Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 7 [ 152 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Lange regenjas

 

oh echt, dat is balen...
ging idd wel extreem rap.
dursy misschien??klinkt gek omdat ze 1 webshop zijn eigenlijk,maar die heeft ze dus ook!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-14 09:01 



 
Profiel   

http://www.outdoorkledingshop.nl/epages ... 1BBmalvern

Ik heb deze, maar dan niet in het roze maar gewoon bruin.
Zit ook een split in aan de achterkant, en riemjes voor om de benen

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-14 09:06 



 
Profiel   

Off topic:

Hier geen lange regenjas nodig, maar ik wil daar zelf tegen het eind van de maand zelf wat bestellen bij Loesdau,
dus als iemand samen wil bestellen en zo de verzendkosten delen, dan hoor ik het graag!
Ik kan zelf weer gratis pakket(jes) verzenden vanuit mijn werk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-14 09:41 



 
Profiel   

Oh dat is ideaal
Wil graaf wat bij ld bestellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-14 13:19 



 

Mijn murphy jas gaat retour.
Ding ademt voor geen meter, ik had hem vandaag aan en was eerst nat van zweten(bah),en daarna kreeg ik het ijskoud...
Klef ding.

Zijn er jassen die wél ademen???

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-14 20:00 



 
Profiel   

http://www.kapaza.be/nl/paarden-benodig ... 796580.htm

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-14 19:37 



 

Ik zie hier een aantal keer de Target Dry Outback voorbij komen! Ik heb deze zelf op het oog maar twijfel erg over de maat!

Ik zie op een aantal sites staan dat ze erg groot uitvallen en twijfel dus of XS/36 (maar dan te groot) mij wel gaat passen als ik normaal gesproken 34/36 heb!

Iemand hier ervaring mee?

Of weet iemand toevallig in welke winkel ik deze kan passen en kopen? Op google kom ik alleen maar online tegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-14 09:36 



 

Ik ben vooral benieuwd welke jas ademt...aangezien de jas die ik probeerde dat dus niet deed...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-14 09:28 



 
Profiel   

Echt goed ademen doet geen een regenjas, ook die dure met goretex niet. Goretex jassen zijn wel de betere regenjassen.
Ik heb de targetdry jas in maat 16 (GB) en deze zit vrij ruim bij mij. Ik heb normaal gesproken ook maat 44 van jassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-14 15:14 



 
Profiel   

Ik heb er één van de manege zelf :) zit lekker

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-14 19:08 



 
Profiel   

Ik heb de target dry nu een half jaar en is echt een fijne jas. Nog steeds droog na een flinke plensbui en kom er ook niet zwetend onder vandaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-14 15:42 



 
Profiel   

Mijn stalling heeft er ook! :) Deze gebruik ik, is fleece vanbinnen en regenbestendig vanbuiten! Heerlijk in guur herfst-/winterweer maar ik bij een natte lentebui! ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-14 15:43 



 

Ik ga die maar bestellen, die target dry....desnoods alleen voor wandelen.

zijn er ook mensen die ervaring met een poncho hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-14 19:30 



 
Profiel   

Ik hen een x met poncho gereden.
Wappert nogal. En bij mij liep het water vanuit de poncho mijn laarzen in, dat was ook niet zo handig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-14 09:56 



 

Nee had idd niet aan wapperen gedacht, maar is geen optie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-14 10:24 



 

is die woodsman/target dry ook met deze temperaturen al te dragen??
of is ie dan te klef/warm

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-14 20:25 



 
Profiel   

Persoonlijk moet ik er niet aan denken om hem nu aan te doen, maar voor mij geldt dat voor alle regenjassen met vrij hoge temperaturen :n
Regen prima, maar dan met lage temperaturen aub.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-14 20:51 



 

Ik denk eigenlijk ook dat het vrij warm is..
Maarja met al die regen van afgelopen dagen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-14 16:21 



 
Profiel   

Ik heb de Musto Suffolk regenjas:
Niet goedkoop, maar waterdicht, ademend, licht materiaal, wasbaar in de wasmachine en met goede pasvorm.
Tevens is de jas voorzien van tal van handige items om er ook mee te kunnen rijden:
denk aan klittenband om om je benen te doen tegen het opwaaien, aan de binnenkant een flap die je naar buiten kan halen om over de voorkant van het zadel te doen en dan vast kan maken met drukkers, flap aan de achterkant die je ook over je zadel kan leggen, waterdichte borstzak voor de rits voor je telefoon (zodat je niet je hele jas op hoeft te doen als je je telefoon wil pakken, zakken die gevoerd zijn met fleece, etc.

Link voor plaatje:http://www.ruitershoppasdedeux.nl/index.php?action=page&group_id=20000123&lang=NL

Ik heb volgens mij het oude model en die is niet gewatteerd, dat staat bij deze wel.
Destijds gekocht bij Freddy's ruitersport in Nieuwegein, die had er heel veel hangen (alle kleuren en alle maten).

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-14 17:06 



 
Profiel   

Ik heb onlangs de Scippis Gladstone Coat gekocht bij Agradi (inclusief de korting ong. € 55,- voor betaald).

Superjas! Goed waterdicht, afneembare capouchon, heeft een lange split aan de achterkant (bedekt dus het hele zadel) en je kan aan de binnenzijde de lange flappen om je been vastbinden.
De jas valt wel groot, ik heb hem in xs besteld en de jas komt tot aan mijn enkels :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-14 17:20 



 
Profiel   

Ik ben ook aan het opteren om een lange regenjas te kopen.. Maar, ik ben zelf erg klein, en wil niet dat ik een wandelende jas lijk ( :') ) Ben zelf nog geen 1m50.. Iemand die me wat kan aanraden? Vooral mijn benen moeten droog blijven. Rainlegs waren hier geen succes..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-14 19:27 



 

nou ik twijfel echt tussen 2 jassen..

Woodsman target dry outback: mooie jas, niet heel duur..maar nérgens kan ik een plaatje vinden hoe deze jas zit tijdens het rijden??
Benieuwd of de split achter dus wel ruim genoeg is?

De Loesdau jas: minder mooi,maar wel een grote split..wel duurder...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-14 10:23 



 

Ik twijfel dus over de target dry outback en de black roo stockman!
De eerste vind ik mooi (voor zover het mooi kan zijn) maar de tweede heeft een hele aangename prijs! Alleen is de tweede tot aan de enkels normaal gesproken.. En ben ik bang dat deze dus bij mij over de grond sleept :')
Bij agradi is die nu namelijk 45 euro......
Lastig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-14 11:13 



 
Profiel   

Ash, de Black Roo heb ik besteld, komt deze week binnen. Dan zal ik wel laten weten hoe of wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-14 11:16 



 

Oeh ben heel erg benieuwd!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-14 11:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 7 [ 152 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen