[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nelske164

Berichten: 195
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 10:09

Xritt schreef:
Mooie foto en heel leuk paard!!
Ik vind dat witte middenin wat minder mooi. Het liefst iets donkerder :D


[ [url=m/VMtRLB.png]Afbeelding[/url] ]

Deze kleur vind ik ook mooi


Ik was voor mezelf een witte aan het zoeken en kwam toevallig deze tegen: https://hypostore.nl/presteq-wedstrijds ... first.html
Is dat misschien wat voor je?

_enna_

Berichten: 587
Geregistreerd: 20-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 23:41

Xritt schreef:
Hoi,

Zouden jullie mee willen denken? Of wie weet heeft iemand een tip. Ik ben op zoek naar een wedstrijd shirt in het Bordeaux rood. Ik heb ooit een shirt bij iemand gezien en dat shirt blijft in mijn hoofd zitten. Ik heb toen niet gevraagd van welk merk 8)7

Het shirt moet niet rood rood zijn. Ik heb van Kingsland nu een shirt besteld, alleen deze is met lange mouwen. Het liefst wil ik kort.

[ [url=m/X61zVD.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LGSFPt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze vind ik wel heel mooi. Volgens mij tekent de stof alleen heel erg.

Iemand de gouden tip <3


Ik heb mountain horse victoria. Mooi shirtje, mooie rode kleur en zit heerlijk. Is niet super dun en tekent niet af. Kwam ook nog mooie tegen van animo maar goed dan zit je in een andere prijsklasse :)

Wiwabalia

Berichten: 4693
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-21 07:43

Wat een super gave sets komen er hier voorbij. Ik heb ook weer startplannen, en rij tegenwoordig met een blauwe samshield en bijpassende lipica laarzen erbij. Wil een bijpassend jasje en plastron (denk van Glamourhorze), alleen wel basic want mijn cap en laarzen hebben al bling, dus wil dat niet op mijn jasje, dan word het té. Plastron mag wel iets hebben maar ook summier.

Oude set past ook niet meer dus moet echt alles opnieuw aanschaffen, en als we het dan doen, dan doen we het goed. *D

Dit is mijn “set” tot nu toe (train er ook elke dag mee):

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb wel al een mooi trainingsshirt op het oog, moet dan alleen wel matchen met de cap en laarzen:


Afbeelding

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 20:09

Leuk topic!

Ik rijd al een langere tijd in een donkerblauwe set met gouden details. Helemaal fan van <3 Ik krijg binnenkort een nieuwe set, daar ben ik zo benieuwd naar!

Afbeelding

Wiwabalia

Berichten: 4693
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 21:24

ava_krause schreef:
Leuk topic!

Ik rijd al een langere tijd in een donkerblauwe set met gouden details. Helemaal fan van <3 Ik krijg binnenkort een nieuwe set, daar ben ik zo benieuwd naar!

[ [url=m/vAse5C.jpg]Afbeelding[/url] ]


Welk merk jasje heb jij? Ik ben dit weekend op pad geweest voor een jasje, maar man wat is dat moeilijk, het eene blauw is het andere blauw niet..

Getup

Berichten: 8274
Geregistreerd: 27-01-07

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 07:40

Animo, lijkt het ?

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 13:01

Wiwabalia schreef:
ava_krause schreef:
Leuk topic!

Ik rijd al een langere tijd in een donkerblauwe set met gouden details. Helemaal fan van <3 Ik krijg binnenkort een nieuwe set, daar ben ik zo benieuwd naar!

[ [url=m/vAse5C.jpg]Afbeelding[/url] ]


Welk merk jasje heb jij? Ik ben dit weekend op pad geweest voor een jasje, maar man wat is dat moeilijk, het eene blauw is het andere blauw niet..


De pikeur kleo varia in donkerblauw. Moet wel zeggen, de foto is bewerkt. In het echt is het jasje wat grauwer, zoals de meeste navy jasjes jammer genoeg :')

Afbeelding

Wiwabalia

Berichten: 4693
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 13:06

Ik moet juist een grauw jasje hebben haha, de meeste zijn nog “te” blauw. En mijn laarzen en cap zijn echt heel erg navy/donker blauw.

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 13:15

Weet iemand hoe rood de kleur rood is van dat jasje (pikeur kleo varia custom) ?
Ik durf zoiets niet te bestellen zonder voorbeeld, ik zoek wat meer donker/bordeauxrood, mogelijk is dit jasje te fel rood maar ik kan nergens foto's vinden :=

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 13:19

Wiwabalia schreef:
Ik moet juist een grauw jasje hebben haha, de meeste zijn nog “te” blauw. En mijn laarzen en cap zijn echt heel erg navy/donker blauw.


Ik kan je deze aanraden :o Pasvorm is top en zit heerlijk in de zomer en winter

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 13:22

linda2008 schreef:
Weet iemand hoe rood de kleur rood is van dat jasje (pikeur kleo varia custom) ?
Ik durf zoiets niet te bestellen zonder voorbeeld, ik zoek wat meer donker/bordeauxrood, mogelijk is dit jasje te fel rood maar ik kan nergens foto's vinden :=


De kleo varia in bordeaux is echt een mooie diepe bordeaux kleur. Echt niet fel.

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 13:32

ava_krause schreef:
linda2008 schreef:
Weet iemand hoe rood de kleur rood is van dat jasje (pikeur kleo varia custom) ?
Ik durf zoiets niet te bestellen zonder voorbeeld, ik zoek wat meer donker/bordeauxrood, mogelijk is dit jasje te fel rood maar ik kan nergens foto's vinden :=


De kleo varia in bordeaux is echt een mooie diepe bordeaux kleur. Echt niet fel.


Die vond ik inderdaad prachtig <3 maar omdat ik die niet meer kon vinden keek ik naar de Custom variant, die lijkt op het kleurenpallet veel feller rood... :( weet iemand of dat echt zo is? Of is het diezelfde mooie kleur als de “gewone”?

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 13:41

linda2008 schreef:
Die vond ik inderdaad prachtig <3 maar omdat ik die niet meer kon vinden keek ik naar de Custom variant, die lijkt op het kleurenpallet veel feller rood... :( weet iemand of dat echt zo is? Of is het diezelfde mooie kleur als de “gewone”?


Ohh ja, die custom rode is idd felrood... de kleo varia in bordeaux is er niet meer. Er is wel met rosé gouden knoopjes een mooie bordeaux. Maar weet niet of je dat wat vindt :)

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 13:43

ava_krause schreef:
linda2008 schreef:
Die vond ik inderdaad prachtig <3 maar omdat ik die niet meer kon vinden keek ik naar de Custom variant, die lijkt op het kleurenpallet veel feller rood... :( weet iemand of dat echt zo is? Of is het diezelfde mooie kleur als de “gewone”?


Ohh ja, die custom rode is idd felrood... de kleo varia in bordeaux is er niet meer. Er is wel met rosé gouden knoopjes een mooie bordeaux. Maar weet niet of je dat wat vindt :)


Dankje :) dan is dat ook niet wat ik zoek :o
Hopelijk brengt pikeur snel weer meer kleuren uit, de donkergroene pikeur jasjes vlogen er ook zo doorheen hihi..

Amiigo

Berichten: 7310
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 21:24

Wiwabalia schreef:
Ik moet juist een grauw jasje hebben haha, de meeste zijn nog “te” blauw. En mijn laarzen en cap zijn echt heel erg navy/donker blauw.

Pikeur!

_enna_

Berichten: 587
Geregistreerd: 20-11-07

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 23:04

Ik ben op zoek naar een wedstrijd shirtje met lange, maar luchtige mouwen. Is er iemand die tips heeft? :)

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 23:19


_karin_

Berichten: 3913
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 06:54


_enna_

Berichten: 587
Geregistreerd: 20-11-07

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 13:46

Zoiets inderdaad. Tnx! :D Die van FairPlay heb ik met korte mouwen, die zit wel super fijn. Zag ook een rode (Cathrine geloof ik), ook mooi. :)

_Snow_White

Berichten: 3191
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 14:27

Ik heb afgelopen weekend onze eerste wedstrijd van 2021 gereden en wil nu eigenlijk alweer een nieuw jasje.. Mijn huidige jasje is een GPA softshell en erg warm, zou graag een Horseware AA Motion Lite mesh jasje erbij willen voor de warme zomer wedstrijden. Hier in Canada mag je namelijk bijna nooit in zomertenue starten %)

Nu ben ik alleen aan het twijfelen of ik de blauwe of donkergroene versie ga bestellen :')
In de springset zijn bijna alle details blauw, maar ik heb wel zwart/zilvere details van mijn dressuurset die ik kan gebruiken. Alleen mijn laarzen hebben dan nog steeds een stukje blauw...

Afbeelding

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 18:03

_Snow_White schreef:
Ik heb afgelopen weekend onze eerste wedstrijd van 2021 gereden en wil nu eigenlijk alweer een nieuw jasje.. Mijn huidige jasje is een GPA softshell en erg warm, zou graag een Horseware AA Motion Lite mesh jasje erbij willen voor de warme zomer wedstrijden. Hier in Canada mag je namelijk bijna nooit in zomertenue starten %)

Nu ben ik alleen aan het twijfelen of ik de blauwe of donkergroene versie ga bestellen :')
In de springset zijn bijna alle details blauw, maar ik heb wel zwart/zilvere details van mijn dressuurset die ik kan gebruiken. Alleen mijn laarzen hebben dan nog steeds een stukje blauw...

[ [url=m/sAE27B.jpg]Afbeelding[/url] ]


Als je cap donkerblauw is kan een groen jasje prima!

Syberdepiep

Berichten: 1600
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 18:10

@linda2008
Afbeelding
Hier een foto van mn Pikeur jasje in bordeauxrood,is een Klea. Hij is echt diep donker bordeaux richting paars.

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:01

BopjeBo schreef:
@linda2008
[ [url=m/Xgcf9C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier een foto van mn Pikeur jasje in bordeauxrood,is een Klea. Hij is echt diep donker bordeaux richting paars.

Jaaaaaa die is gaaf!! <3
Maar die kan ik niet meer vinden dus ik hoopte dat de klea custom dezelfde kleur had. Helaas inmiddels begrepen dat die veel feller rood is -O-

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:36

_Snow_White schreef:
Ik heb afgelopen weekend onze eerste wedstrijd van 2021 gereden en wil nu eigenlijk alweer een nieuw jasje.. Mijn huidige jasje is een GPA softshell en erg warm, zou graag een Horseware AA Motion Lite mesh jasje erbij willen voor de warme zomer wedstrijden. Hier in Canada mag je namelijk bijna nooit in zomertenue starten %)

Nu ben ik alleen aan het twijfelen of ik de blauwe of donkergroene versie ga bestellen :')
In de springset zijn bijna alle details blauw, maar ik heb wel zwart/zilvere details van mijn dressuurset die ik kan gebruiken. Alleen mijn laarzen hebben dan nog steeds een stukje blauw...

[ [url=m/sAE27B.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb de groene en bruine laarzen (& tuig) en blauwe cap. Is echt donker groen dus vind dat dat prima kan!

tennan
Berichten: 3100
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:05

Ik ben op zoek naar een tweed rijjasje, weet iemand waar ik zo iets het beste kan zoeken? Ik ben bekend met equimatch maar ben wel benieuwd of er meer (web)winkels zijn :D