere ervaringen met bijvoorbeeld Kramer toen er iets mis ging met de rits van een jas. Toen kreeg ik gelijk een vervangend product.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 08:43 



 
Profiel   

Heeft iemand misschien ervaring met de Mondoni Arundel rijlaarzen? Hoe ziet deze dressuurboog (die je eraf kunt halen) er uit en merk je daar verder ook wat van als je 'm aan hebt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-18 21:34 



 

Die zijn nog niet in de verkoop dus er zal niemand ervaring mee hebben gok ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-18 21:38 



 
Profiel   

Leuk concept. maar ik kan mij zo van de foto niet voorstellen dat dat er mooi uit ziet in de praktijk.
Zo te zien bevestig je dat ding aan de buitenkant dus voelen zul je hem wel niet. Maar of het dan mooi aansluit aan de laars/je been... Ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-18 07:50 



 
Profiel   

Voorheen ook fijne Mondoni laarzen gehad! Wil inderdaad ook model Arundel aanschaffen, vind ze heel mooi. Het concept van het wisselen van de top vind ik super leuk bedacht. Zodra het kan ga ik ze passen bij de Divoza. Hier mensen die het leuk vinden om dan een soort verslagje te lezen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-18 14:01 



 
Profiel   

Nou, vanavond bij divoza geweest en de arundel proberen te passen maar bij de enkel lukte het al niet. Ik heb maat 40W geprobeert maar de enkel was zo smal dat het neit luktte, dus die met tegenzin weg gezet. Uiteindelijk gekozen voor model wakefield in 40XW (geloof ik) en die zaten wel prima.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-18 20:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 122 van de 122 [ 3035 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 118, 119, 120, 121, 122
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen