Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

bento rijlaarzen

 
Profiel   

germie schreef
Een oud topic, maar hoe bevallen de laarzen? En heeft iemand ook detailfoto's van de eigen laarzen?


ik kan dit weekend wel even foto's uploaden :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 19:56 



 
Profiel   

Ik ben nu een jaar verder nog steeds blij met m'n laarzen, ze blijven mooi qua leer en qua vorm. [ img ]


[ img ]

Wel had ik ze liever iets hoger besteld. Had nu wel m'n kuithoogte opgemeten en volgens de tabel besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 21:08 



 
Profiel   

Die zien er zeker nog mooi uit. Het probleem met die goedkope laarzen van EJ of Divoza is dat ze bij de hak meteen inzakken, dan zijn ze meteen heel lelijk. Deze lijken daar wel mooi stevig en ze zijn niets duurder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-15 07:28 



 
Profiel   

ik weer wat je bedoelt en dat doen deze idd niet. En ze zijn ook niet zo stug als de echte harde leren laarzen.
Ik kan er persoonlijk niet fijn op lopen dus heb ze alleen aan met rijden. Het voordeel van de ej en divoza laarzen is dat dit wel kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-15 08:45 



 
Profiel   

Ken je het merk Derby dan ook? Zijn de Bento's minder of van gelijke kwaliteit?

En zijn er verder nog gebruikers van Bento Rijlaarzen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-15 18:48 



 
Profiel   

Voor zover ik het heb begrepen is bento ook van derby. Maar wel wat meer de budgetlijn. Dus denk dat de kwaliteit minder is.
Ik vind deze laarzen in vergelijking met de overige laarzen in zijn prijsklasse (tot 150) zeker een van de betere. Maar dat is persoonlijk natuurlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-15 18:58 



 
Profiel   

deb_tink schreef
Voor zover ik het heb begrepen is bento ook van derby. Maar wel wat meer de budgetlijn. Dus denk dat de kwaliteit minder is.
Ik vind deze laarzen in vergelijking met de overige laarzen in zijn prijsklasse (tot 150) zeker een van de betere. Maar dat is persoonlijk natuurlijk

Klopt, het is de goedkopere lijn van Derby. Ik heb zelf Derby rijlaarzen zonder rits. Ben tot nu toe zeer tevreden. Maar de Bento rijlaarzen heb je inderdaad voor onder de 150 euro en dan is dat mogelijk een leuke keus om toch maar voor een laars met rits te gaan en een extra paar erbij te nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-15 19:03 



 
Profiel   

De mijne zijn idd ook nog niet ingezakt, zitten nog mooi strak.
ben nog vergeten fotos te maken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-15 16:15 



 
Profiel   

En zijn de laarzen uit 2015 nog heel? Ik ben uiteindelijk voor de Derby gegaan zonder rits en die zien er nog als nieuw uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-17 13:01 



 
Profiel   

Mijne wel, maaaaarrr.... ik heb door zwangerschap en kind eigenlijk na m'n laatste reactie in dit topic niet meer zo veel gereden. Dus wellicht ook geen echt eerlijke beoordeling

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-17 18:28 



 
Profiel   

Hoi hoi... Mijn dochter heeft ook bento laarzen. Zeer tevreden! Ze zijn een 3 jr geleden aangeschaft en 1 jaar elke dag intensief gebruikt zowel in als rond stal als mee gereden! Mijn dochter is daarna gestopt.. puberteit . Heb de laarzen altijd bewaard omdat ik het zonde vond ze weg te doen. Nu was laatst de rits kapot van mijn laarzen en heb ik die van haar gebruikt haha. Zitten me net iets te krap met lopen maar te paard zitten ze super! Stugge laars maar toch soepel... en belangrijk het behoud zijn vorm. Ideale laars voor mensen met een smalle voet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 13:13 



 
Profiel   

Twinkless schreef
Hoi hoi... Mijn dochter heeft ook bento laarzen. Zeer tevreden! Ze zijn een 3 jr geleden aangeschaft en 1 jaar elke dag intensief gebruikt zowel in als rond stal als mee gereden! Mijn dochter is daarna gestopt.. puberteit . Heb de laarzen altijd bewaard omdat ik het zonde vond ze weg te doen. Nu was laatst de rits kapot van mijn laarzen en heb ik die van haar gebruikt haha. Zitten me net iets te krap met lopen maar te paard zitten ze super! Stugge laars maar toch soepel... en belangrijk het behoud zijn vorm. Ideale laars voor mensen met een smalle voet.

Klinkt erg goed.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 18:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen