[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Getup

Berichten: 8280
Geregistreerd: 27-01-07

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 23:36

Wow die is echt mooi en past super bij ( oa) n valk

_Natasja_

Berichten: 4208
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-24 17:59

Annet73 schreef:
Wat zouden jullie voor kleur kiezen, en dan met name het dekje als je géén wit dekje wil, bij een schimmel?
En dan bij voorkeur dekje en jasje in dezelfde kleur :)


Ik start altijd met een zwart dekje op mijn schimmel met zwart tuig

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Paardjes101
Berichten: 258
Geregistreerd: 11-03-23

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 22:48

Ik had altijd met wedstrijden een rood wedstrijd jasje. Vond ik altijd erg leuk!!!

Sunrise

Berichten: 945
Geregistreerd: 10-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 05:49

Capriootje schreef:
Kan hem alleen online nog slecht vinden. Wel bij 1 shop maar die noemt het red. En de kleur hoort burnt brick te zijn, dus ik ga morgen maar even bellen/informeren of de kleur nou rood of oranje is :o Hoop echt oranje, dan koop ik hem :$


Ik heb hem hier gevonden!
https://www.ruitergoed.nl/Cavalleria-to ... uin/oranje

Sunrise

Berichten: 945
Geregistreerd: 10-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 09:08

Sunrise schreef:
Capriootje schreef:
Kan hem alleen online nog slecht vinden. Wel bij 1 shop maar die noemt het red. En de kleur hoort burnt brick te zijn, dus ik ga morgen maar even bellen/informeren of de kleur nou rood of oranje is :o Hoop echt oranje, dan koop ik hem :$


Ik heb hem hier gevonden!
https://www.ruitergoed.nl/Cavalleria-to ... uin/oranje


En als je snel bent is hij ook voorbij gekomen op insta story’s bij ruitergoed !

Antonius

Berichten: 2319
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 10:12

Iemand die toevallig kleding heeft van equestrian stockholm? Ik heb een wedstrijdjasje gezien die ik heel graag wil maar twijfel aan de maat. In gewone kledij heb ik maat 38. Wedstrijdjasjes zijn vaak wel aan de kleine kant. Ik heb een jasje van horse pilot maat 40 en die zit prima.
Ik heb het merk zelf al gemaild, zij raden S aan als ik het aansluitend wil en anders M. Echt aansluitend dat je elke bobbel ziet wil ik niet }> . Ik twijfelde zelf tussen M (38) of L (40).

LindyTH

Berichten: 573
Geregistreerd: 07-09-09

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 10:20

Equestrian Stockholm valt groot is mijn ervaring, ik heb een maat kleiner nodig dan van andere merken.

Ik heb het bordeaux wedstrijdjasje, en ondanks dat deze best wel dun en soepel is vind ik hem heel flatterend.

tammiebels

Berichten: 973
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 23:16

Iemand nog een idee voor een bordeaux jasje? Heb er al een paar gezien maar nog niet hét jasje. Vind bijvoorbeeld de victorine heel mooi alleen twijfel over de "achterflap" doordat er een "vouw" in zit

Edit... of als iemand dit jasje heeft of die een foto van de achterkant bij dragen heeft?

gewoonmarie

Berichten: 1145
Geregistreerd: 19-12-11
Woonplaats: Gasselte

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 11:12

Afbeeldingmijn dochter… jasje van mrs.ros en dekje oornetje van le mieux

Afbeelding
En m’n vriend in het zwart met bruin tuig

nicole31997

Berichten: 115
Geregistreerd: 07-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 23:29

Zie zojuist deze voorbij komen... zou 'ie te donker zijn?

Afbeelding

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 21:49

Iedereen bedankt voor de adviezen een paar pagina's terug omtrent een passende kleur qua jasje op een zwarte..

Inmiddels heb ik een jasje van Montar in bestelling staan bij de EJ(Bonnie Cyrstal) in het rood. Echter de kleur nog niet in het echt gezien.. Jasje zelf wel in het groen voor de pasvorm.. zat erg netjes en een mooie stof.

Iemand die dit jasje toevallig al in bezit heeft?


Afbeelding

[/img]

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-24 17:34

Ik heb een nieuw wedstrijd setje <3

Dekje is van Mattes. Ik heb het bij mijn zadelmaker met alle kleurtjes erbij uitgekozen, was flink puzzelen dus het is niet echt aan te raden als je een specifieke kleur (zoals ik bij de blauwe) nodig hebt om het zelf uit te zoeken op de website :+ Super benieuwd hoe die volgende week als wedstrijd set gaat staan! Jasje heb ik tweedehands overgenomen en ook nog niet zelf gedragen :)

Afbeelding

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-24 18:23

Leuk zeg! voor op je zwarte?

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-24 21:34

Flevolander schreef:
Leuk zeg! voor op je zwarte?

Onder anderen! Zwarte krijgt hem wel als eerste op, de zelfde avond waarschijnlijk ook nog bij een bruin paard. Vosje zal het ook denk ik mooi bij staan :D

Eef_Bam

Berichten: 4100
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 18:39

Ik heb jullie hulp nodig! Heb een mooi groen jasje gevonden en dacht dat ie mooi zou matchen met de spruce van lemieux, of de nieuwe dramatic monday van es. Maar de es lijkt bijna zwart (wit dekje met gekleurde bies) en deze lemieux past ook niet, jasje lijkt zo iets meer een blauwtint te hebben, in het echt is het wel meer groen zolang je er niets naast houd. Iemand suggesties voor een dekje? Is voor op wedstrijd dus geen grote logos.


Afbeelding

Spenk
Berichten: 21777
Geregistreerd: 30-08-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 18:55

Welk jasje is het?

Eef_Bam

Berichten: 4100
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 19:02

Quur Qdjess

Spenk
Berichten: 21777
Geregistreerd: 30-08-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 19:09

Dan past die spruce toch gewoon ?

Ik heb hetzelfde jasje en spruce dekje dat is dezelfde tint hier :) en lijkt ook echt mooi als je het samen aanhebt.

Afbeelding

Eef_Bam

Berichten: 4100
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 00:11

Misschien ben ik een pietlut, maar vind er toch een flink verschil in zitten. De spruce is lichter en minder blauw van kleur :) .

Ik overweeg nu de kentucky te bestellen en kijken of dat wat is.

Spenk
Berichten: 21777
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 08:44

Denk je inderdaad een pietlut bent :))

Het is vrijwel geen verschil. De kentucky is wel 3 slagen donkerder. Tenminste die ik had maar ze hebben meer soorten. Heeft quur zelf heb dekjes?

Raineri
Berichten: 6236
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 08:53

Ik zie ook echt een flink verschil :')
Het dekje heeft is een hele andere kleur dan het jasje, die veel meer blauw heeft. Jasje is wel echt heel mooi trouwens !

trouwens, op de foto van spenk vind ik het dekje al veel meer een blauw-groen zoals het jasje. Maar dit is natuurlijk niet in daglicht. Dat is jouw foto wel? Heb je al bij Kentucky gekeken? Dacht dat zij zoiets hadden. Of misschien quur zelf.

Spenk
Berichten: 21777
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 09:07

Ik vind het dekje ook in daglicht een blauw groene tint hebben :j dus ik vraag me inderdaad af waarom het verschil bij haar zo groot is :D maar niet elke badge van jasjes en dekjes is natuurlijk 100% gelijk.

Ik ken meerdere die dit dekje en jasje hebben namelijk :)

Capriootje

Berichten: 6753
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 10:36

Ik vond deze ook groen met fleugje blauw hebben in de winkel. Ze hebben ook een witte met gekleurde rand, of is dat die je bedoelde in je eerste bericht?
De kentucky is denk ik te licht en te blauw.. Maar misschien wel het bekijken waard.

https://www.ej.nl/zadeldek-equestrian-s ... WsQAvD_BwE

Eef_Bam

Berichten: 4100
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 12:41

Capriootje schreef:
Ik vond deze ook groen met fleugje blauw hebben in de winkel. Ze hebben ook een witte met gekleurde rand, of is dat die je bedoelde in je eerste bericht?
De kentucky is denk ik te licht en te blauw.. Maar misschien wel het bekijken waard.

https://www.ej.nl/zadeldek-equestrian-s ... WsQAvD_BwE


Van deze es kleur heb ik inderdaad de witte met groene rand besteld. Maar die is in het echt bijna zwart ipv groen, heel donker, lijkt helemaal niet op de fotos op internet.

Op deze foto hou ik het jasje tegen de lemieux spruce, was met daglicht. Verschil lijkt hier veel groter dan op de foto van Spenk inderdaad.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 19-03-24 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Capriootje

Berichten: 6753
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 12:44

Wat gek dat die rand zo'n andere kleur was. Het dekje van de link lijkt zo op jou foto wel echt een kanshebber te zijn toen ik hem in de winkel zag liggen. De witte lag daar niet of heb ik niet gezien maar zou niet mogen verschillen van 1 collectie zou je denken.