Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre98

Berichten: 6339
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 22:55

He wat gek :+

Ik heb vandaag de Kingston gehaald. Wat een super dingen zeg! Ook al gelijk mee gereden haha

DesertOrchid

Berichten: 85
Geregistreerd: 14-04-11

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 23:00

Ik weet niet of het blijvend is, ik vond het ook gek. Ik had ze nog in mijn winkelmandje liggen en toen ik bestelde ging de korting nog van de 119,95 af. Toen ik klaar was met bestellen zag ik ze weer in de winkel staan voor die andere prijs, vreemd! De prijzen van de andere laarzen zijn van Mondoni zijn gelijk gebleven, ik weet niet of ze nu alleen tijdens de kortingsactie verhoogd zijn. Vreemd!!

MoniekV

Berichten: 2162
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Etten-Leur

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 17:36

Ik heb via facebook Divoza een bericht gestuurd en ik krijg net als antwoord dat het een fout in het systeem is. De laarzen gaan dus weer €119,95 kosten. Als je ze nu met de korting wilt bestellen kun je het beste via de klantenservice bestellen en dan krijg je gewoon 20% korting op de €119,95. :)

DesertOrchid

Berichten: 85
Geregistreerd: 14-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 22:39

MoniekV schreef:
Ik heb via facebook Divoza een bericht gestuurd en ik krijg net als antwoord dat het een fout in het systeem is. De laarzen gaan dus weer €119,95 kosten. Als je ze nu met de korting wilt bestellen kun je het beste via de klantenservice bestellen en dan krijg je gewoon 20% korting op de €119,95. :)


Slim! *\o/*

Ik wacht met spanning, ze zouden woensdag moeten komen... De Kendals waren niet op voorraad en moeten bij de leverancier besteld worden, ben benieuwd hoe lang het gaat duren!

Renee1991

Berichten: 5989
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 23:34

Weet iemand hier misschien wanneer en of de Mondoni Plain of Field weer te bestellen zijn?

floooortje

Berichten: 3
Geregistreerd: 24-02-15

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:23

Ik heb vandaag de Mondoni Wakefield besteld, in 41XW, iemand hier ervaring mee ? :D

Mousaka
Berichten: 330
Geregistreerd: 01-05-14
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 19:24

Iemand enig idee of ze van mondoni een mooie polo laars hebben..?

Renee1991

Berichten: 5989
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 20:13

Geloof niet dat er nog iemand reageert in dit topic :+ Helaas..

MoniekV

Berichten: 2162
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 20:14

Mousaka schreef:
Iemand enig idee of ze van mondoni een mooie polo laars hebben..?


Nee hebben ze niet, misschien komt die nog..

Marjo

Berichten: 37315
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 21:20

Even op de site van Divoza kijken, dan weet je het sneller dan als je op antwoord moet wachten :=

DesertOrchid

Berichten: 85
Geregistreerd: 14-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 19:05

Ik heb zojuist even gebeld omdat ik het wel erg lang vond duren voor mn laarzen binnen waren... Krijg ik te horen dat ze van dat model in die maat al sinds juli 2014 op een levering zitten te wachten... Dus de twee weken die ik nu wacht gaan nog wel even langer duren! -O- Ze hebben ook geen idee wanneer ze nu geleverd gaan worden. Vind het wel een beetje raar voor een standaard model... op maat laten maken gaat sneller :D

irisje2

Berichten: 854
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: NL

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 20:11

Wie heeft er ervaring met de lak laarzen (blyth) en kan er wat over vertellen van de kwaliteit.

lycil8
Berichten: 160
Geregistreerd: 26-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 01:51

DesertOrchid schreef:
Ik heb zojuist even gebeld omdat ik het wel erg lang vond duren voor mn laarzen binnen waren... Krijg ik te horen dat ze van dat model in die maat al sinds juli 2014 op een levering zitten te wachten... Dus de twee weken die ik nu wacht gaan nog wel even langer duren! -O- Ze hebben ook geen idee wanneer ze nu geleverd gaan worden. Vind het wel een beetje raar voor een standaard model... op maat laten maken gaat sneller :D


Ik heb ook echt een eeuwigheid op mijn Kendal laarzen (mt 37H) moeten wachten (begin april tot juli ong), ze wisten niet wanneer de vracht aan zou komen. Er werd fanalen beloofd maar het duurde zo lang. Ik heb ze nu en ben er blij mee maar ik was behoorlijk gefrustreerd, de levering van mijn cap ging ook volledig verkeerd. Sta eigenlijk versteld van dat het zo is gegaan, service is normaal goed! Welke laarzen heb jij besteld?

orion456
Berichten: 571
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 21:58

Ik heb 3 jr geleden de mondoni blyth gekocht. Allebei de ritsen een keer vervangen, maar verder valt het me niks tegen hoe lang ze meegaan. Op de plekken waar de laars kreukelt (bij de enkel bijv) en bij de voet van het lopen, daar gaat de laklaag wel een beetje eraf. Ik vond het erg fijn dat ze niet zo stug zitten, ze zijn mooi soepel.
Ik heb nu net weer de mondoni blyth besteld, omdat ik ze gewoon erg mooi vindt en als ze 3 jaar meegaan voor 120 euro (= met korting), kun je er niks van zeggen. De nieuwe heb ik net een week binnen en het lijkt alsof ze nu wat stugger zijn (dan die ik 3 jr geleden heb gekocht). Daardoor blijven ze ook langer mooi en in model staan. Als je er alleen mee rijdt en niet mee loopt, dan zullen ze het langst mooi blijven (dat de lak er niet af gaat op de kreukelzones vd laars zeg maar). Ze zijn erg makkelijk schoon te maken, omdat het glad kunststof is. dat is echt ideaal.

DesertOrchid

Berichten: 85
Geregistreerd: 14-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:12

lycil8 schreef:
DesertOrchid schreef:
Ik heb zojuist even gebeld omdat ik het wel erg lang vond duren voor mn laarzen binnen waren... Krijg ik te horen dat ze van dat model in die maat al sinds juli 2014 op een levering zitten te wachten... Dus de twee weken die ik nu wacht gaan nog wel even langer duren! -O- Ze hebben ook geen idee wanneer ze nu geleverd gaan worden. Vind het wel een beetje raar voor een standaard model... op maat laten maken gaat sneller :D


Ik heb ook echt een eeuwigheid op mijn Kendal laarzen (mt 37H) moeten wachten (begin april tot juli ong), ze wisten niet wanneer de vracht aan zou komen. Er werd fanalen beloofd maar het duurde zo lang. Ik heb ze nu en ben er blij mee maar ik was behoorlijk gefrustreerd, de levering van mijn cap ging ook volledig verkeerd. Sta eigenlijk versteld van dat het zo is gegaan, service is normaal goed! Welke laarzen heb jij besteld?


O jij ook al! Ook de Kendal... Bruin ook toevallig? De zwarte zouden nu geen probleem moeten zijn zei die. Maar die wil ik dus nie :D Nou ik had ook echt zoiets van ehhh... ok?? Die man die ik aan de telefoon had klonk ook redelijk gefrustreerd daarover moet ik zeggen, haha. Hij had het erover dat betreffende leverancier niet echt makkelijk in de communicatie is. Volgende keer als ik bel vraag ik wie dat is, ga ik er zelf ook nog maar even achteraan }> Ik heb de bruine Kendals besteld, het is dat ik nergens iets vergelijkbaars vind anders had ik ze afgezegd. Vind het erg bijzonder... De Wakefields had ik netjes op tijd binnen en die zitten me prima. Ben wel benieuwd hoe lang ze meegaan, vind het vrij dun leer.

Capriootje

Berichten: 6781
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:19

Ik had toen ook problemen met de levering van bruine Kendall.. Drama.. Uiteindelijk toch de kingston genomen en nog steeds blij mee :j

DesertOrchid

Berichten: 85
Geregistreerd: 14-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 01:56

Capriootje schreef:
Ik had toen ook problemen met de levering van bruine Kendall.. Drama.. Uiteindelijk toch de kingston genomen en nog steeds blij mee :j


Haha nou dat klinkt hoopgevend... -O- :D Vreemd eigenlijk dat het zo moeizaam loopt!! Ben erg benieuwd... wordt vervolgd!

DesertOrchid

Berichten: 85
Geregistreerd: 14-04-11

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 15:46

Nou ik ben genezen geloof ik... trek vandaag voor de 4e of misschien zelfs 5e keer de Wakefields aan, springt tijdens het rijden mn rechter rits kaput -O- Zo van beneden naar boven, geen beweging meer in te krijgen. Ze zaten eerder te ruim dan te strak, baal er wel van. Heb de bruine Kendals nog in bestelling staan (wat volgens Divoza zelf nog zomaar twee maanden kan duren) maar als dit daadwerkelijk de kwaliteit is dan denk ik dat ik ze afzeg.

friendly
Berichten: 8403
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 15:51

Ik heb de kendals nu bijna een jaar, sluit goed om het been en de rits gaat vrij soepel maar niet te. Over de kwaliteit ben ik wel te spreken.

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 19:19

Iemand nog recente ervaringen met de field laars?

kimbrrr

Berichten: 134
Geregistreerd: 26-03-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 21:30

Mijn fieldjes heb ik nu 2jaar, en ze zijn nog steeds geweldig <3
Ritsen werken goed, ze sluiten perfect aan en zijn nog steeds stevig..

Wel rij ik maar 1x in de week en heb ze voor de rest binnen staan met laarzenspanners.

_Cher

Berichten: 1123
Geregistreerd: 14-02-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 23:27

Wie heeft er nog meer de mondoni lifestyle laars? Dat zijn de lange outdoor laarzen.
Ik heb ze vanaf september, en ze zitten echt heerlijk! Alleen als ik ze schoonmaak gaat de verf er bij mij af, en is de hele doek bruin. Hebben dit meer mensen? Ik vind het wel zonde want op de neus krijg ik nu een groot kleur verschil.

Capriootje

Berichten: 6781
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 23:31

Ik heb dit dus ook.. Terwijl het mijn 3e paar is en eerder nooit last van gehad. Echt apart..

DesertOrchid

Berichten: 85
Geregistreerd: 14-04-11

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:15

O dat is ook zonde! En als je ze behandelt met gekleurde schoensmeer? Zal dan alsnog wel afgeven misschien maar wellicht dat dan het kleurverschil verdwijnt/minder wordt?

Ik heb mn Wakefields teruggebracht naar de winkel, wilde ze nog omruilen (dacht misschien heb ik een maandagochtend gevalletje...) maar het paar in mijn maat wat er stond, stond met kapotte rits in de doos -O- dus zelfs de verkoopster zei "ik vertrouw ze niet echt meer, wat jij?" dus heb maar iets anders uitgezocht, geen Mondoni's... Gevalletje goedkoop is duurkoop ben ik bang... Ik wacht nog wel op de Kendalls, die schijnen toch kwalitatief iets beter te zijn. Ben benieuwd wanneer ze komen :D

Femke_Nikita
Berichten: 942
Geregistreerd: 14-12-14

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:20

dol op mn mondoni kendal (zwart).zit inmiddels een gaatje tussen die veterdingen, maarja wat wil je na 2 jaar intensief gebruik, rondstampen in de blubber en weinig invetten. Ik heb platvoetjes en dat is helaas wel duidelijk te zien en ook zakten ze bij mij een aardig stuk in. Maar toch supertevreden!