Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 7 [ 152 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Lange regenjas

 
Profiel   

Ik zag hier mooie regenjassen voorbij komen. Maar de meeste zijn vrij prijzig.
Eigenlijk wil ik gewoon een simpele lange regenjas met split, die heel klein op te vouwen is.
Zeg maar net iets meer dan de dunne plastic wegwerp poncho, die ik nu in mijn zadeltas heb.
Ik wil hem gebruiken voor een onverwachte regenbui tijdens een buitenrit.
Dus weinig eisen: Lang, split, klein op te vouwen en goedkoop! :D
Iemand een idee waar je die kunt vinden?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-14 16:22 



 

Goeie vraag als je geen poncho wilt is heel klein opvouwbaar toch wat lastiger denk ik?
Poncho heb ik aan zitten denken zelf.
Maar dat zal vast niet fijn rijden?

Is hier niemand die mij kan laten zien hoe de woodsman target dry te paard zit??

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-14 16:41 



 
Profiel   

Ik heb zojuist de woodsman Target Dry Outrider gevonden, is dat een geschikt (korter) alternatief voor de Target Dry Outback? Heeft iemand hier misschien ervaring met deze jas?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-14 12:42 



 
Profiel   

Ik wil denk ik toch de Loesdau jas gaan bestellen. Ik ben zelf 1.68m dus ik dacht aan een S. Is er geen andere mogelijkheid dan in Duitsland bestellen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-14 21:47 



 
Profiel   

Ik heb hem zojuist besteld! Kon geen andere mogelijkheid dan via Duitsland vinden. -O-
Normaal heb ik maat M maar voor jassen L ivm lange armen. :') heb nu dus de S besteld.. 2 maten kleiner. Het kost wel wat, maar kan alleen maar lovende reacties vinden. Nu is t wachten.......

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-14 22:39 



 

Aanrader hoor.
Ik heb hem dus gekocht en ook al mee gereden.
Ideaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-14 00:26 



 
Profiel   

Heeeeeul oud topic, maar beter een oudje dan zelf 1 aanmaken... dacht ik :-/

Die Target Dry Outback of Outrider, hoe bevalt die op de lange termijn?

En hoe is de maatvoering? Ik heb van een normale kledingmaat 36/ S.
Kun je dezelfde maat hanteren of dan toch kleiner? Ik zie dat ze tot xs en xxs gaan...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-15 13:32 



 
Profiel   

Bij divoza zijn ze nu met 50% korting! Zijn die net zo fijn als de loesdau?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-15 04:25 



 
Profiel   

Ik heb gekeken welke je bedoelt.... Maar kan ze niet vinden? Heb je een link?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-15 07:35 



 
Profiel   

http://www.divoza.com/nl/equitheme-jack-outdoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-15 08:03 



 
Profiel   

Die had ik idd ook gezien. Schijnt een erg goede jas te zijn. Maar je kunt niets aanklikken, ik zie geen bestelveld.
Wellicht uitverkocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-15 08:07 



 
Profiel   

Idd, dat idee kreeg ik ook...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-15 19:54 



 
Profiel   

Ja schopje :x
Iemand een foto van de target dry op paard? Wil hem denk ik kopen maar twijfel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 08:27 



 
Profiel   

Ik zweer na 5 jaar nog dltijd bij de loesdau jas

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 08:31 



 
Profiel   

hobbelheks schreef
Ik zweer na 5 jaar nog dltijd bij de loesdau jas

ik heb een loesdau jas in de aanbieding. Enkele jaren oud, maar nog steeds DE perfecte jas. (ik heb geen paard meer)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 12:10 



 
Profiel   

Aangezien het topic weer opgepakt is, is die loesdau jas ook geschikt voor echt dagelijks gebruik? Kun je er bijv de hele winter in lopen, of is het meer een jas voor als het echt regent tevoorschijn moet halen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 15:59 



 
Profiel   

sanso schreef
Ja schopje :x
Iemand een foto van de target dry op paard? Wil hem denk ik kopen maar twijfel.


Quote mijzelf even. Geen interesse in de loesdau jas, vind m er niet uit zien :')
Zoek er inderdaad eentje die ook fijn is in de winter met een dikke trui eronder om ‘even’ de paarden te voeren bijvoorbeeld. Mag best een zware jas zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 16:30 



 
Profiel   

BopjeBo schreef
Aangezien het topic weer opgepakt is, is die loesdau jas ook geschikt voor echt dagelijks gebruik? Kun je er bijv de hele winter in lopen, of is het meer een jas voor als het echt regent tevoorschijn moet halen?

je kan ermee lopen maar praktisch is het niet, omdat de jas zo groot is dat de achterkant een soort deken is die de rug van je paard drooghoudt. De mijne is zo groot dat ik er in de winter gewoon een jas onderaan had.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 16:33 



 
Profiel   

Aha, thanx! Dat wilde ik dus even weten, zoek meer een lange soort van regenjas waarmee je meer mee op stal rond kan lopen in de winter en een flinke bui mee kan hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 16:44 



 
Profiel   

De Target dry is wel geschikt om mee te lopen (en fietsen en paardrijden) deze heeft namelijk een stuk klittenband waarmee je de jas verder open kan laten vallen bij de laatste twee activiteiten. Bij het lopen klit je de achterkant dicht. Het is ook niet zo’n ‘sleep’ als de Loesdau. In de target blijf je droog en warm, want soort van gevoerd en hij is lekker lang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 17:00 



 
Profiel   

De "sleep" van Loesdau kan je ook dicht maken/houden. Ik zou die jas wel vaker dragen dan alleen in de regen op het paard, ware het niet dat die jas voor mij te lang is. Er kan makkelijk nog een jas of trui onder, dat is het probleem niet, maar die lengte ... Als ik loop gaat 't net maar dan moet ik wel heel rechtop blijven, anders slepen de punten de door de modder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 17:06 



 
Profiel   

Maflinger_S schreef
De "sleep" van Loesdau kan je ook dicht maken/houden. Ik zou die jas wel vaker dragen dan alleen in de regen op het paard, ware het niet dat die jas voor mij te lang is. Er kan makkelijk nog een jas of trui onder, dat is het probleem niet, maar die lengte ... Als ik loop gaat 't net maar dan moet ik wel heel rechtop blijven, anders slepen de punten de door de modder.


En hoe lang ben jij zelf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 18:50 



 
Profiel   

Ik gebruik de loesdau jas ook oo regendagen voor het voeren en weideuitmesten. Dan gewoon de knopen van de flappen dicht.
Ik ben 176 en hij valt net over ee rand van mijn rubberen laarzen. Alkes blijft dus mooi droog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 19:14 



 
Profiel   

Ik heb de jas van loesdau gebruikt van een stalgenoot en ik ben een ruime 1.75m.
Jas past mij heel goed qua lengte, zowel op paard als lopend. Op paard blijf ikzelf en mijn westernzadel(voor paard heb ik in de winter een uitrijdeken) goed droog. Echt fijn. Ga hem zelf ook kopen voor komende winter/najaar.
Voor zo te dragen vind ik hem te lang, maar mijn paard staat 24/7 buiten en in de winter is dat een grote modderbende, dus dan hangt hij wel in de modder.
Ga voor op de wei maar gewoon een waadpak aanschaffen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 19:20 



 

Die Loesdau jas lijkt mij ideaal voor het rijden, maar ik ga daar met mijn 1,60m echt in verzuipen.. :')
De target dry vind ik wel interessant, iemand een foto van die jas te paard? En hoe valt hij bij welke lengte?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 19:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 7 [ 152 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen